Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел.Розв′язування задач.

Про матеріал
Тема. Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел.Розв′язування задач. Мета: закріпити в учнів навичкидодавання і віднімання двоцифрових чисел.; формувати вміння розв′язувати задачі, розвивати логічне мислення; виховувати культуру поведінки. Обладнання: презентація, відеоролики, ілюстрації, картки, роздатковий матеріал. Хід уроку 1. Організація класу Продзвенів уже дзвінок, Починається урок. Він незвичний і цікавий Гостей багато завітало. Повернемось обличчям до гостей І лагідно промовимо «Добрий день» 2. Актуалізація опорних знанть 2.1 Перевірка домашнього завдання (слайд 1) Десь за синіми морями, за темними лісами серед поля, біля річки у хатинці невеличкій у хатинці не простій, а прозорій льодяній, де людей ніде нема там жила собі зима. - Яка хатинка в зими? - А які хатинки у вас? - А як у ваших хатинках взимку? - Зараз ми перевіримо, як ви виконали домашнє завдання. - Яке було завдання? - Прочитай умову задачі. - На скільки дій задача? - Прочитай відповідь. 2.2. Усний рахунок. Допоможіть прикрасити ялинку. (слайд 2) Незабаром Новий рік. А ялинка залишилася не прикрасина. Давайте її прикрасимо. 36 + 40 = 76 24 + 15 = 39 94 – 50 = 44 72 + 26 = 98 16 + 73 = 89 57 – 45 = 12 68 – 45 = 23 64 + 32 = 96 54 + 16 = 70 2.3 Каліграфічна хвилинка (слайд 3, 4) До якої казки ця ілюстрація? Яке число запишимо? 3 Повідомлення теми і мети уроку. (слайд 5) Тема нашого уроку: закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел.Розв′язування задач. Сього дні на уроці ми працюватимемо з прикладами. - Ой, здається нам надійшов лист. Але від кого? Зараз подивимося. (слайд 6) Любі діти! Я отримав ваші листи, але не можу виконати ваші прохання. Моя менша сестра Снігова Королева розлютилася, нехоче святкувати Новий Рік. Бажає, щоб завжди панувала зима.Вона забрала всі стрілки з годинників і час у нашому володінні зупинився. Віддасть вона їх тільки тим, хто зможе виконати всі її завдання і вчасно прибуде до нашого дому. Інакше Новий Рік не настане, а в мене перестануть вірити і я зникну назавжди, а землю окутає вічна зима. Допоможіть, можливо ви саме ті діти, що врятують свято! Дід Мороз. - Нашої допомоги потребує Дід Мороз. Але подорож буде не легка, тому будьте уважні. 4. Вивчення нового матеріалу. 4.1 Зупинка 1 Гра « Хто швидше» - Але спочатку необхідно дати відповіді на питання гнома. (слайд 7) - Які арифметичні дії ви знаєте? - Як називаються компоненти при додаванні? - Яку виконуємо дію, щоб знайти суму? - Як називаються числа при відніманні? - Щоб знайти різницю треба... - Що таке периметр? - Щоб знайти невідомий доданок треба… - Щоб знайти невідомий від'ємник треба… Молодці! - Тепер у нас є гірське спорядження і ми можемо вирушати в дорогу 47 + 7 = 54 46 + 8 = 54 48 + 6 = 54 18 + 23 = 41 19 +22 = 41 17 + 24 =41 75 – 6 = 69 76 – 7 = 69 77 – 8 = 69 84 – 20 = 64 74 – 10 = 64 94 – 30 = 64 95 – 4 = 91 99 – 8 = 91 90 + 1 = 91 4.2 Зупинка 2 Гра «Снігопад» Сніжна Королева розхвилювалася і наслала снігопад нам необхідно його зупинити. Виконайте кругові приклади. 55 + 24 = 79 79 – 38 = 41 41 + 17 = 58 58 – 22 =36 36 + 52 = 88 88 - 24 = 664 64 – 9 = 55 4.3. Зупинка 3 (слайд 8) «Вибір транспорту» Задача Сани їдуть 35 км за годину, а снігохід 98 км за годину. Який транспорт швидший? На скільки швидший? - який оберемо транспорт? 4.4. Зупинка 4( відеоролик 1) Фізкультхвилинка. «Чарівні діди морози» 4.5 Зупинка 5 (слайд 9) Шоколадна фабрика Задача У подарунок помічники Діда Мороза Кладуть 25 льодяників, а шоколадних цукерок на 14 менше, ніж льодяників. А желейних цукерок на 34 більше, ніж шоколадних. Скільки желейних цукерок у подарунку? 4.6 Зупинка 6 « Зачаровані числа» Робота на картках 4.7 Зупинка 7 (слайд 10) Іграшкова майстерня. Самостійна робота над задачею. Якщо хтось не взмозі виконати. Я дам вам підказку. Задача За одну зміну на іграшковій фабриці виготовляють 18 ляльок, а машинок на 16 більше. Скільки всього іграшок виготовляють на іграшковій фабриці за одну зміну? Офтальмологічна пауза (відеоролик 2) 4.8.Зупинка 8 « Чарівний годинник» (слайд 11) - Котра зараз година? - Хо допоможе нам. - Необхідно прикріпити стрілки. 5Зкаріплення вивченого матеріалу « Допоможи отримати подарунки» (слайд 12) 48 + 23 =71 39 + 56 = 95 29+47 = 76 47+ 34 = 81 18 + 34 = 52 6 Підсумок уроку - Куди ми подорохували? - Вам сподобалось? - Ви молодці, адже врятували свято. - Ви всі старалися, були згуртовані і добре працювали. Тому будуть Новорічні канікули, і Новий рік. 8 Домашнє завдання. Підготуватися до контрольної роботи.
Перегляд файлу

Тема. Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел.Розв′язування задач.

Мета: закріпити в учнів навичкидодавання і віднімання двоцифрових чисел.; формувати вміння розв′язувати задачі, розвивати логічне мислення; виховувати культуру поведінки.

Обладнання: презентація, відеоролики, ілюстрації, картки, роздатковий матеріал.

Хід уроку

  1. Організація класу

 

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Він незвичний і цікавий

Гостей багато завітало.

Повернемось обличчям до гостей

І лагідно промовимо «Добрий день»

 

  1. Актуалізація опорних знанть
    1. Перевірка домашнього завдання (слайд 1)

 

Десь за синіми морями,

за темними лісами

серед поля, біля річки

у хатинці невеличкій

у хатинці не простій,

а прозорій льодяній,

де людей ніде нема

там жила собі зима.

 

  • Яка хатинка в зими?
  • А які хатинки у вас?
  • А як у ваших хатинках взимку?
  • Зараз ми перевіримо, як ви виконали домашнє завдання.
  • Яке було завдання?
  • Прочитай умову задачі.
  • На скільки дій задача?
  • Прочитай відповідь.

 

2.2. Усний рахунок. Допоможіть прикрасити ялинку. (слайд 2)

 

Незабаром Новий рік. А ялинка залишилася не прикрасина. Давайте її прикрасимо.

 

36 + 40 = 76

24 + 15 = 39

94 – 50 = 44

72 + 26 = 98

16 + 73 = 89

57 – 45 = 12

68 – 45 = 23

64 + 32 = 96

54 + 16 = 70

2.3 Каліграфічна хвилинка (слайд 3, 4)

До якої казки ця ілюстрація? Яке число запишимо?

3 Повідомлення теми і мети уроку. (слайд 5)

Тема нашого уроку: закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел.Розв′язування задач.

Сього дні на уроці ми працюватимемо з прикладами.

  • Ой, здається нам надійшов лист. Але від кого? Зараз подивимося. (слайд 6)

 Любі діти!
Я отримав ваші листи, але не можу виконати ваші прохання.
Моя менша сестра Снігова Королева розлютилася, нехоче святкувати Новий Рік. Бажає, щоб завжди панувала зима.Вона забрала всі стрілки з годинників і час у нашому володінні зупинився.
Віддасть вона їх тільки тим, хто зможе виконати всі її завдання і вчасно прибуде до нашого дому.
Інакше Новий Рік не настане, а в мене перестануть вірити і я зникну назавжди, а землю окутає вічна зима.
Допоможіть, можливо ви саме ті діти, що врятують свято!
                                                                  Дід Мороз.

 

  • Нашої допомоги потребує Дід Мороз. Але подорож буде не легка, тому будьте уважні.
  1. Вивчення нового матеріалу.
    1. Зупинка 1

Гра « Хто швидше»

  • Але спочатку необхідно дати відповіді на питання гнома. (слайд 7)

- Які арифметичні дії ви знаєте?

- Як називаються компоненти при додаванні?

- Яку виконуємо дію, щоб знайти суму?

- Як називаються числа при відніманні?

- Щоб знайти різницю треба...

- Що таке периметр?

- Щоб знайти невідомий доданок треба…

- Щоб знайти невідомий від'ємник треба…

Молодці!

- Тепер у нас є гірське спорядження і ми можемо вирушати в дорогу

47 + 7 = 54       46 + 8 = 54    48 + 6 = 54

18 + 23 = 41      19 +22 = 41     17 + 24 =41

75 – 6 = 69         76 – 7 = 69      77 – 8 = 69

84 – 20 = 64       74 – 10 = 64     94 – 30 = 64

95 – 4 = 91   99 – 8 = 91    90 + 1 = 91

 

  1. Зупинка 2

 Гра «Снігопад»

Сніжна Королева розхвилювалася і наслала снігопад нам необхідно його зупинити.

 Виконайте  кругові приклади.

55 + 24 = 79

79 – 38 = 41

41 + 17 = 58

58 – 22 =36

36 + 52 = 88

88  -  24 = 664

64 – 9 = 55

 

4.3. Зупинка 3 (слайд 8)

«Вибір транспорту»

Задача

Сани їдуть 35 км за годину, а снігохід 98 км за годину. Який транспорт швидший? На скільки швидший?

 

  • який оберемо транспорт?

 

4.4. Зупинка 4( відеоролик 1)

 Фізкультхвилинка.

«Чарівні діди морози»

 

4.5 Зупинка 5 (слайд 9)

Шоколадна фабрика

Задача

У подарунок помічники Діда Мороза Кладуть 25 льодяників, а шоколадних цукерок на 14 менше, ніж льодяників. А желейних цукерок на 34 більше, ніж шоколадних. Скільки желейних цукерок у подарунку?

 

 

4.6 Зупинка 6

 « Зачаровані числа»

Робота на картках

 

4.7 Зупинка 7 (слайд 10)

Іграшкова майстерня. Самостійна робота над задачею. Якщо хтось не взмозі виконати. Я дам вам підказку.

 

Задача

За одну зміну на іграшковій фабриці виготовляють 18 ляльок, а машинок на 16 більше. Скільки всього іграшок виготовляють на іграшковій фабриці за одну зміну?

                               Офтальмологічна пауза (відеоролик 2)

4.8.Зупинка 8

« Чарівний годинник» (слайд 11)

  • Котра зараз година?
  • Хо допоможе нам.
  • Необхідно прикріпити стрілки.

5Зкаріплення вивченого матеріалу

 « Допоможи отримати подарунки» (слайд 12)

 

48 + 23 =71

39 + 56 = 95

29+47 = 76

47+ 34 = 81

18 + 34 = 52

 

6 Підсумок уроку

- Куди ми подорохували?

- Вам сподобалось?

- Ви молодці, адже врятували свято.

- Ви всі старалися, були згуртовані і добре працювали.

Тому будуть Новорічні канікули, і Новий рік.

 

 

8 Домашнє завдання. Підготуватися до контрольної роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вільшанська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Дергачівської райдержадміністрації

Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Закріплення додавання і віднімання двоцифровіих чисел.

 Розв'язування задач

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок математики

Підготувала і провела

 вчитель 2-А класу:

Леонова В.Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2016

doc
Додано
21 лютого
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку