Заняття - квест «На допомогу Гномику звуковику.» Підсумкове заняття з грамоти та математики за 2-й квартал у старшій гр..

Про матеріал
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про те, що речення є одиницею мовлення. Слова в реченні вимовляються послідовно, одне за одним. Продовжувати вчити складати речення за схемами з вживанням прикметників,іменників,займенників та дієслів. Закріпити знання дітей про звуки українського мовлення (голосні). знаходити ці звуки у словах, встановлювати послідовність їх промовляння; навчати та закріпляти знання про словотворення та проведення звукового аналізу;
Перегляд файлу

Заняття - квест «На допомогу Гномику  звуковику.»

Підсумкове заняття з грамоти та математики за 2-й квартал у старшій гр..

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про те, що речення є одиницею мовлення. Слова в реченні вимовляються послідовно, одне за одним. Продовжувати вчити складати речення за схемами з вживанням прикметників,іменників,займенників та дієслів. Закріпити знання дітей про звуки українського мовлення (голосні).  знаходити ці звуки у словах, встановлювати послідовність їх промовляння; навчати та закріпляти знання про словотворення та проведення звукового аналізу;  Закріплювати навички тримання олівця та його використання. Продовжувати вчити дітей оперувати цифрами, розв'язувати логічні задачі, визначати суміжні числа; вправляти у прямій та оберненій лічбі; закріплювати знання дітей про геометричні фігури, дні тижня; формувати вміння орієнтуватися у просторі; розвивати у дітей логічне мислення, пам'ять, мовлення; виховувати стриманість, колективізм та інтерес до математики. Виховувати натхнення до навчання, ділитися позитивним ставленням з оточуючими.

Привітання.

Повідомлення мети.    Лист від Діда Грамотія.

       Дорогі  діти групи «Дзвіночок». Пише вам, як ви вже здогадалися,ваш знайомий Дід Грамотій з країни АБВГДейка. Я знаю,що ви дуже допитливі і любите навчатися,тому і звертаюся до вас  за допомогою. У одного мого знайомого чоловічка,портрет я вам його висилаю,кудись зникли товариші,а він забув як їх звуть, щоб покликати. Ви можете знайти їх у себе в  групі. Відгадайте мої загадки і дізнаєтеся де їх шукати. Правда є один секрет. Але про нього ви дізнаєтеся пізніше. Сподіваюся на вашу допомогу та бажаю успіху.

                                                                                                                    Дід Грамотій.

То ж давайте поглянемо на портрет друга Діда Грамотія.

Чи впізнали ви хто це такий?

Які звуки він позначає?

А чому їх називають голосні?

Тож що, допоможемо нашому Гномику звуковичку?

А як ви гадаєте,скільки завдань потрібно виконати,щоб знайти всі звуки?

 

Але спочатку пограємо у гру «Швидше відповідай»

  • Скільки сторін у трикутника?
  • Скільки днів тижня?
  • Скільки пальців на руці?
  • Скільки ніжок у стільця?
  • Скільки хвостиків в кота?
  • Скільки лап у журавля?
  • Скільки в палиці кінців?
  • Скільки лап у двох горобців?

Молодці,малята, бажаю вам успіхів!

Загадка:Всім про все вона розкаже

                І малюночки покаже

                Усіх розуму навчить

                Хоч сама завжди мовчить.

Діти знаходять літеру ( А).

Діти ,якою літерою ми можемо позначити звук а?

А щоб повернути літеру Гномику потрібно виконати ось таке  завдання.

 

Мовна гра : «Склади речення за картиною».

                        «Склади речення за схемою».

                  

А щоб виконати друге завдання подивіться на екран.  Діти визначають перший звук у слові і дізнаються яку літеру будуть шукати.( О)

 

Загадка: Скляний будиночок на шафі

                  З прозорою водою

                  З камінням і піском на дні

                   І рибкою золотою.      

 

Щоб повернути літеру граємо в гру

 

Гра  «Чотири кути».

 

 Підказка до завдання №3

 

Послухайте слово, визначте останній звук і придумайте слово на цей звук. Зима  

 

Загадка:Замість справжньої дитини

                Є у кожної дівчини

                ЇЇ пестять, одягають,

                Спати ввечері вкладають,

                І годують смачно – смачно

                Дуже мамі вона вдячна.        ( И)

 

Щоб повернути літеру нам треба сісти за столи і виконати  такі звадання.

 

Давайте пригадаємо, з чого складаються слова.

 

Звукові схеми.

 

Робота з друдлами.

 

  • Хто із звірів не знає зими?
  • За яким номером картинка із зображенням годівнички?
  • Перший стовпчик: хто зайвий?
  • У яку зимову гру не можна гратися на одинці?
  • Знайдіть слова – рими.
  • Назвіть зимовий одяг. Що зайве?

 

Далі будемо літери шукати,але треба нам всім встати.

 

Фізкультхвилинка «Зима».

Підказка  до завдання:

 

  • Порахуй прямою лічбою від 5 до 10.
  • Зворотною лічбою від 7 до 2.
  • Назви сусідів числа 5.
  • Назви сусідів числа 3.
  • Я задумала число яке більше за  6 на 1.
  • Я задумала число яке менше за4 на 1.

 

Загадка: Його б`ють,а він не плаче,

                Тільки вище - вище скаче.        (У)

 

Дидактична гра «Розклади товар по сумках»  (геометричні фігури).

 

Загадка: Довгі палички кругленькі

Сині,жовті, червоненькі

На папері походили

Кольори свої лишили

Звуться палички оці

Кольорові .......                (Е)

 

Гра «Театр».

 

Слуховий диктант.

 

 

Загадка: Стоїть будинок:

                Хто в нього увійде,

               Той знання знайде.  (Школа)    (І)

 

Віршонанні задачі:

 

Каже мама – квочка:                                   

В мене три синочка

І одна є дочка

Скільки діточок у квочки?

 

Білка горішки збирала

У кошика їх складала.

Зібрала п’ять горішків

Сіла відпочила

І одного з`їла.

Скільки діткам залишила?

 

Троє веселих ведмежаток

  Біля річки гралися

Двоє з них втекло до мами

Скільки ведмежат зосталося?

 

На травиці  біля хати

Метушились цуценята.

Двоє білих – наче  сніг,

Одне чорне

Скільки їх?

 

Діти повертають літеру, рахують літери Гномик їм дякує.. і говорить,що дружба дорожча за золото. В цьому він сьогодні переконався. 

Діти відповідають прислів’ям..: «Твори добро завжди і всюди, тоді тебе шанують люди».

 

Підсумок.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кайданович Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 січня 2021
Переглядів
1517
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку