Заняття "Безпечний відпочинок"

Про матеріал
Заняття закріплює правила безпечної поведінки на водоймах під час відпочинку, вчить бачити причинно-наслідкові зв`язки, усвідомлювати, що людина відповідальна за власні дії, розвиває логічне мислення та виховує бажання дбати про власне життя і здоров`я.
Перегляд файлу

Тема: Безпечний відпочинок

Мета: закріпити правила безпечної поведінки на водоймах під час відпочинку, вчити бачити причинно-наслідкові зв`язки, усвідомлювати, що людина відповідальна за власні дії, розвивати логічне мислення, зв`язне мовлення, увагу, уяву, виховувати дбайливе ставлення до свого життя і здоров`я.

Матеріали: ілюстрації, презентація.

Хід заняття:

Сюрпризний момент:

Зо дітей приходить Зебрик. Він приніс їм цікаву історію.

-Друзі, я вас хочу привітати, адже настає улюблена пора року усіх дітей – літо! Нарешті можна буде купатися і плавати у річці, морі, озері!  Я так мріяв, щоб літо прийшло швидше! На моїй батьківщині, у Африці, літо триває цілий рік! Уявляєте? Це дуже весела пора для дітей. Що правда, в Африці зовсім небагато водойм, але якщо малята захочуть – вони знайдуть, де поплавати, згодні?

 Правда, мешканці африканських країн не знають, що таке зима і скільки радості вона приносить дітям.

-Можете пригадати зимові розваги? Так, санчата, лижі, ковзани, сніжки й снігова баба тощо.

-А ви знаєте, що поєднує зимові і літні розваги? Так. Це вода.

Ви всі знаєте, що вода – це основа життя на планеті. Але вода – ще й джерело розваг для дітей. Саме так. Адже зимові ігри пов`язані з водою. (Сподіваюся, ви не забули, що сніг і лід – це вода?). І багато літніх розваг відбуваються на воді чи біля неї на пляжі.

Розваги - це добре, але буває, що ігри на воді можуть спричинити небезпеку.

Хочу вам розповісти, як одного разу я з друзями пішов на річку. Наші мами не дуже хотіли нас самих відпускати, але ж ми в садочку вивчали правила безпеки, ще  й пообіцяли, що будемо суворо дотримуватися їх. То ж мами погодились.

Отже, я, слоненя, жирафик, та сестрички-мавпочки пішли на річку Лімпопо. Як же усі в Африці люблять воду! Ми почали купатися, пірнати, стрибати з атракціонів. Пам`ятаю й досі, як було весело. Слоненя набирало у хобот водичку і робило фонтанчик, а ми втікали від нього. Ми добре знали, що можна купатися лише у відведених місцях, адже вихователька нам про це багато розповідала, і мама часто нагадувала про це.

На річці ми зустріли нашого давнього приятеля бегемотика. Він розповів, що знає, де на дні річки лежать скарби. Як так сталося, що ми всі й одразу забули всі правила. Нам так хотілося скарбів!

Друзі, давайте трішки пограємося, а потім я продовжу, бо я втомився так багато говорити.

Фізхвилинка  (імітаційні рухи):

Хмарка сонечко закрила, 

(закрити обличчя руками)

Слізки срібнії зронила.

Ми ті слізки пошукаєм, (присідання)

У травичці позбираєм.

Пострибаєм, як зайчата, 

(стрибки)

Політаєм, як пташата,

(помахи руками, як крилами)

Потанцюємо ще трішки, 

(танцювальні рухи)

Щоб спочили ручки, ніжки.

Всі веселі? От чудово!

А тепер до праці знову.

 

Зебрик: - Ото ж, я продовжу. Бегемотик завів нас далеко від облаштованого пляжу і запропонував плисти за ним. Він глибоко пірнув. Ми так не вміли, тому боялися. Але одна з мавпочок, Піпа, не знала,що таке страх, і попрямувала за бегемотиком. Ми намагалися її відмовити, але вона нас не слухала. Вона запливла далеко від берега і пірнула під воду. Вона довго не з`являлася на поверхні. Ми кричали. Виплив бегемотик і сказав, що Піпа купальничком зачепилася за корчі на дні річки. Маленький бегемотик не може її витягти. Він збентежений і наляканий, адже поруч мешкає крокодил. Сестричка Піпи, Лола, лягла на надувний матрас і попливла на ньому, сподіваючись врятувати сестру. Раптом вітер відніс матрас з Лолою на середину річки. Так далеко вона не пропливе.  Ми почали голосно кричати. Наш крик, на щастя, почув татко бегемотика. Він кинувся на допомогу мавпочкам і врятував їх. Спершу, звичайно, витягнув Піпу. Вона була ледве жива, майже не дихала. Але дорослий бегемот знав, як надати першу допомогу, і невдозі мавпочка опритомніла. Потім бегемот поплив за Лолою.

Того разу наша пригода закінчилася добре. Але що було б, якби тато-бегемот не почув і не прийшов на допомогу?

Малята, а з вами чи вашими друзями щось подібне траплялося?

Зебрик: - Наступного дня ми розповіли в садочку цю історію. Довелося виховательці вчергове повторювати з нами правила безпеки на воді. Я їх знаю вже на пам'ять. Можу й вам розповісти, адже зайвий раз повторити ніколи не завадить.

Слухайте вірш Л. Коваль «На пляжі»  (одночасно на екрані проектора демонструються картинки з зображенням пригод, які можуть трапитись під час відпочинку на воді):


Хлопчині хвилі говорили:

По світу довго ми ходили,

І добре знаємо, що всюди

На пляжі люблять бути люди.

Та хоч яка була б там спека,

Виконуй правила безпеки:

Один купатись не ходи,

Бо так недовго до біди.

І плавай, тільки не до втоми,

Лише в місцях, тобі відомих.

На сонці довго не сиди,

Не пий холодної води,

І за буйки не запливай,

Ніколи човен не гойдай,

І не пірнай вниз головою,

Буває камінь під водою.

З товаришами чемно грай,

Їх не топи і не штовхай.

Про надувний матрас забудь.

Скрізь завжди обережним будь.

І стане радісним тоді

Твій відпочинок на воді.


 

-         Сподіваюся, друзі, ви ніколи не забудете ці правила, і ,головне, завжди будете їх дотримуватися.

До побачення, діти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЗ «ДНЗ №9 ВМР»

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття

в рамках Тижня безпеки життєдіяльності дитини

«Небезпека на воді»

на тему:

«Безпечний відпочинок»

 

 

 

 

 

                                                                                          Підготувала:

                                                                                                               Вихователь Шлінчук С.М.

 

 

 

 

 

 

2022

 

 

 

 

docx
Додано
17 листопада 2023
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку