Заняття "Дитячі фантазії з повітряними кульками"

Про матеріал
Розвивати у дітей фантазію, творчу уяву, естетичний смак, дрібну моторику пальців рук, творчі здібності, діалогічне мовлення. Виховувати інтерес до нетрадиційних технік аплікації, зосередженість, самостійність під час роботи. Закріпити вміння дітей вирізувати довгі, вузькі смужки (вуса котика), предмети округлої форми, обтинаючи кути у квадрата чи прямокутника (очі), розрізувати квадрат навпіл по діагоналі (вуха кота). Удосконалювати вміння правильно тримати ножиці, симетрично наклеювати деталі. Закріпити знання про повітря.
Перегляд файлу

           Дитячі фантазії з повітряними кульками

                   (організована діяльність з художньої праці, старша група)

Підготувала Жихор І. М.

 

Мета. Розвивати у дітей фантазію, творчу уяву, естетичний смак, дрібну моторику пальців рук, творчі здібності, діалогічне мовлення.

Виховувати інтерес до нетрадиційних технік аплікації, зосередженість, самостійність під час роботи. Закріпити вміння дітей вирізувати довгі, вузькі смужки (вуса котика), предмети округлої форми, обтинаючи кути у квадрата чи прямокутника (очі),  розрізувати квадрат навпіл по діагоналі (вуха кота). Удосконалювати вміння правильно тримати ножиці, симетрично наклеювати деталі. Закріпити знання про повітря. 

 

Обладнання. Кульки повітряні, ножиці, шаблони, клей – олівець, кольоровий папір, фломастери.

 

 

Пропоную дітям заплющити очі. (подув вентилятор)

  • Діти, що ви відчули?
  • Чи можемо ми побачити повітря? (ні, воно прозоре)
  • А яке може бути повітря? (брудне, чисте, свіже, прозоре)
  • А де воно існує? (скрізь: на вулиці, в групі…)
  • А чи є в середині нас повітря?
  • Давайте перевіримо. Як можна це зробити? (надути повітряну кульку)
  • Так, дійсно, те повітря, що в середині нас можна перемістити, наприклад, в повітряну кульку. Давайте спробуємо. (діти беруть по кульці і надувають її)
  • Чи подобається вам гратися з повітряними кульками?
  • Я пропоную вам «оживити» кульки, перетворити їх, наприклад, на тваринок.

 

  • Ось тут є зразки таких кульок: котик, собачка, свинка. Давайте розглянемо їх.
  • Що є у котика? Як утворити із квадрата 2 трикутника? (розрізати по діагоналі)
  • Як із квадрата зробити круг, а із прямокутника – овал? (зрізати кути)

 

Вам вирішувати, на яку тваринку перетвориться ваша кулька. Після того, як ви виконаєте роботу, ми зможемо ними погратися.

  • Ну, а тепер закрийте очі і уявіть, на кого перетвориться ваша кулька.

Діти хвилинку розмірковують.

 

  • Сідайте, будь ласка, за стіл і перед тим, як почати працювати пригадайте, як потрібно користуватися ножицями. (правила безпеки)

 

Під музичний супровід діти виконують роботу.

 

  • Які у вас вийшли гарні тваринки. Саша, як звати твого котика? А як зветься Іллюшин песик? Уявіть, що ваші тваринки зустрілися, про що вони будуть розмовляти?

Діти (за бажання) розігрують діалоги.

docx
Додав(-ла)
Жихор Іра
Додано
10 березня 2020
Переглядів
890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку