Заняття "Прогулянка до осіннього парку"

Про матеріал
Вчити дітей сприймати красу природи, формувати вміння складати речення з опорними словами, виділяти перший і останній звуки у слові, придумувати слова за даним першим складом Систематизувати уявлення дітей про пору року осінь, закріпити назви осінніх місяців та їх ознаки; узагальнити уявлення дітей про овочі і фрукти, сприяти формуванню екологічно доцільної поведінки, виховувати пізнавальний інтерес. Розвивати образне мовлення логічне мислення, пам'ять, увагу.
Перегляд файлу

Прогулянка до осіннього парку

Мета: Вчити дітей сприймати красу природи, формувати вміння складати речення з опорними словами, виділяти перший і останній звуки у слові, придумувати слова за даним першим складом Систематизувати уявлення дітей про пору року осінь, закріпити назви осінніх місяців та їх ознаки; узагальнити уявлення дітей про овочі і фрукти, сприяти формуванню екологічно доцільної поведінки, виховувати пізнавальний інтерес. Розвивати образне мовлення логічне мислення, пам'ять, увагу.

Матеріал: муляжі овочів та фруктів, картинки - ребуси, іграшкова квітка, ілюстрації із зображенням квітів, картини із зображенням рослин, тварин, птахів.

Хід заняття: Вих-ль: Сьогодні до нас завітали гості. Привітаємося до них. Заняття ми розпочнемо з вами грою «компліменти». «Як добре, що вас любить хтось і добре любить когось.» У мене е чарівна квітка яку я передам комусь з вас і скажу комплімент. І так кожен з вас по колу передає і говорить один одному комплімент.

Ну а тепер послухайте загадку «У садках, гаях блукає, жовті шати одягає, золотисту стелить постіль, жде сестрицю білу в гості? (осінь).

Вих-ль: Так вірно. Осінь нам відчинила золоті ворота, але в звичайний спосіб нам туди не потрапити. Щоб прийшла до нас у гості осінь, треба пригадати назви осінніх місяців і що кожен місяць дарує людям.

Діти: Перший місяць вересень його назва пов'язана з назвою рослини верес, що росте на Україні. Вересень дарує гарні врожаї. Жовтень- в цьому місяці жовтіє листя. В народі його називають рум'янцем осені. Листопад- у народі називають падолистом, у листопаді опадає листя, застеляє

всю землю.

Вих-ль пропонує сісти на стільці. Осіння пора та її місяці славляться багатством і красою. Давайте розглянемо слайди з осінніми пейзажами і придумаємо назву до кожного слайду.

Показ слайдів.

Вих-ль: погляньте діти що це у мене? У мене ще одне цікаве завдання. Якщо ми його виконаємо то на вас чекає сюрприз . Вихователь показує ребуси діти відгадують.

Під музику заходить осінь.

Осінь: Добрий день дітки. Як я рада вас бачити. Я завітала до вас не с порожніми руками а приготувала цікаві ігри та завдання. Ось послухайте перша вправа:

-Назвіть перший звук свого імені (на килимку).

А тепер погляньте. Перед нами квітник, але він порожній. Вам потрібно засадити його осінніми

квітами.

«Гра Осінній квітник»

Нам потрібно скласти речення із заданими словами: айстра, хризантема, чорнобривці, весело, розцвіли, поливати та інше.

З кожним реченням дитина висаджує квітку.

ОСІНЬ: Які ви працьовиті. Який гарний квітник.

Вих-ль: Погляньте діти яка гарна тарілка з фруктами. А які страви ви полюбляєте з фруктів? Які вони на смак? Відповіді дітей. Я пропоную вам пограти в гру «СМАЧНІ ІМЕНА» Стоячи у колі діти передають один одному грушу- муляж вигадуючи смачну риму до свого імені.

Осінь: А ось у мене теж кошик, і він теж смачний бо він з овочами. Скажіть з яких овочів можна зварити борщ? Відповіді. У кошику різні овочі. Треба вибрати в яких є звук «к». ГРА «ЗНАЙДИ ТА СКЛАДИ». Діти вибирають та складають в окремий кошик.

ОСІНЬ ХВАЛИТЬ ДІТЕЙ,

Осінь: Діти а давайте ми з вами уявимо що ми опинилися в лісі. Подивіться як гарно. Ви чуєте як шелестить листя?Який звук промовляють листочки?

Доки осінь говорить, вихователь розкидає різнокольорове листя на килимку.

Осінь: зверніть увагу на ці гарні листочки. Давайте візьмемо їх у руки і пограємо з ними. Під музичний супровід діти танцюють и грають з листочками.

Осінь загадує загадку: я червоний щовесни и багряний восени, ціле літо я зелений називають мене (кленом). Так вірно.

Вихователь: а зараз дітки піддіймо до столу. Подивіться, які тут картинки. Що на них зображено? (Рослини, тварини, птахи,). Зараз осінь діти складуть розповідь про осінь за допомогою цих чудових картинок. Осінь слухає розповідь.

Вихователь: тихо осінь ходить гаєм, усі дерева одягає і тополі...

Діти беруть картинки із зображенням дерев і продовжують розповідати, викладаючи картинки із зображенням дерев.

В. Зеленими залишаються лише...

Д. Ялинки, сосни (викладають).

В. Почала збирати осінь у теплі краї птахів....

Д. Викладають.

В. Змусила готуватись до зими тварин...

Д. Викладають.

В. Ведмідь готує собі...

Д. БАРЛІГ

В. Вовк...

Д. Лігво

Осінь хвалить дітей.

Осінь: а зараз діти станьмо в коло я хочу провести з вами гру «продовж слово». Я називаю певний склад, а ви маєте його закінчити, щоб отримати слово. В кінці гри осінь хвалить дітей.

В. Осінь-чарівниця, осінь-трудівниця, про всіх піклується, усіх щедрими дарами пригощає. Дійсно сьогодні ми з вами гарно провели час. Скажіть що ж найбільше вам сподобалось? (відповіді дітей)

Осінь дякує. Прощається з дітьми. І на згадку про себе дарує кошик з фруктами.

 

docx
Додано
16 жовтня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку