"Закріплення і застосування знань про числівник."

Про матеріал
Презентація містить різноманітні завдання для закріплення знань з теми "Числівник". Завдання поглибленого рівня. Мета: узагальнити й систематизувати у легкій ігровій формі матеріал, вивчений на попередніх уроках, перевірити рівень орфографічної грамотності учнів; розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння застосовувати на практиці теоретичні знання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Закріплення і застосування знань про числівник.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Яка частина мови так про себе розповідає? Відгадати загадку. Я, відомо, дуже знатний, Кількість можу означати, І порядок при лічбі Підкажу мерщій тобі. Чи який, чи котрий, скільки – Запитай мене лиш тільки. Щоб не буть багатослівним, Називаюсь я - …

Номер слайду 4

«Мозковий штурм»   Що називається числівником? Які бувають числівники? Що означають кількісні числівники? На які питання відповідають кількісні числівники? Що означають порядкові числівники? На які питання відповідають порядкові числівники?

Номер слайду 5

Гра «Так-ні» Числівник вказує на предмет. (Ні, Так) Числівник відповідає на питання? Числівники бувають кількісні і порядкові(Ні, Так) Кількісні числівники відповідають на питання: Який? Котрий? (Ні) Порядкові числівники відповідають на питання: Скільки (Ні) Числівники пов’язані з іменником (Так)

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Записати речення, узгодивши іменники з числівниками. Мама принесла 10 (яйця), 16 (морквини), 5 (кілограми) мороженої риби. За покупку вона заплатила 149 (гривні).

Номер слайду 8

Очікувані результати: Мама принесла десять яєць, шістнадцять морквин, шість кілограмів м`яса. За покупку вона заплатила сто сорок дев`ять гривень.

Номер слайду 9

Записати словами час, який показав годинник. 10 год 45 хв 11 год 15 хв 14 год 30 хв 12 год 10 хв

Номер слайду 10

Очікувані результати. Десята година сорок п`ять хвилин. Одинадцята година п`ятнадцять хвилин. Чотирнадцята година тридцять хвилин. Дванадцята година десять хвилин.

Номер слайду 11

Записати математичні вирази словами, вживаючи слова: додати; збільшити;

Номер слайду 12

Математичні вирази: 80 + 15 = 95 70 + 16 = 86

Номер слайду 13

Очікувані результати: До вісімдесяти додати п`ятнадцять дорівнює дев`яносто п`яти. Сімдесят збільшити на шістнадцять дорівнює вісімдесяти шести.

Номер слайду 14

Розв`язати ребуси. Вгадайте, які слова зашифровано ві 3 ло -__________________________________ 100 лиця __________________________________ 7 я - __________________________________ пі 100 лет - ________________________________  

Номер слайду 15

Підсумок уроку. Для чого нам потрібно вивчати числівники? Коли ми найчастіше використовуємо числівники?

Номер слайду 16

Номер слайду 17

МОЛОДЦІ !!!

ppt
Додав(-ла)
Тарасюк Марина
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
24 січня
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку