Закріплення знань про іменник

Про матеріал
Урок закріплення знань, умінь навичок.Тема актуальна,цікава,легка для сприйняття.Різні види роботи:робота в парах,групах,робота з картками,індивідуальна робота,тощо.
Перегляд файлу

Тема: Закріплення знань про іменник

Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися – планувати свої дії у співпраці з іншими учнями, орієнтуватися в часі, доводити роботу до кінця, загальнокультурної – вміти вислуховувати інших, поважати думку кожного, зв’язно висловлювати свою думку, дотримуватися норм культури мовлення, громадянської – співпрацювати в парі. Предметних компетентостей, перевіряти і закріплювати знання, вміння і навики учнів знаходити іменники серед інших слів, розрізняти власні і загальні іменники, активізувати словниковий запас учнів;

розвивати образне мислення, орфографічну пильність, творчі здібності; виховувати самостійність, любов до природи, старанність у навчанні. 

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь навичок. 
Обладнання: підручник, стікери,  картки з завданнями в групі,  м’яч.

 

Хід уроку

 

І. Організація класу

 

1. Привітання

Знову день почався, діти,

Всі зібрались на урок.

Тож пора нам поспішати —

Кличе в подорож дзвінок,

Починаємо урок.

Він зимовий та цікавий,

Тож гостей зібрав чимало.

Повернімося до гостей,

Привітаймось! «Добрий день!»

І.І Оголошення теми і мети уроку Мотивація навчальної діяльності. 

 

 1.  Розв’язання кросворду 

- Розв’язавши кросворд,  дізнаєтесь з якої теми підсумковий урок.   

Загадки. 
1.Ой, яка ж вона гарненька,

пишнохвоста і руденька.

Не звірятко, просто диво,

невгамовне, пустотливе.

Вгору – вниз, на гілку – з гілки.

Хто це буде, діти… 
 

2. Біла димка все ховає -
Зупинився авто рух. 
Дім, дерева – все зникає, 
І не видно навіть вух....
 

3. Крил не має, скрізь літає, та ще й куряву здіймає… 
 

4.Ніжна зірка, сніжно – біла, на рукав мені злетіла.

Поки ніс її сюди, стала краплею води… 
 

5. Усадах, лісах блукає,
В жовті шати одягає,
Золотисту стелить постіль – 
Жде сестрицю білу в гості.

 

6. Все пухнастим снігом вкрила

Луки, річку, гай, дома...

Білий ліс і поле біле —

Значить, вже прийшла ...
 

7. Що росте зимою, донизу головою?... 

 

- Тема нашого уроку «Узагальнення знань про іменник». На цьому уроці ми маємо з вами повторити і закріпити все, що вивчали на попередніх уроках про іменник, як частину мови. 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Бліцопитування.

Закінчіть фразу:

- Іменник - це…

- Означає….

- Відповідає на питання…

- Буває назвами…

2.Гра «Записане слово»

Візьміть по одному листочку.  Запишіть на ньому слово.

Синій кружечок – написати слово, яке відповідає на питання хто?

Жовтий кружечок – написати слово, яке відповідає на питання що?

Результат пошуку зображень за запитом "будинок іменник"2.Розселити слова по будиночках.

         хто?             що?

 

 

 

 

  1.          Гра із використанням цеглинок

Синій  колір цеглинки – це іменник  відповідає на питання (Хто?);
жовтий колір – це іменник  відповідає на питання (Що?);
Дід, клоун, горобець, жаба, індик, стілець, гілка, лікар, ножиці, парасолька, портфель,квітка, риба, сніговик, ракета, вишня, кульки, човник.

ІІІ. Узагальнення і систематизація здобутих знань

  1. Робота в парах.

Гра «Оживи іменник»

  Утвори від іменника, який відповідає на питання що?, інший, який би відповідав на питання хто?

Приклад: двір   - двірник

     Що?                                         Хто?

 сніг   -________________________

трактор   -______________________

ліс -_______________________________

море   -__________________________

хліб      -__________________               

комбайн    -______________________

лікарня  -________________________

комбайн    -______________________

лікарня  -________________________

Фізкультхвилинка     

  1. Робота у підручнику с. 59

Вправа 7

Випиши імена хлопчиків і назви   професій їх мам.

3.Робота із картинками вправа 9 + дошка

-розглянь малюнок . Пофантазуй чим пахнуть такі професії.

 Бариста, кондитер, маляр, флорист, садівник.

ІV. Рефлексія 
- А яке завдання було найцікавішим для вас? 
- Можливо, щось нове дізналися на уроці? 
- Що вдавалось найкраще? 
-Дуже ви були старанні 
Отже, всі ви учні гарні. 
І за працю на уроці 
Вам подякувати хочу. 
Оцінювання учнів. 

V. Домашнє завдання  
Вправа 11 с. 59 Напиши 2-3 речення про те, ким працюють твої батьки.

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 січня
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку