20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Закріплення вивченого про дзвінкі та глухі приголосні звуки. Опрацювання програмових слів.

Про матеріал

Закріпити вивчене про голосні та приголосні звуки; розвивати орфографічну пильність; повторити ознаки речення, вдосконалювати навички визначати головні слова в реченні, встановлювати зв'язок слів у реченні;виховувати культуру спілкування.

Перегляд файлу

Українська мова № 45

Дата _____________________         Клас _________________________

Тема. Закріплення вивченого із дзвінкими та глухими приголосними звуками. Опрацювання програмових слів.

Мета. Закріпити вивчене про голосні та приголосні звуки; розвивати орфографічну пильність; повторити ознаки речення, вдосконалювати навички визначати головні слова в реченні, встановлювати зв'язок слів у реченні;виховувати культуру спілкування.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

Хід уроку

 

І.Організація класу

Дихальні вправи

ІІ. Акуталізація опорних знань

  1. Хвилинка каліграфії

С с сс.

Що знаєте про С? (Які звуки позначає? Порядковий номер в алфавіті. Сусіди)

Со оло в’ї со оло в’ї солов’ї (пригадати орфограму «Вживання апострофа»).

  • Назви яких птахів іще починаються буквою С? (синиця, сорока, сойка, снігур, сокіл).
  • Записати назви птахів, поділивши на склади.
  • Скільки складів може бути в слові?
  • Скласти речення із словом «солов’ї»

Вранці в садку весело співали солов’ї.

  • Доведіть, що це речення.
  • Визначте головні члени речення.
  • Встановіть зв'язок слів у реченні.
  • Назвати частини мови в реченні.
  1. Індивідуальна робота.

Вставити пропущені букви.

С..ло                      сміє…                  .. аринка

З..ма                      гойдає…я            д..р..во

Д..мок                   ри..ка                   д..ректор

Про..ьба                лял..ка                 д..путат

  1. Читання словникових слів. Відетренажер.

 

ІІ. Робота над темою уроку.

  1. Письмо по пам’яті.

Всі річки тепер в обнові –

біле скло під бережком.

Ходить грудень по діброві,

застеляє світ сніжком.

  • Про яку пору року йде мова? Які слова вам на це вказали?
  • Чи схожий текст на казку? Чим саме?
  • Скільки речень в тексті? Про що розповідається в першому реченні? А в другому?
  • Які дії виконує грудень? (однорідні присудки).
  • Що таке діброва? Дібрати синоніми (Діброва, ліс, дубина).
  • Вивчення вірша напам’ять відомими дітям способами.
  • Звернути увагу на орфограми (тепер, бережком, грудень, застеляє, сніжком).
  • Самоперевірка.

Фізкультхвилинка

  1. Робота з підручником.
  • Вправа 164. Робота в групах. Діти в групах складають текст, презентують свої роботи.
  • Розгляньте малюнок.  Що на ньому зображено?
  • Яка пора року? Яка частина доби?
  • Прочитайте частину тексту під малюнком. Яка це частина тексту? (кінцівка).
  • Складіть текст, використовуючи слова з довідки.  Яким буде його стиль? Чому?

      Якось довелося нам побувати на березі річки на світанку. Вузькою стежкою, поміж духмяних трав спустилися до швидкої води. Вузькою стрічечкою на іншому березі  лягла лісова доріжка. На березовій гілці стрепенулася і заспівала вранішня пташка. Низький берег оживав і дихав рівно і спокійно, гойдаючи очерети.

    Ми замилувалися цією дивною красою. Це була наша рідна річка, наш рідний берег.

  • Самостійна робота. Вправа 165.

Прочитати і виконати завдання до вправи в підручнику.

Вправи для очей.

1. Не працювати є причина –

Очам даємо відпочинок!

Мерщій рівнесенько сідаймо.

Очима кліпать починаймо.

Навіщо кліпать? Така зарядка-

Вже краще бачать оченятка!

 

  • Вправа 166.
  • Прочитати текст. Дібрати заголовок.
  • Вибіркове читання.
  • Прочитати речення, яке вказує на частину доби описану в тексті.
  • Знайти порівняння.
  • Прочитати окличне речення. Які почуття воно виражає?
  • Яка тема і основна думка твору?
  • Виписати з тексту слова з пропущеними буквами, вставити потрібну букву. Поділити слова для переносу.
  • Виписати речення в якому розповідається про дерева. Самостійно підкреслити головні члени речення. Звернути увагу на дерева
  • До слова лісова дібрати споріднені слова.

Лісова - ліс, лісник, пролісок, узлісся. Зробити розбір цього слова за будовою.

 

        ІІІ. Підсумок уроку.

  • Якщо на уроці були уважні, то зумієте правильно і швидко вимовити слова.

Виріс в лісі білий гри..

Петро хворий в нас на гри..

У собаки гострий зу..

На обід в нас буде су..

  • Нумо, часу ти не гав, перевірне слово швидко добирай.

Зубки, ліжко, загадка, казка, рибка, ріжки, ніжки, кізка, галушки.

 

IV. Домашнє завдання.

                   Вправа 167.

docx
Додано
20 грудня 2018
Переглядів
98
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку