Закріплення таблиці множення та ділення (3 клас. Математика)

Про матеріал
Вправляти учнів у застосуванні таблиці множення і ділення. Вдосконалювати навички усного та письмового віднімання та додавання трицифрових чисел, повторити задачі на знаходження периметру, розвивати логічне мислення, вміння аналізувати і роз`язувати нестандартні завдання, виховувати любов та інтерес до математики.
Перегляд файлу

 

http://naslediestran.net/wp-content/uploads/2014/04/zamok_nojshvanshtajn_sverkhu.jpg

Урок-мандрівка

Тема: Закріплення таблиці множення та ділення.

Мета: вправляти учнів у застосуванні таблиці множення і ділення. Вдосконалювати навички усного та письмового віднімання та додавання трицифрових чисел, повторити задачі на знаходження периметру, розвивати логічне мислення, вміння аналізувати і роз`язувати нестандартні завдання, виховувати любов та інтерес до математики.

Обладнання: мультимедійні засоби, зображення казкових героїв, картки із завданням для команд, картки з балами .

Хід уроку:

І Організація уроку

Вчитель:

-Чи любите ви казки? А чи хочете ви відправитись у мандрівку до чарівного палацу Піфагора?

ІІ Повідомлення теми та завдань уроку

Вчитель:

-Сьогодні ми вирушимо в мандрівку до чарівника математики Піфагора, іти ми будемо математичними шляхами і 2-а командами. Той першим дістанеться до чарівника, чия команда дасть більше правильних, чітких відповідей і набере більше балів.

Оскільки ми працюємо в командах, прийшов час їх представити:

Перша команда- «Посмішки»

Девіз:

Наш девіз всього три слова -

Посміхатися - це кльово!!!

Друга команда «Сонечко»

Девіз:

Любе наше сонечко,

Ми твої промінці.

Допоможи нам сонечко,

Вирости людьми.

Вчитель:

-Команди представлені, можна вирушати.

ІІІ Лунає пісня «Где водятся волшебники»

Малюнки 3-х палаців

1. Вчитель:

- Перед нами 3-и палаци: один- палац злої чаклунки Бастінди, другий- Карабаса Барабаса, третій- чарівника Піфагора. І перед кожним палацом парк. Перед першим ділянка парку шириною 40 м, а довжиною  60 м, перед другим парк шириною 30 м, а довжиною 50 м, перед третім парк шириною 40 м, а довжиною 70 м. Ми знаємо, що парк перед палацом Піфагора за периметром 160 м, знайдіть цей палац.

2. Вчитель:

-Палац знайдений. І знову для вас завдання. Щоб потрапити всередину, треба знайти відповідний ключ від дверей.

Перед дітьми ключі з різними числами.

Вчитель:

-А допоможуть нам приклади.

1 команда:

 

         :                  *                      -                  :                      *

 

2 команда:

        *                    +                    :                    *                     -

 

 

 

Вчитель:

-Молодці! Ключ знайдений. Відчиняємо двері.

3. Вчитель:

-І перша кімната до чарівника «Математичний тир».

Зараз ми перевіримо, яка команда влучніше та швидше стріляє.

1 команда:

 

 

 

 

 

 

 

2 команда:

 

 

 

 

 

 

ІV Вчитель:

-За дверима 2-ї кімнати казкові герої,  про яких ви дізнаєтесь, відгадавши загадки.

До школи прямує хлопчак дерев’яний,

Чомусь потрапляє у цирк полотняний.

 (Буратіно)

 

Допоможе завжди вам,

І птахам, і дітлахам.

Він під деревом сидить,

Добрий лікар… 

(Айболить)

 

Вчитель:

-Молодці! Буратіно приготував вам віршовані задачі.

 

  1. Гусінь листячко жувала 
    І знічев'я рахувала: 
    - 33 листки кленових, 
    26 листків дубових, 
    Ще з вільхи 15 з'їм 
    І наїмся вже зовсім… 
    Полічити цей обід 
    Нам швиденько, друзі, слід.

 

Зводять їжачки будинок, 
Привезли вагон цеглинок: 
Є зелених там 16, 
А червоних 18. 
Порахуйте їжачкам, 
Скільки всіх цеглинок там?

 

Заготовлено Ведмедем 
Внукам 9 банок з медом. 
А бабуся Ведмедиха 
Їм варення варить стиха. 
На вечерю й на сніданок 
Є вже 28 банок! 
Скільки разом – чи не мало – 
Дід і бабка зготували? 

 

Бджоли влітку час не гають – 
Цілий день медок збирають, 
У комірках воскових 
Є чимало меду в них: 
28 – мед гречаний, 
10 – липовий духмяний, 
6 – із польових квіток… 
Порахуйте весь медок. 

 

Вчитель:

-Буратіно підготував для вас фізкульт хвилинку.

2. Айболить теж приготував свої задачі на логіку.

Росли 2-і верби. На кожній вербі по 2 гілки, на кожній гілці по 2-і груші. Скільки всього груш ? (0)

На яблуні було 10 яблук, а на вербі на на 2-і менше. Скільки яблук на вербі? (0)

На галявині пасеться кілька кіз. У них 12 ніг. Скільки голів у цих кіз? Скільки ріг? (3 голови, 6 ріг)

5-ь картоплин зварили в каструлі за 30 хвилин. Скільки хвилин варилась кожна картоплина? (30 хвилин)

У сім`ї 3-є синів. Кожен з них має сестру. Скільки всього дітей у сім`ї? (4)

Опівночі йшов дощ. Чи можна чекати сонячної погоди через 2-і доби? (Ні, через 2-і доби буде ніч)

V Вчитель:

-І нарешті ми біля сходинок до кімнати Піфагора. І зараз конкурс капітанів «Двері до Піфагора відчиняй».
 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ Підбиття підсумків та визначення переможців. Вручення подарунків Піфагором (настільні ігри)

Вчитель:

-Чи сподобалась мандрівка? До наступних подорожей!

Домашнє завдання

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 січня 2022
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку