Закріпити вивчене про голосні та приголосні звуки; розвивати орфографічну пильність; повторити ознаки речення, вдосконалювати навички визначати головні слова в реченні, встановлювати зв'язок слів у реченні;виховувати культуру спілкування.
Українська мова № 45
Дата _____________________ Клас _________________________
Тема. Закріплення вивченого із дзвінкими та глухими приголосними звуками. Опрацювання програмових слів.
Мета. Закріпити вивчене про голосні та приголосні звуки; розвивати орфографічну пильність; повторити ознаки речення, вдосконалювати навички визначати головні слова в реченні, встановлювати зв'язок слів у реченні;виховувати культуру спілкування.
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.
Хід уроку
І.Організація класу
Дихальні вправи
ІІ. Акуталізація опорних знань
С с сс.
Що знаєте про С? (Які звуки позначає? Порядковий номер в алфавіті. Сусіди)
Со оло в’ї со оло в’ї солов’ї (пригадати орфограму «Вживання апострофа»).
Вранці в садку весело співали солов’ї.
Вставити пропущені букви.
С..ло сміє… .. аринка
З..ма гойдає…я д..р..во
Д..мок ри..ка д..ректор
Про..ьба лял..ка д..путат
ІІ. Робота над темою уроку.
Всі річки тепер в обнові –
біле скло під бережком.
Ходить грудень по діброві,
застеляє світ сніжком.
Фізкультхвилинка
Якось довелося нам побувати на березі річки на світанку. Вузькою стежкою, поміж духмяних трав спустилися до швидкої води. Вузькою стрічечкою на іншому березі лягла лісова доріжка. На березовій гілці стрепенулася і заспівала вранішня пташка. Низький берег оживав і дихав рівно і спокійно, гойдаючи очерети.
Ми замилувалися цією дивною красою. Це була наша рідна річка, наш рідний берег.
Прочитати і виконати завдання до вправи в підручнику.
Вправи для очей.
1. Не працювати є причина –
Очам даємо відпочинок!
Мерщій рівнесенько сідаймо.
Очима кліпать починаймо.
Навіщо кліпать? Така зарядка-
Вже краще бачать оченятка!
Лісова - ліс, лісник, пролісок, узлісся. Зробити розбір цього слова за будовою.
ІІІ. Підсумок уроку.
Виріс в лісі білий гри..
Петро хворий в нас на гри..
У собаки гострий зу..
На обід в нас буде су..
Зубки, ліжко, загадка, казка, рибка, ріжки, ніжки, кізка, галушки.
IV. Домашнє завдання.
Вправа 167.