Закріплення вмінь розв’язувати задачі на рух з відставанням. Складання задач за схемами.

Про матеріал
Розробка уроку за програмою "Росток". На уроці вчитель ставить за мету: формувати в учнів уміння проводити дослідження значення відстані між рухомими об'єктами в заданий момент часу при русі з відставанням, фіксувати результат у вигляді формули; тренувати вміння використовувати побудовану формулу для вирішення завдань на рух з відставанням;закріплювати вміння розв’язувати задачі на рух, обчислювальні навички при роботі з дробами. Розвивати увагу, мислення, пам'ять, математичне мовлення, обчислювальні навички. Виховувати любов до вивчення математики.
Перегляд файлу

Тема: Закріплення вмінь розв’язувати задачі на рух з відставанням. Складання задач за схемами.

Мета: формувати в учнів уміння проводити дослідження значення відстані між рухомими об'єктами в заданий момент часу при русі з відставанням, фіксувати результат у вигляді формули; тренувати вміння використовувати побудовану формулу для вирішення завдань на рух з відставанням;закріплювати вміння розв’язувати задачі на рух,  обчислювальні навички при роботі з дробами.

            Розвивати увагу, мислення, пам'ять, математичне мовлення, обчислювальні навички.

            Виховувати любов до вивчення математики.

Обладнання: комп’ютер, презентація, предметні малюнки.

 

Хід уроку:

І.Організаційний момент.

- Доброго дня, леді. У нас на уроці присутні гості, привітайтеся з ними.

- Діти! Перед вами нелегкі задачі

  Тож бажаю вам удачі,

  Правильних рішень для вас

  За роботу, в добрий час!

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати вміння працювати з дробами, закріплювати знання про види руху, розв’язувати задачі з використанням вивчених формул.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Усний рахунок.

4 ∙ 60 = 240                  48 ∙ 6  = 288             

38 : 19 ∙ 34 =  68          19 : 19 : 4 =

240, 68, 8,

  • Яке число зайве і чому?
  • Що ви знаєте про дроби?
  • Які це правильні дроби?  Неправильні дроби?
  • Як виділити цілу частину  з неправильного дробу?
  • Як порівняти дроби з однаковими знаменниками?
  • Що таке мішане число?
  • Як перевести мішане число в неправильний дріб?

 

  1. Порівняння дробів.

  презентація «Дроби»

 

  1. Математичний  диктант.
  • Збільшіть  на        ( );
  • Знайдіть суму 3 і 2/6   ( 3 );
  • Знайдіть різницю 4 і      (4 );
  • Виділіть цілу частину  з дробу     (4)
  • Запишіть число   у вигляді мішаного числа    ( 2 )
  • Розташуйте дані числа на промені.

 

  1. Дії з дробами.

с. 93 № 13 (а,б)

 

Фізкультхвилинка

 

ІV. Закріплення і систематизація знань.

  1. Робота зі схемами ( слайд 2)
  • Розгляньте схеми, на яких ображено рух 2 пішоходів.
  • Що в них спільне? (швидкість пішоходів)
  • Чим відрізняються? (напрямом руху)

 

  1. Повторення формул для руху з відставанням (слайд 3)

v =  v1 v2

s=  (v1 v2) ∙ t

d = s +( v1 – v2) ∙ t

 

  1. Робота над задачами.

3.1. Задача с. 91 № 2

1) 32 – 25 = 7 (км/год)

2) 7 ∙ 6 = 42 (км)

Вираз: (32 – 25 ) ∙ 6 = 42 (км)

 

3.2. Задача с. 92 № 4

1) 800 – 750 = 50 (м/год)

2) 50 ∙ 8 = 400 (м)

3) 600 + 400 = 1000 (м)

1000м = 1км

Вираз: 600 + (800 – 750 ) ∙ 8 = 1000 (м)

  1.        Робота зі схемами  с. 92 № 5

а)  100 + (60 – 30 ) ∙ 3 = 190 (км)

б) (190 – 100 ) : (60 – 30 ) = 3 год

в) 60 – (190 – 100 ) : 3 = 30 (км/год)

г) 190 – ( 60 – 30 ) ∙ 3 = 100 (км)

 

VІ. Підсумок уроку.

- Над чим працювали  сьогодні на уроці.

- Над яким видом руху працювали?

- Як знайти швидкість відділення?

- Сформулюйте правила до формул:

    d = s + (v2 – v1 ) ∙ t

    v1 = d : t – v2

    v2 = d : t – v1

     s = d – (v1v2 )t

 

V. Домашнє завдання.

     с. 92 № 6 (б)

     с. 93 № 13 (в,г)

 

  

 

 

docx
Додав(-ла)
Пузь Юлія
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
20 листопада 2019
Переглядів
1669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку