|
|
Тема |
|
Мета: |
актуалізувати знання у здобувача освіти про кольори, форми та розмір предметів; розвивати дрібну моторику рук, логічне мислення, практичний інтелект, навички самоананалізу. |
ХІД ЗАНЯТТЯ
Мета: емоційне налаштування на роботу.
Мета: повторити назви кольорів, вчити підбирати зображення відповідно до кольору.
Психолог пропонує назвати колір хмаринок та дібрати до них зображення відповідного кольору.
Мета: актуалізувати знання про геометричні фігури (круг), закріпити вміння розпізнавати та називати кольори.
Дитині пропонується картка з різнокольоровими кругами.
Питання для обговорення
Мета: розвивати дрібну моторику рук, закріпити знання про форму та колір предметів.
Психолог пропонує обвести великий та малий круг та зафарбувати його улюбленим кольором.
Мета: розвивати логічне мислення, знання про колір.
Дитині пропонується дібрати «квадратик-латочку», якого не вистачає на основному малюнку. Пояснити свій вибір.
Мета: актуалізувати знання про геометричні фігури (трикутник), закріпити вміння розпізнавати та називати кольори.
Дитині пропонується картка з різнокольоровими трикутниками.
Питання для обговорення
Мета: розвивати дрібну моторику рук, закріпити знання про форму та колір предметів.
Психолог пропонує обвести запропонований великий та малий трикутник та зафарбувати його улюбленим кольором.
Мета: закріпити знання про форм предметів.
Дитині пропонується запропоновані геометричні фігури (круги та трикутники) розділити на великі та маленькі.
Мета: розвивати практичний інтелект.
Дитині пропонується скласти геометричні фігуру із розрізних частин.
Мета: розвивати навички самоаналізу.
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА