Закріплення звукових значень букви Д, д («де»). Велика буква Д. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

Про матеріал
узагальнити та закріпити знання учнів про звуки [д], [д′] та позначення їх буквою д («де»); закріпити вміння виділяти у словах звуки [д], [д′]; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів; збагачувати словниковий запас учнів, виробляти навички читання зв'язного тексту; розвивати навички виразного читання, фонематичний слух, зв'язне мовлення учнів; виховувати естетичні смаки, бажання працювати, стимулювати бажання пізнавати нове.
Перегляд файлу

  Навчання грамоти  (читання)              06.12                                              1 клас

Тема. Закріплення звукових значень букви Д, д («де»). Велика буква Д. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

Мета: узагальнити та закріпити знання учнів про звуки [д], [д′] та позначення їх буквою д («де»); закріпити вміння виділяти у словах звуки [д], [д′]; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів; збагачувати словниковий запас учнів, виробляти навички читання зв'язного тексту; розвивати навички виразного читання, фонематичний слух, зв'язне мовлення учнів; виховувати естетичні смаки, бажання працювати, стимулювати бажання пізнавати нове.

                                                         Хід уроку

I.Організаційний момент

  • -Продзвенів і стих дзвінок
  • -Він покликав на …(урок)
  • -А ми теж не ледарюймо
  • -Плідно й гарно попрацюймо.

II. Актуалізація опорних знань

1. Чистомовка

Зі сметаною в обід

Дерунів об'ївся дід.

Да-да-да, ді-ді-ді,

Дерунів об'ївся дід.

— Який звук повторювався?

— Дайте йому характеристику.

— Порівняйте слово дерунів дід. Чим відрізняються перші звуки в словах?

2. Словникова робота

- Що таке деруни?

Деруни — оладки з тертої картоплі

3 Звуковий аналіз слів (з твердим та м'яким звуком)

Зробіть звуковий аналіз слів деруни, дід.

ІII.Повідомлення теми уроку та мотивація навчальної діяльності учнів

IV. Робота над матеріалом уроку

1.Розчитування (відео)

2 Гра «Хто швидше»

Читання стовпчиків слів з Букваря.

3 Вправи на розвиток навичок читання.

Гра « Граматичні рукавички»

Фізкультхвилинка ( руханка)

4 Гра «Впіймай звук» ([д] чи [д′])

Будували дім бобри,

Замість дому дві діри.

Видра вдерлася у дім,

Буде жити видра в нім.

VI. Робота за Букварем 1.Читання стовпчиків слів.

  • -« Луною» ( Вчитель – учні)
  • -« Голка – нитка» ( учень – учень)
  • 2.Гра «Додай одне слово»
  • 3. Робота над текстом «? »
  • -Прочитайте текст та доберіть заголовок.
  • 4. Бесіда за текстом

Фізкультхвилинка ( руханка)

1) Читання тексту

— Послухайте текст і дайте відповідь на таке запитання: «Де садили молоді дерева діти і дорослі?»

- Доберіть заголовок до тексту?

3) Читання тексту учнями. «Ланцюжком» по одному реченні.

4) Обговорення змісту за питаннями

4 Розвиток мовлення. Бесіда за малюнками

Розгляд малюнків. Складання речень за малюнком.

VII. Підсумок уроку

— Що цікавого дізналися?

— Що найбільше сподобалось?

— Що робили на уроці?

 

 

 

 

docx
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку