І рівень (0,5 бали)
1. Що вивчає історія?
а) майбутнє;
б) минуле;
в) сьогодення.
2. Події минулого, які відбулися на території нашої держави:
а) всесвітня історія;
б) історія Європи;
в) історія України.
3. Проміжок часу тривалістю в сто років:
а) тисячоліття;
б) століття;
в) ера.
4. Оберіть приклад малої групи:
а) 5 клас Руднєвського ліцею;
б) громадяни України;
в) світове суспільство.
5. Який спосіб життя вели жителі степів, які займалися розведенням коней?
а) місцевий;
б) осілий;
в) кочовий.
6. Форма організації суспільства, яка характеризується наявністю системи органів влади:
а) імперія;
б) держава;
в) родина.
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте визначення поняттям: особистість, історична карта.
8. Доповніть речення, одним з вивчених понять:
Найціннішим скарбом для кожної людини є … . Тільки … дає нам відчуття захищеності. Саме в … ми відчуваємо підтримку та любов.
9. Впізнайте історичного діяча на фото, що вам про нього відомо?
ІІІ рівень (1,5 бали)
10. Співвіднесіть рік зі століттям:
1) 1219 р.; |
а) ХХІ ст. |
2) 2022 р.; |
б) VІ ст. |
3) 600 р.; |
в) ХІІІ ст. |
1 - ___; 2 - ___; 3 - ___.
11. Співвіднесіть місто з областю України:
1) м. Київ; |
а) Волинська обл. |
2) м. Путивль; |
б) Київська обл. |
3) м. Луцьк; |
в) Сумська обл. |
1 - ___; 2 - ___; 3 - ___.
ІV рівень (3 бали)
12. Розв’яжіть хронологічну задачу:
Україна здобула незалежність в 1991 році, яку річницю українці відзначали цього року?