Закріплення знань про звукове значення вивчених букв.

Про матеріал
вчити дітей читати склади та слова з вивченими буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; збагачувати словниковий запас школярів; розвивати зв’язне мовлення учнів, пам’ять; виховувати повагу до матері.
Перегляд файлу

1

Тема уроку: Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Читання й доповнення речень.

Мета уроку: вчити дітей читати склади та слова з вивченими буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; збагачувати словниковий запас школярів;

розвивати зв’язне мовлення учнів, пам’ять;

виховувати повагу до матері.

Обладнання: ноутбук, проектор.

Література: Володарська М.О. Навчання грамоти. Читання. 1 клас. І семестр. – М.О.Володарська, Н.О.Ковальчук, А.І.Настенко, В.М.Сисоєва. – Х.: Вид. група «Основа», 2013. – с.51-52;

Нетрадиційні уроки в початковій школі. 1 клас / Укладач Л.І.Нечволод. – Харків: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2007. – с.5-8;

Тип уроку: закріплення знань, умінь та навичок.

Хід уроку

1. Організація учнів до уроку.

(Звучить мелодія «В гостях у казки»)

Слайд 2

У країні казок і дивних пригод

Живе чарівний казковий народ.

Створюють в цій казці феї дива –

І дня без чаклунства у них не бува.

У країні казок і дивних пригод

Живе чарівний казковий народ.

Чарують, вони повсякчас,

До себе у гості запрошують нас.

Отож, на сьогоднішньому уроці читання ми йдемо в гості до казки.

2. Оголошення теми, мети уроку, мотивація навчальної діяльності.

На сьогоднішньому уроці ми будемо закріплювати вивчені букви. Читати й доповнювати речення.

3. Звукові аналітико – синтетичні вправи.

– Жили були дві феї. Одна – добра, лагідна, весела, а інша – зла. Перша доглядала за казковими героями, слідкувала за порядком, а її суперниця намагалась їй нашкодити.

Слайд 3

3.1. Гра «Зачаровані склади»

– Чиї це слова?

Ти не смій мене чіпати,

Я сьогодні втік із хати.

Там Дід з Бабою жили,

В хаті засіку мели.

Назбирали борошенця,

Тісто виклали на денце,

Намастили у жовток,

Вийшов гарний Колобок.

– З якої казки ці герої?

– Чим закінчилась ця казка?

– А ось і малюнок до казки. Хто помітив помилку?

  •   Хто візьме зачарує склади.

(Читання складів)

ма  ми  мо  му  мі

ам  им  ом  ум  ім

Слайд 4

3.2. Робота над скоромовкою.

Івасик іграшками грався,

А по двору ішов індик.

Івась побачив – і злякався,

І від індика в дім утік.

  •   Які слова зі звуком [і] є в цій скоромовці?

3.3. Фізкультхвилинка

Гуси – лебеді летіли,

На подвір’я тихо сіли.

Посиділи, посиділи...

Враз знялись і полетіли.

Покружляли, покружляли…

Та Івасика почули.

  •  Про що він просив?

4. Повторення та закріплення знань¸ умінь та навичок.

4.1. Робота над загадками. Добір звукових схем до слів-відгадок.

Слайд 5

З поля зжинають,

У млині перетирають,

В печі гублять,

Клянусь, що люблять. (Хліб)

В теплу шубу нарядився,

В нірку теплу він зарився,

І реве він, і гарчить,

Хоч і вайлуватий, а … (ведмідь)

Хто людей з біди рятує

І хвороби всі лікує –

Призначає процедури

І таблетки, і мікстури. (Лікар)

  •   Який спільний звук є в усіх цих словах? (Звук [і])

4.2. Фізкультхвилинка (за вибором)

4.3. Робота за Букварем (с.33)

4.3.1. Бесіда за малюнком.

– Кого ви бачите на малюнку?

  •   Де відпочивають мама з дітьми?
  •   Яка пора року надворі?
  •   Чому ви так вирішили?
  •   Що збирають діти?
  •   Що вони зроблять із листя?
  •   Кому діти подарують букет?

4.3.2. Робота з текстом (с.33)

– Скільки записано речень? Прочитайте перше речення. Скільки у ньому слів? Яке друге слово? Яке слово в цьому реченні пропущене?

  •   Якими словами доповнимо друге речення? Прочитайте його.

Колективне читання третього і четвертого речення.

  •   Який знак стоїть у кінці п’ятого речення? Якими словами ми його доповнимо? З якою інтонацією прочитаємо?
  •   Зверніть увагу: після слова мамо стоїть кома.

Учні вправляються в інтонаційному читанні речень.

Слайд 6

5. Підсумок уроку.

5.1. Гра «Закінчи речення».

– Сьогодні на уроці я вчився…

  •   Найбільше мені сподобалось…
  •   Я запам’ятав…

Звучить мелодія «В гостях у казки»

 

doc
Додано
14 жовтня 2019
Переглядів
1035
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку