Закріплення вмінь визначати склад числа. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Використання елементів STEM

Про матеріал
Мета: Удосконалювати навички дітей визначати загальну кількість одиниць певного розряду в числі. Закріпити вміння розв’язувати задачі на подвійне зведення до одиниці. Розвивати логічне мислення в учнів. Виховувати уважність та самостійність. Тип уроку : закріплення знань з використанням STEM
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Закріплення вмінь визначати склад числа. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Києво – Печерський ліцей №171 “Лідер”Джелялова І. Ю.2024

Номер слайду 2

4-Б готовий працювати?Додавати й віднімати,Числа й вирази рівняти,Вчасно руку піднімати,Щоб складну задачу розв’язати. Пролунав вже наш дзвінок –Починаємо урок. Організація класу

Номер слайду 3

Усний рахунок. Перейдемо за посиланням на сайт Wordwall і швиденько пригадаємо таблиці множення та діленняhttps://wordwall.net/uk/resource/5732233/%D1%83%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%80%D0%B0%D1%85%D1%83%D0%BD%D0%BE%D0%BA-%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8 F-%D0%BC%D0%BD%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8 F-%D1%96-%D0%B4%D1%96%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8 F

Номер слайду 4

Запиши результати дій:26·7 350+620 8·21 320:80 Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 5

Робота з підручникомз математики Ольга Гісь, Ірина Філякс. 100 Математичний тест П.№ 256 с. 100 1) Сто три тисячі вісім записується так:2) Сума розрядних доданків числа 37 091:3) Число 8 812 має:

Номер слайду 6

5) Число 132 805 — це:а) 132 сот. 805 од.;4) У числі 704 047 відсутні одиниці двох розрядів:6) 27 тис. 15 записується так:а ) 27 15;б) 27 015;в) 27 150.

Номер слайду 7

Взаємоперевірка. Поміняйся з сусідом зошитом, перевір чи всі відповіді записано правильно.1- В2-В3-А4-А5-Б6-БЗробіть розминку для оченят https://www.youtube.com/watch?v=q. WPw0h4 KPLQ

Номер слайду 8

Запиши числа П. № 257 с.101 Дев’ять тисяч тринадцять;Сто три тисячі п'ять.підкресли кількістьусіх тисяч9 013103 005 Двадщцять тисяч сорок.підкресли кількістьусіх сотень20 040

Номер слайду 9

Сімнадцять тисяч триста двадцять.підкресли кількістьусіх десятків17 320 Два мільйони триста сім тисяч;сто вісім мільйонів тридцять шість.підкресли кількістьусіх одиниць2 307 000108 000 036

Номер слайду 10

Запиши кожне число у вигляді суми розрядних доданків П. № 259 с.10123 7954 120 047597 012704 009=20 000+3000+700+90+5=4 000 000+100 000+20 000+40+7=500 000+90 000+7000+10+2=700 000+4000+9

Номер слайду 11

Давайте порухаємось з Руханкоменом )https://www.youtube.com/watch?v=Tb. Si2 XT_x00 Завдання № 260 на с. 102 виконайте у парі з своїм сусідом за 2 хв.

Номер слайду 12

Задача 261 с. 102 Родини Ростика, Любчика і Даринки подорожують трьома автомобілями Європою. За час подорожі 3 автомобілі 4 рази заправили пальним за однаковою ціною і щоразу порівну, заплатившивсього 828 євро. Яку суму було заплачено за кожнийавтомобіль після трьох таких заправок?1 € (1 євро) — європейська валюта1 євро = 100 центів

Номер слайду 13

Перевіряємо

Номер слайду 14

Задача № 262 с.102 Проїхавши платними дорогами, за три автона п’яти пунктах оплати мандрівники заплатили105 €, однаково на кожному пункті. Після скількох пунктів оплати за кожне авто заплатили суму 28 €?

Номер слайду 15

Додаткові завдання1505035010548 Д О М І Н О

Номер слайду 16

Рефлексія уроку

Номер слайду 17

Розгорніть щоденники і запишіть домашнє завдання. З.с.63 № 9 –б, 12

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
27 жовтня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку