Закріплення лексичного матеріалу

Про матеріал
Закріплення лексичного матеріалу з теми “Activities and Sport” на основі системи Flipped- learning
Перегляд файлу

Закріплення лексичного матеріалу з теми “Activities and Sport” на основі системи Flipped- learning

План

  1.      Учні самостійно дивляться вдома відео “Sport is great” на порталі British Council (http://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/video-uk/sport-great), занотовують всю необхідну інформацію, виписують та перекладають лексичні одиниці, аби повністю оперувати матеріалом.

C:\Users\Adminka\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Знімок екрана (22).png

  1. За необхідності учні створюють Mind map “Extreme” та будують асоціації.
  2.      На основі інформації старшокласники створюють короткий переказ тексту, підкреслюють активну лексику із теми «Спорт» у власному переказі, потім письмово висловлюють думку з приводу питання “Sport in my life” (використовуючи якомога більше слів з активного вокабуляру).
  3.      C:\Users\Adminka\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Знімок екрана (23).pngНа уроці вчитель пропонує різноманітні завдання на перевірку якості опрацьованого відео:

C:\Users\Adminka\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Знімок екрана (24).png

 

C:\Users\Adminka\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Знімок екрана (26).png

5) Discussion

Спочатку вчитель ставить загальні запитання до класу:

  • Do you like sport?
  • Which sports are popular in the world and in your country?
  • Which sport you like to try?
  • Do you like watching or playing?

 

Потім кожен старшокласник всиловлює свою точку зору з приводу видів спорту (на основі складеної вдома розповіді), а товариші після виступу повинні поставити лише W-questions: Who? What? Why? When? Where? How? How often? Who does this impact?

 

docx
Додано
10 січня 2020
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку