Залучення батьків та інших членів родин до ранкової зустрічі

Про матеріал
Оскільки ранкова зустріч посідає важливе місце в повсякденному житті дітей, із нею треба ознайомити батьків. Окремі вчителі віддають перевагу проведенню ранкової зустрічі спеціально для родин, надаючи дорослим практичний досвід участі в занятті, у якому їхні діти беруть участь щодня. Коли родини беруть участь у зустрічі, вони отримують інформацію, що від¬бувається впродовж шкільного дня. Батьки починають розуміти важливість виховання соціальних навичок. Вони бачать, як учителі ефективно вплітають академічні та соціальні навички в повсякденні зустрічі. Найважливіше, що дорослі можуть відстоювати цінність розвитку соціальних навичок у шкільному середовищі, працювати разом з учителем, ліквідувати розрив між домівкою, школою та спільнотою
Перегляд файлу

Залучення батьків та інших членів родин до ранкової зустрічі.

У відповідальній, дбайливій шкільній спільноті батьки грають важливу роль в  освіті своїх дітей. їх визначають першими вихователями дитини і вважають партнерами в її академічному, соціальному й емоційному розвитку. Учителі мають створювати в групі змістовні ролі для членів родин. Необхідно ефективно довести до відома родин цілі і вимоги шкільної програми. Можливість такого зв'язку забезпечують зустрічі випускників, Дні відкритих дверей, неформальні зустрічі, батьківські збори та опитування за допомогою бюлетенів.

Оскільки ранкова зустріч посідає важливе місце в повсякденному житті дітей, із нею треба ознайомити батьків. Окремі вчителі віддають перевагу проведенню ранкової зустрічі спеціально для родин, надаючи дорослим практичний досвід участі в занятті, у якому їхні діти беруть участь щодня. Коли родини беруть участь у зустрічі, вони отримують інформацію, що від­бувається впродовж шкільного дня. Батьки починають розуміти важливість виховання соціальних навичок. Вони бачать, як учителі ефективно вплітають академічні та соціальні навички в повсякденні зустрічі. Найважливіше, що дорослі можуть відстоювати цінність розвитку соціальних навичок у шкільному середовищі, працювати разом з учителем, ліквідувати розрив між домівкою, школою та спільнотою.

Запрошуючи батьків і членів родин до участі в ранковій зустрічі, учителі сповіщають, що:

  члени родин є важливими членами спільноти і мають добре познайомитися один з одним;

  інформацію про заняття та навчальну програму в групі необхідно доводити ,до відома родин інтерактивно, змістовно й весело;

 спільна участь у ранковій зустрічі надає членам родин можливість
запрошувати дітей до бесід стосовно їхнього перебування в школі.

Створення доброзичливої атмосфери сприяє залученню членів родини до спільної роботи. Коли родини знають одна одну та персонал і комфортно по­чуваються, вони з більшою вірогідністю братимуть участь у житті групау і школи. Учителі повідомляють, що діти частіше збираються разом за межами школи, батьки висловлюють готовність до добровільної участі в житті групау і школи, а родини стають активними учасниками життя школи.

Рекомендації щодо проведення ранкової зустрічі за участі родин.

Плануючи проведення ранкової зустрічі для членів родин, слід враховувати, що вони можуть почуватися невпевнено. Учителі можуть зменшити до мінімуму ніяковість та збільшити до максимуму участь родин, виконуючи такі рекомендації:

   Вітайте батьків біля дверей. Підготуйте для них бейджики з іменами.
Повісьте вітальне послання, яке вони могли б прочитати, входячи до групау.

Зберіть батьків у коло та ознайомте їх з особли

docx
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку