Заняття 2 "Колір, форма, розмір об'єктів дійсності"

Про матеріал
Запропоноване заняття "Колір, форма, розмір об'єктів дійсності" (№2) розроблено відповідно до Програми з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція когнітивного розвитку) для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Сак Т.В., Прохоренко Л.І) і використовується для роботи з дітьми з особливими освітніми процесами, які навчаються у 2 класі.
Перегляд файлу
  • Заняття  2

Тема

  • КОЛІР, ФОРМА,  РОЗМІР ОБ'ЄКТІВ ДІЙСНОСТІ

Мета:

актуалізувати знання у здобувача освіти про кольори, форми та розмір предметів; розвивати дрібну моторику рук, логічне мислення, практичний інтелект,  навички самоананалізу.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Привітання

        Мета: емоційне налаштування на роботу.

 

  1. Вправа «Назви колір» (додаток 1 див заняття 1)

Мета: повторити назви кольорів, вчити підбирати зображення відповідно до кольору.

Психолог пропонує  назвати колір хмаринок та дібрати до них зображення відповідного кольору.

 

  1. Вправа «Круги»

 Мета: актуалізувати знання про геометричні фігури (круг), закріпити вміння розпізнавати та називати кольори.

Дитині пропонується картка з різнокольоровими  кругами.

Питання для обговорення

  • Які геометричні фігури зображені на малюнку?
  •   Назви  кольори кругів?
  •   На якому місці знаходиться  зелений, фіолетовий, рожевий?
  •   Якого кольору круг  знаходиться між жовтим та голубим, червоним та зеленим?
  •   Між кругами якого кольору знаходиться зелений, червоний?
  • Полічи всі кружки.
  • Чи всі кружки однакового розміру? Чим відрізняються?
  • Як можна визначити, який круг більший?
  • Спробуй накласти один на одного великий та малий круг. Що помітив?
  • Скільки великих кругів, малих?

 

 

  1. Вправа «Обведи фігуру»

Мета: розвивати дрібну моторику рук, закріпити знання про форму та колір предметів.

Психолог  пропонує обвести великий та малий круг та зафарбувати його улюбленим кольором.

 

  1. Вправа «Добери латочку

        Мета: розвивати логічне мислення, знання про колір.

Дитині пропонується дібрати «квадратик-латочку», якого не  вистачає на основному малюнку. Пояснити свій вибір.

  1. Вправа «Трикутники»

 Мета: актуалізувати знання про геометричні фігури (трикутник), закріпити вміння розпізнавати та називати кольори.

Дитині пропонується картка з різнокольоровими  трикутниками.

Питання для обговорення

  • Які геометричні фігури зображені на малюнку?
  • Як ти здогадався?
  •   Назви  кольори трикутників?
  •   На якому місці знаходиться  зелений, червоний?
  •   Якого кольору трикутник  знаходиться між зеленим та фіолетовим, синім та рожевим?
  •   Між трикутниками якого кольору знаходиться зелений, червоний?
  • Полічи всі трикутники.
  • Чи всі трикутники однакового розміру? Чим відрізняються?
  • Що ти можеш сказати про розмір трикутників?
  • Скільки великих трикутників, малих?

 

 

  1. Вправа «Обведи фігуру»

        Мета: розвивати дрібну моторику рук, закріпити знання про форму та колір предметів.

Психолог  пропонує обвести запропонований великий та малий трикутник та зафарбувати його улюбленим кольором.

 

  1. Вправа «Великий та малий»

        Мета: закріпити знання про форм предметів.

Дитині пропонується запропоновані геометричні фігури (круги та трикутники) розділити на великі та маленькі.

 

  1. Вправа «Склади фігури»

        Мета: розвивати практичний інтелект.

Дитині пропонується скласти геометричні фігуру із розрізних частин.

 

  1. Рефлексія

Мета: розвивати навички самоаналізу.

 

 

 

 

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА

  1. Сак Т.В., Прохоренко Л.І Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція когнітивного розвитку) для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку.
  2. https://knygy.com.ua/index.php?productID=9789669135636

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
2 жовтня 2021
Переглядів
1960
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку