Тема: Закріплення прийомів додавання і віднімання двоцифрових чисел у процесі розв'язування задач і прикладів. Периметр трикутника.
Мета: удосконалити навички додавання і віднімання двоцифрових чисел; закріпити вміння розв'язувати задачі на дві дії; розвивати математичне мовлення; виховувати інтерес до математики, самостійність.
Математика _________________
Тема: Закріплення прийомів додавання і віднімання двоцифрових чисел у процесі розв'язування задач і прикладів. Периметр трикутника.
Мета: удосконалити навички додавання і віднімання двоцифрових чисел; закріпити вміння розв'язувати задачі на дві дії; розвивати математичне мовлення; виховувати інтерес до математики, самостійність.
Обладнання: роздатковий матеріал, ІКТ.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент.
Любі діти!
У наш клас завітали гості щирі,
Привітайте в добрий час
Гостей усмішкою й миром.
Доброго дня вам!
Доброго дня нам!
Доброго дня всій Україні!
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
3.1 Дидактична гра «Побажання».
Робота в парах (усний рахунок)
91 + 4 = |
95 |
Д |
98 - 7 = |
91 |
О |
3 + 95 = |
98 |
Б |
24 - 10 = |
14 |
Р |
39 - 37 = |
2 |
А |
3.2 Хвилинка каліграфії.
22, 23, 24, 26, 28.
3.3 Математичний диктант.
IV. Повідомлення теми і мети уроку.
V. Вивчення нового матеріалу.
5.1 Розв’язування задачі.
У хлопчика було 40 аркушів кольорового паперу. Для аплікації він витратив 8 зелених і 6 жовтих аркушів. Скільки аркушів паперу залишилося у хлопчика?
Хвилинка-цікавинка
Сучасній людині важко уявити життя без паперу. Папір - це листовий матеріал з натуральних рослинних або штучних волокон. Історія виникнення паперу та розвитку паперової промисловості не так вже й проста.
Винахідниками паперу були китайці. Створення справжнього паперу вважається китайський винахідник Цай Лунь в 105 році нашої ери. Тобто паперу уже близько 1900 років. Папір пройшов велику подорож і вже зараз нам відомо близько 5000 сортів паперу, які можна поділити на три основні класи:
1. Власне папір (гігієнічна, обгортковий та друкована).
2. Картон.
3. Будівельний картон.
Сучасний папір виготовляють з деревини яка поступає з багатовікових насаджень. Для виробництва паперу використовують такі листяні дерева, як береза, тополя, бук та евкаліпт, або ж ялина чи сосна. З хвойних дерев отримують міцніший папір. На спеціальних машинах з колоди обдирається кора, згодом ці колоди подрібнюються на тріски. Це і є головна сировина для виготовлення паперу. Потім тріски подають на завод, де вони варяться у спеціальному розчині. Потім волокна, які утворилися, осушують і відбілюють. Далі волокна подрібнюють добавляють воду і клей і на спеціальній машині виходить папір.
Було – 4о ар.
Витратили – 8 ар., і 6 ар.
Залишилося - ?
Відповідь: 26 аркушів.
Фізкультхвилинка.
VI. Узагальнення й систематизація знань.
6.1 Геометричний матеріал.
Фронтальна робота.
Знайти периметр трикутника.
6.2 Робота в групах
- Скласти і розв’язати задачу за коротким записом.
1 група
Іван – 29 ?
Тарас - ?, на 12 більше
2 група
У брата – 37 ?
Сестри - ?, на 15 менше
3 група
Картоплі – 23 кг на ? більше
Капусти - ?, на 18 кг менше
4 група
Було – 42 кг
Продали – 12кг і 10кг
Залишилося?
6.3 Дидактична гра «Естафети».
VII. Підсумок уроку
VIII. Домашнє завдання.
Повторити правила, с. 65 № 1, 6.