Закріплення таблиці множення числа 4. Задачі на дві дії, що містять табличні випадки множення числа 4.

Про матеріал

формування предметних компетентностей:

Сприяти свідомому засвоєнню учнями таблиці множення числа 4, вчити її практично застосовувати, удосконалювати вміння учнів обчислювати значення виразів, розв'язувати задачі, вдосконалювати обчислювальні навички, Розвивати увагу, мислення, пам'ять, зв'язне мовлення. Виховувати кмітливість, наполегливість, здатність прийти другу на допомогу.

Обладнання: Малюнки із зображенням хатинки, дуба, жолудів, озера, рибки, жабки, лисички, презентація.

Тип уроку: урок закріплення та систематизації знань. Урок-казка.

Перегляд файлу

Тема: Закріплення таблиці множення числа 4. Задачі на дві дії, що містять табличні випадки множення числа 4.

Мета: формування ключових компетентностей:

  • вміння вчитися(організовувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; планувати свої дії; доводити роботу до кінця);
  • громадянської компетентності (знання своїх прав і обов’язків; бережливе до самого себе);
  •  здоров’язбережувальної (дбайливе ставлення до свого здоров’я);
  • соціальної (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі  , використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими) ;

формування предметних компетентностей:

Сприяти свідомому засвоєнню учнями таблиці множення числа 4, вчити її практично застосовувати, удосконалювати вміння учнів обчислювати значення виразів, розв’язувати задачі, вдосконалювати обчислювальні навички, Розвивати увагу, мислення, пам’ять, зв’язне мовлення. Виховувати кмітливість, наполегливість, здатність прийти другу на допомогу.

Обладнання: Малюнки із зображенням хатинки, дуба, жолудів, озера, рибки, жабки, лисички, презентація.

Тип уроку: урок закріплення та систематизації знань. Урок-казка.

 

Хід уроку

  1. Організація учнів до уроку
  2. Актуалізація опорних знань учнів

Сьогодні я хочу розповісти вам казку. Не дивуйтесь, саме на уроці математики.

  Отже, слухайте уважно.

Ген за синіми морями, за темними лісами., проти неба на землі жив хлопчик в однім селі. Звали його Миколка. Був він сміливим, відважним, допомагав друзям, завжди любив подорожувати.

  Одного разу він вирушив у подорож. Його дорога привела до казкового міста. Навколо була чудова природа, та всі діти  в цьому місті були сумні.

- Що ж сталося ?- поцікавився хлопчик. Йому розповіли, що лютий  Змій налетів і викрав у них настрій. Не  зумів цього стерпіти хлопчик, Вирішив битися зі Змієм і перемогти його. Та ось біда - ніхто не знає дороги до царства.

  Вирішив хлопчик спитати дорогу у Каченяти, яке жило в одній із хатинок на краю міста. Але знає Миколка, що хоча і вкаже йому Каченя дорогу, не легко буде йому перемогти Змія. Потрібні йому вірні помічники, тому що одному не впоратись.

- Чи згодні ви стати такими помічниками ?

- Добре тоді спробуйте свої сили.

  1. Мотивація навчальної діяльності

1. Записуємо число, класна робота.

2. Каліграфічна стежинка  число __ ( характеристика числа)

3. Приклади Гра «Ланцюжок»

27:3=  *+7=* : 2=* +10=* : 2=9

(13-9)=* ∙4=*+14=* :3=*+15=25

6 ∙ 4=* :3=* ∙ 2=* -9=* ∙ 3= * +79=*

- Молодці! Добре справились із завданням, тому вирушаємо в дорогу.

  1. Повторення і закріплення раніше вивченого матеріалу

- Ну ось і хатинка, а на подвір’ї Качення грає м’ячем.  

Розповів хлопчик цю сумну історію Каченяті, воно і каже: « - Я подарую тобі м’яча, який покотиться не до самого Змієвого царства, яке підкаже дорогу. Я буду сумувати за м’ячем, за це прошу тебе зіграти зі мною у футбол.

-Зіграємо з Каченям у футбол ?

 

Гра «Футбол»

 

 

- Подякувало Каченя за гру і подарувало хлопчику м’яча та наказало бути уважним, сміливим і рішучим. Нехай  тобі допомагають вірні друзі.

2. Покотився м’яч, а хлопчик побіг за ним і зупинився біля нори у якій жила Лисичка. А від нори аж п’ять доріг . Задумався хлопчик якою дорогу потрібно йти, а Лисичка хитра  була і каже : « Я допоможу тобі тільки виконай мої завдання».

Колективна робота              

 

 а :3= 6         а :4 =7         21 : а =3          а ∙ 3 =15           2 ∙ а =18

 

а =5-М             а = 7-Я           а = 18-П           а = 9-О               а = 28-Р

 

- То куди ж вказала дорогу Лисичка ?

-Правило, ПРЯМО.

Подякував Миколка Лисичці і помандрував прямо.

3. Підійшов до дуба  сів відпочити і задрімав . Та сниться йому сон, що говорить до нього дуб людським голосом: « Досить спати . Змій не любить чекати. Зірви два жолуді…» Тільки хлопчик зірвав жолуді, а вони розкрилися із них випали листочки із завданнями.

Задача № 617

Задача № 618

- Молодець, хлопчику! – прошумів дуб. Я подарую тобі чарівні листочки. Куди полетять листочки туди тобі і йти.

4. Листочки прилетіли до озера. А на озері сиділа Жабка і разом із Рибкою  розв’язували кросворд

- «Допоможи нам, хлопчику і ми станемо тобі у пригоді»- просили вони.

 

 

                                     М

                                      Е           Х                          1) Результат дії віднімання

                                      Т           В     П’                                        ( РІЗНИЦЯ)

                                      Р  І З Н И Ц Я                   2) Міра часу (ХВИЛИНА)

                                                    Л     Т                   3) Результат дії додавання

                                        В          И     Ь                                                  (СУМА)

                                         І          Н                          4) Число, що є результатом                       

                                        С У М  А                               добутку чисел 4 і 2 (ВІСІМ)

                                         І                                       5) Міра довжини (МЕТР)

                                        М                                      6) Число, що є результатом

                                                                                   частки 15 і 3 (П’ЯТЬ)

 

Подякували Жабка та Рибка хлопчику та перевезли його на інший бік озера до палацу Змія.

І ось при зустрічі зі Змієм Змій і каже: «Тобі потрібна зброя, щоб змагатися зі мною».

- «РОЗУМ МОЯ ЗБРОЯ»- відповів Миколка.

-  « А ось зараз перевіримо чи правду ти сказав»- погрожуючи сказав Змій.

І запропонував Миколці виконати тести. Допоможіть хлопчику розв’язати їх, щоб побороти Змія

  1. Підсумок уроку

ТЕСТИ

1варіант

1) Добуток чисел 4 і 4 збільшити на16

   а) 16             б) 32          в)17

2) Від числа 42 відняти добуток чисел 4 і 8

    а) 10            б) 30          в) 77

3) Мама купила3 пакети крупи по 4грн. кожний Скільки грошей заплатила мама?

    а)  7грн.       б) 12грн.    в)16

4) Три однакові шапочки коштують 27грн. Скільки коштує одна шапочка?

     а) 9грн.        б) 30грн.    в) 81грн.

 5) 16 = * + * + * + *

      а) * = 4        б) * = 8       в) * = 2

 6) ____ : 4 =8

      а) 10       б) 32     в) 2   

 

2варіант

1) Добуток чисел 4 і 5 збільшити на16

     а) 36              б) 25            в) 7

2) Від числа 42 відняти добуток чисел 4 і 7

     а) 14               б) 53            в) 77

3) Бабуся купила 4 головки капусти по 3кг кожна. Скільки кілограмів капусти купила бабуся?

    а) 7кг                б) 12кг         в)16кг

4) За 2 пари шкарпеток заплатили 8грн Скільки коштує одна пара шкарпеток?

     а) 4грн.           б) 16грн.       в) 10грн.

 5) 20 = * + * + * + *+ *

      а) * = 2          б) * = 5           в) * = 4

 6) ___ : 4 =6

     а) 10         б) 24          в) 2

-Молодці! Ви прекрасно справились із завданнями та допомогли Миколці.

Зрозумів Змій, що розумний переборе всякого Змія. Відпустив Змій хлопчика і пообіцяв ніколи не забирати у діток гарний настрій.

Оцінювання.

  1. Домашнє завдання №№620, 621


______________________________________________________________

1варіант

1) Добуток чисел 4 і 4 збільшити на16

   а) 16             б) 32          в)17

2) Від числа 42 відняти добуток чисел 4 і 8

    а) 10            б) 30          в) 77

3) Мама купила3 пакети крупи по 4грн. кожний Скільки грошей заплатила мама?

    а)  7грн.       б) 12грн.    в)16

4) Три однакові шапочки коштують 27грн. Скільки коштує одна шапочка?

     а) 9грн.        б) 30грн.    в) 81грн.

 5) 16 = * + * + * + *

      а) * = 4        б) * = 8       в) * = 2

 6) ____ : 4 =8

      а) 10       б) 32     в) 2   

 

 

_______________________________________________________________

2варіант

1) Добуток чисел 4 і 5 збільшити на16

     а) 36              б) 25            в) 7

2) Від числа 42 відняти добуток чисел 4 і 7

     а) 14               б) 53            в) 77

3) Бабуся купила 4 головки капусти по 3кг кожна. Скільки кілограмів капусти купила бабуся?

    а) 7кг                б) 12кг         в)16кг

4) За 2 пари шкарпеток заплатили 8грн Скільки коштує одна пара шкарпеток?

     а) 4грн.           б) 16грн.       в) 10грн.

 5) 20 = * + * + * + *+ *

      а) * = 2          б) * = 5           в) * = 4

 6) ___ : 4 =6

     а) 10         б) 24          в) 2

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
1086
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку