Заняття - гра "Диво - поле"

Про матеріал
Мета: закріпити знання, здобуті на заняттях, формувати вміння розв’язувати прилади на «+» і «-», арифметичні, віршовані та логічні задачі, закріпити одиниці часу, одиниці вимірювання , уміння орієнтуватися у просторі; удосконалювати уміння за допомогою годинника визначати хвилини, години; удосконалювати знання про геометричні фігури і тіла.
Перегляд файлу

Тема: «Диво – поле»

Мета: закріпити знання, здобуті на заняттях, формувати вміння розв’язувати прилади на «+» і «-», арифметичні, віршовані та логічні задачі, діяти за вказівкою вихователя, використовуючи зоровий та слуховий аналізатори; закріпити одиниці часу (частини доби, дні тижня, місяць, рік, пори року), одиниці вимірювання (л, м, см, кг), уміння орієнтуватися у просторі; удосконалювати уміння за допомогою годинника визначати хвилини, години; удосконалювати знання про геометричні фігури і тіла, вміти знаходити спільні та відмінні ознаки; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, самостійність у виконанні завдань; закріпити знання про народні звичаї й традиції, народну символіку, шанобливе ставлення до спадщини, минулого нашого народу; виховувати впевненість, віру у власні сили, любов до рідного краю, бережливе ставлення до природи.

Матеріал: д/г «З’єднай крапки», д/г «Склади арифметичні задачі», д/г «Дні тижня», д/г «Годинник», д/г «Геометричні фігури», д/г «Порахуй і прочитай», д/г «Склади квітку»; «Годинники», геометричні фігури, цифри 1- 10, картки для задач; коректурні таблиці «Одиниці вимірювання», «Геометричні фігури», «Державні та народні свята»; барабан зі стрілкою - «Диво - поле».

Хід:

Вихователь: Стали діти всі рівненько,

                        Посміхнулися гарненько

                        Настрій із собою взяли,

                        Працювати почали.

Вихователь: Малята, сьогодні заняття в нас незвичайне. Це заняття-гра, що має 

назву «Диво - поле».

Нам буде допомагати барабан із завданнями, які ми повинні будемо швидко і вірно виконувати.

Вихователь: Діти, барабан круглий і поділений на 10 різнокольорових секторів. Стрілка буде зупинятися на певному секторі, де є конверт із завданнями. Чому конверти лежать усі разом? Діти, потрібно вирішити приклад і результат-відповідь - це і є номер сектора, куди їх треба розкласти. Готові?

Дидактична гра «Знайди місце»

(Діти розкладають по секторам конверти)

Вихователь: Молодці! Крутимо барабан.

      Сектор номер 1.

 Дидактична гра «З’єднай крапочки по порядку»

 Назвіть, що за картинка вийшла.

(Діти знесли роботи на стіл і підходять до барабана.)

Вихователь: Молодці! Далі крутимо барабан.

       Сектор номер 3.

Треба допомогти квіточкам - зайві пелюстки відшукати, а квіточки зібрати.

(Скласти, вирішивши приклади, пелюстки до серединок)

Дидактична гра «Склади арифметичну квітку»

Вихователь: Молодці! Підходимо і крутимо барабан.

      Сектор номер 5.

 Дидактична гра «Годинник»

Вихователь: Що таке годинник? (Це пристрій, за допомогою якого вимірюють час)

Вихователь: Які деталі є на годиннику? (Циферблат, стрілки: одна маленька, коротка показує - години; друга, довга – хвилини)

Вихователь: А ще у деяких годинниках є третя - це секундна, вона бігає швидко.

За добу маленька стрілка оббігає циферблат 2 рази, а велика - 24 рази. У добі 24  години - це пройде 1 день (4 частини доби).

Діти: Практичне завдання:

Показати о котрій годині ви прокидаєтеся, приходите до дитячого садка, о котрій годині починаються заняття, приходите з прогулянки, йдете до дому.

      Задача:

«Хлопчик у понеділок поїхав до бабусі, повернувся через 2 дні. Коли, в який день повернувся хлопчик?»

Вихователь: Молодці! Крутимо барабан.

      Сектор номер 2.

Вихователь: Розгляньте ось ці картинки і з’ясуйте, що зображено? (Частини доби: ніч, ранок, день, вечір.

Вихователь:  Як пройдуть усі частини доби - мине один день.

Вихователь: Загадка:

 «Сім братів роками рівні, іменами різні» (Дні тижня)

Дидактична гра «Виклади тиждень»

Вихователь: Який день починає тиждень? Який закінчує? Скільки робочих днів? Вихідних днів? Який день тижня після понеділка?

Загадка:

«Один за одним бродять, але один одного не обганяють» (Місяці)

Вихователь: Вірно! Скільки тижнів мине, щоб пройшов 1 місяць? (4 тижня)

Вихователь: Який зараз місяць? Який був? (відповіді дітей)

Вихователь: Яка пора року? Назвіть третій місяць цієї пори? (відповіді дітей)

Вихователь: Яка пора року після зими? Після весни? Перед зимою?

Вихователь: Скільки всього місяців?

Вихователь: Ось, тримайте ці таблиці.

      Завдання:

Визначити Державні та народні свята. В яку пору року відзначаються?

Дидактична гра «Державні та народні свята»

Вихователь: А зараз відпочинемо, в словесний шторм пограємо.

Дидактична гра «Природні явища»

Вихователь: Підходьте, крутимо барабан.

      Сектор номер 4.

Коректурна таблиця «Геометричні фігури й тіла»

Діти: Трикутник, квадрат, прямокутник, ромб, коло, овал, п’ятикутник, трапеція -

площинні. А циліндр, конус, куб, куля - об’ємні.

Вихователь: Верхній рядок, 3 стовпчик, яке віконце?

Діти: Віконце номер 3 - конус і т.д.

Вихователь: Молодці! Таблиці залишаємо. Ми зараз повернемося до них.

Вихователь: Крутимо барабан!

      Сектор номер 6.

Розглянемо, що за букви. Назвемо! (л, м, см, кг - це одиниці вимірювання)

Вихователь: л - літр, об’єм; м - метр, вимірюють довжину;см - сантиметр, вимірюють довжину; кг - кілограм, вимірюють вагу.

(Працюють з коректурною таблицею)

Вихователь: Знайдіть та накрийте кружечком геометричну фігуру, яка не  має сторін і кутів та котиться. Що можна виміряти кг? Молодці!

Вихователь: Настав час відпочити.

                       Сектор номер 7.

                       Фізкультхвилинка.

Вихователь: Відпочили, підходимо, крутимо барабан.

      Сектор номер 8.

Роздаю вам листочки, на яких є червона і зелена крапка. Беремо простий олівець.

      Слуховий диктант.

Вихователь: Молодці! Гарно виконали роботи. Зараз листочок переверніть. Там є синя крапка. Завдання: взяти лінійку і швиденько, рівненько виміряти відрізок 5 см. Відступити вниз 2 клітинки і виміряти відрізок 3 см.

Вихователь: Роботи залиште на столі. А всі до барабану підходьте. Скільки ще секторів з конвертами?

Вихователь: Покрутили барабан!

      Сектор номер 9.

      Задачі арифметичні.

Беремо цифри, викладаємо ряд чисел, знаки.

Вихователь: З яких частин складається задача? Скільки повинно бути чисел?

Діти: Умова, питання, розв’язання і відповідь.

      Самостійна робота.

      Рішення викладається прикладом.

Вихователь: Впоралися! Молодці! Слухайте уважно віршовані задачі.

                  ***

      Каже мати-квочка

      В мене два синочка

      І чотири дочки.

      Скільки діточок у квочки?

          2 + 4 = 6

                   ***

      Через річку, через міст

      Якось бігли вісім кіл.

      П’ять були з них білі-білі,

      Ну а решта сірі-сірі.

      Скільки  бігло через  міст,

      Через річку сірих кіз?

         8 - 5 = 3

       Логічні задачі.

                   ***

       Сергійко живе на третьому поверсі,

       А Дмитрик на дев’ятому.

       Якщо вони виходять одночасно,

       Хто швидше опиниться на першому поверсі? Чому?

                   ***

       Що важче - кілограм вати чи кілограм каміння?

                   ***

       Із якого посуду неможливо нічого  з’їсти?

                   ***

      Які домашні тварини  мають по чотири ноги?

Вихователь: Молодці! І останній сектор - номер 10!

      Беремо конверти. Завдання:

  Дидактична гра  «Порахуй і прочитай».

(Утворилося слово «Павлоград»)

Вихователь: Як називаємо місто, де ми народилися і живемо, де  наші рідні? (Рідний край, Батьківщина, Вітчизна, Україна)

Які прислів’я знаємо?

Дидактична гра «Продовжуй далі»

«Батьківщина - моя рідна Україна».

«Людина без Батьківщини, як пташка без крил».

«Люби і знай свій рідний край»

Вихователь: Малята, ви сьогодні відмінно попрацювали! Виконали всі завдання!

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

6 - 5 =         1

7 - 5 =         2

2 + 1 =        3

5 - 1 =         4

4 + 1 =        5

3 + 3 =        6

5 + 2 =        7

8 - 0 =        8

8 + 1 =       9

9 + 1 =       10

10 - 1 =      9

3 + 2 =       5

4 + 4 =       8

5 + 5 =       10

1

 

docx
Додано
16 жовтня
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку