Закріплення теми: "Розрахунок з відвідувачем".

Про матеріал
Матеріал з фахової майстерності для "Офіціантів" закріплення теми "Розрахунок з відвідувачем".
Перегляд файлу

http://blog.alivenow.in/assets/case-study.jpg1.Прочитавши лекцію дайте відповіді на запитання по темі: «Розрахунок з відвідувачем».

 

1.1Розрахунок проводиться таким чином:








 

 

 

 

 

1.http://www.osbbua.org/images/resized/image/public_2012_12_probl_jpg_4.jpg2 Подавши рахунок відвідувачу офіціант:

а) чекає біля столу розрахунку;

б) відходить від гостей, щоб вони могли ознайомитися з рахунком.

 

1.3 Рахунок офіціант подає на:                                   






 

 

 

 

 

1.4.Що повинен зробити офіціант, якщо у відвідувача не вистачає грошей розрахуватися за замовлення:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


1.5.Щотакечайові?_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1.6. Чи є чайові обов’язковими і чому?  

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1.7.Як офіціант повинен давати здачу відвідувачу?



 

 

 

 

 

http://blog.alivenow.in/assets/case-study.jpg2. Дайте відповіді на нестандартні запитання:

 

 2.1. Відвідувачі  прийшли  до  ресторану  на  30  хв  раніше  режиму  роботи

                 ресторану, дії офіціанта? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.2. Під  час  розрахунку  офіціанта  з  відвідувачем  була  виявлена  помилка  в

підрахунку рахунка, дії офіціанта?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

http://blog.alivenow.in/assets/case-study.jpg

 

3. Розгадайте кросворд:

  1. Хто обслуговує відвідувачів в залі ресторану.
  2. Приміщення де починається обслуговування відвідувачів.
  3. Перелік алкогольних напоїв та б/алкогольних напоїв, кондитерських та тютюнових виробів.
  4. Чарка 125 см³ для червоних столових вин.
  5. Посуд для приготування та подавання кави по-східному.
  6. Посуд для подавання алкогольних напоїв місткістю 100, 200, 250 гр.
  7. Прибори які подають до всіх видів закусок.
  8. Завершальний етап у підготовці залу до обслуговування.
  9. З чого починається підготовка столового посуду і приборів до обслуговування. 10.Чарка для білих сухих і напівсухих вин.

  1. Чарка для міцних і десертних вин.
  2. Перелік страв і напоїв, які пропонуються відвідувачеві на протязі робочого дня. 13.Приміщення для зберігання і видачі офіціантам столового посуду, приборів,

скла, столової білизни.

14.Посуд для подавання зернистої ікри в охолодженому вигляді.

http://www.osbbua.org/images/resized/image/public_2012_12_probl_jpg_4.jpg

 

 

 

 

 

 

 

1

О

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Л

 

 

 

 

 

 

 

5

 

У

 

 

 

 

 

 

 

6

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

О

 

 

 

 

 

8

 

 

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

У

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

В

 

 

 

 

 

 

11

 

А

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

Н

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

Н

 

14

 

 

 

 

 

 

 

Я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З повагою  ваш майстер в/н Тетяна Чередніченко.

 

 

docx
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
1244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку