Уяви, що все зображене на малюнку може говорити. Послухай речення. Кому вони можуть належати? С.30— Скоро я зовсім розтану!— Скоро в мене будуть котики.— Ми прилетіли додому!— Ви не бачили жабок?
Номер слайду 8
Прочитайте вірш с.30 Встала весна, чорну землю. Сонну розбудила,Уквітчала її рястом,Барвінком укрила…Т. Шевченко
Номер слайду 9
https://youtu.be/s9tin. SG9tzs
Номер слайду 10
Робота над текстом с.31 У нас удома над столом висів портрет. З портрета уважно, лагідно й сумно дивився на мене чоловік.— А хто це? — спитала я в дідуся.— Хіба ти не знаєш? Це — Тарас Шевченко, видатний український поет і художник. — А він ще живий? — спитала я.
Номер слайду 11
Прочитайте текст с.31 — Ні, він жив давно, але про нього знали всі, хто боровся за волю народу.— Дідусю, розкажи про нього, — попросила я.— Це було дуже давно. Тоді, коли в Україні село, де народився Тарас, належало одному багатому панові. Сім’я Шевченків була велика й дуже бідна.
Номер слайду 12
Прочитайте текст с.31 Малий Тарас пішов до школи і швидко навчився читати й писати, але найбільше любив малювати. Він малював вугіллям, крейдою або просто камінцем на стінах, і на дверях, і на воротах.
Номер слайду 13
Прочитайте текст с.31 Багато поневірянь витримав Тарас, але все-таки став відомим художником. А ще написав багато віршів та оповідань. А для маленьких українців Тарас Шевченко створив «Буквар». От виростеш — і дізнаєшся про поета багато цікавого. За О. Іваненко
Номер слайду 14
Перевірка прочитаного с.31 Що найбільше любив малий Тарас?Що написав Т. Шевченко для маленьких українців?З якої букви написане ім’я та прізвище поета й художника, про якого ви читали?В останньому слові тексту є: 3, 4 чи 5 голосних звуків? Яка правильна відповідь?