Заняття - гра з використанням ляльки - персони "Дженніфер в гостях у малят"

Про матеріал
За допомогою ляльки-персони діти могли знайти розраду в усвідомленні того, що не лише вони переживають болісні почуття («я не один такий», «він такий само, як я»). Допомагаючи лялькам вирішувати їхні проблеми, малюки отримують можливість висловлювати власні почуття, які тримають у собі, та дізнаються, що коли поділишся з кимось своєю проблемою стає легше.
Перегляд файлу

Мета : вчити дітей застосовувати основи культурної поведінки (привітання, прохання, подяка ) у стосунках з оточуючими; розвивати довіру поміж дітьми та  уміння говорити і слухати один одного; при розмові звертатися на ім’я, виконувати вправи та рухи відповідно завдання; виховувати бажання бути привітними, чемними та дружелюбними, створюючи позитивний настрій в групі.

Хід                                                                                                                               Організаційний момент                                                                          «Привітання + Логоритмічна вправа»                                             Вихователь: Я усіх дітей гукаю,                                                                           Та до себе закликаю!                                                                                         Будемо ми разом грати,                                                                               Заняття(гру) час вже починати!

 

«Як живеш?»

Як живеш? Ось так!                                                                                                              Як йдеш? Ось так!

                                                  А біжиш? Ось так!

Вночі спиш? Ось так!

Як береш? Ось так!

А даєш? Ось так!

Як шалиш ? Ось так!

А погрожуєш? Ось так!

 

Вихователь: Малята, подивіться хто це до нас завітав? Та це ж наша знайома Дженніфер.

Вихователь-асистент: Дженні трохи соромиться, тому говоритиме на вухо. (Вихователь робить вигляд, що слухає, що «говорить» йому лялька на вухо. Вихователь: Діти, Дженні хоче із кожним з вас привітатися. Я пропоную вам стати в коло і привітатися незвичним способом.

Гра – привітання «Вітаємось по різному»

Мета : вчити виконувати різні вправи разом з однолітками.

(Діти стають в коло. Вихователь коментує дії дітей : « У наших малят дружні очі, усі лагідно дивляться один на одного(діти дивляться один одному в очі), а ще в них дружні долоньки(діти зустрічаються долоньками), а ще в малюків дружні плечі/спинки, коліна(діти торкаються один одного плечима, колінами). Нам приємно з друзями.

Вихователь : А чи всі дітки виконували рухи?(роздуми дітей)

Проблемна ситуація : «Джненніфер не виконує і не повторює ніякі рухи і завдання »

Вихователь : Я пропоную Вам виконати самодослідження.

Самодослідження дітей і формування намірів

(Вихователь звертає увагу дітей на коробку з фішками жовтого і зеленого кольору і запитує : «А ви вмієте виконувати разом з іншими дітьми завдання та вправи? Хто так завжди робить, візьміть з коробки зелений кружечок. Хто хоче навчитися, візьміть жовтий. Скажіть, як ви будете вчиняти, якщо така  ситуація трапиться з вами. Спробуйте сказати це, почавши зі слів : «Тепер я буду….»)

Дидактична гра : «Кольоровий калейдоскоп»

Мета : продовжувати вчити дітей порівнювати та групувати предмети за кольором, формою, характерними особливостями використовуючи схеми; розвивати дрібну моторику рук, концентрацію уваги та привчати дітей взаємодопомагати один одному.

Вихователь : Всі ви дуже постаралися,

                         Не даремно ми займалися.

                         Щоб усе це закріпити :

                         Все виконувати й робити.

                         Пропоную  ігрове поле взяти

                         Цікаве завдання розпочати!

Вправа на ігровому полі

                         

 

 

 

Заняття – гра :

« Дженніфер в

гостях у малят»

 

 

 

Вихователь Молодшої «В» групи з

 інклюзивним навчанням

Кулачок Т.М.

 

docx
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
1767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку