Мета : вчити дітей застосовувати основи культурної поведінки (привітання, прохання, подяка ) у стосунках з оточуючими; розвивати довіру поміж дітьми та уміння говорити і слухати один одного; при розмові звертатися на ім’я, виконувати вправи та рухи відповідно завдання; виховувати бажання бути привітними, чемними та дружелюбними, створюючи позитивний настрій в групі.
Хід Організаційний момент «Привітання + Логоритмічна вправа» Вихователь: Я усіх дітей гукаю, Та до себе закликаю! Будемо ми разом грати, Заняття(гру) час вже починати!
«Як живеш?»
Як живеш? Ось так! Як йдеш? Ось так!
А біжиш? Ось так!
Вночі спиш? Ось так!
Як береш? Ось так!
А даєш? Ось так!
Як шалиш ? Ось так!
А погрожуєш? Ось так!
Вихователь: Малята, подивіться хто це до нас завітав? Та це ж наша знайома Дженніфер.
Вихователь-асистент: Дженні трохи соромиться, тому говоритиме на вухо. (Вихователь робить вигляд, що слухає, що «говорить» йому лялька на вухо. Вихователь: Діти, Дженні хоче із кожним з вас привітатися. Я пропоную вам стати в коло і привітатися незвичним способом.
Гра – привітання «Вітаємось по різному»
Мета : вчити виконувати різні вправи разом з однолітками.
(Діти стають в коло. Вихователь коментує дії дітей : « У наших малят дружні очі, усі лагідно дивляться один на одного(діти дивляться один одному в очі), а ще в них дружні долоньки(діти зустрічаються долоньками), а ще в малюків дружні плечі/спинки, коліна(діти торкаються один одного плечима, колінами). Нам приємно з друзями.
Вихователь : А чи всі дітки виконували рухи?(роздуми дітей)
Проблемна ситуація : «Джненніфер не виконує і не повторює ніякі рухи і завдання »
Вихователь : Я пропоную Вам виконати самодослідження.
Самодослідження дітей і формування намірів
(Вихователь звертає увагу дітей на коробку з фішками жовтого і зеленого кольору і запитує : «А ви вмієте виконувати разом з іншими дітьми завдання та вправи? Хто так завжди робить, візьміть з коробки зелений кружечок. Хто хоче навчитися, візьміть жовтий. Скажіть, як ви будете вчиняти, якщо така ситуація трапиться з вами. Спробуйте сказати це, почавши зі слів : «Тепер я буду….»)
Дидактична гра : «Кольоровий калейдоскоп»
Мета : продовжувати вчити дітей порівнювати та групувати предмети за кольором, формою, характерними особливостями використовуючи схеми; розвивати дрібну моторику рук, концентрацію уваги та привчати дітей взаємодопомагати один одному.
Вихователь : Всі ви дуже постаралися,
Не даремно ми займалися.
Щоб усе це закріпити :
Все виконувати й робити.
Пропоную ігрове поле взяти
Цікаве завдання розпочати!
Вправа на ігровому полі
Заняття – гра :
« Дженніфер в
гостях у малят»
Вихователь Молодшої «В» групи з
інклюзивним навчанням
Кулачок Т.М.