Заняття для дітей молодшого дошкільного віку з використанням паличок Кюїзенера

Про матеріал
Заняття для дітей молодшого дошкільного віку з використанням паличок Кюїзенера
Перегляд файлу

 

Тема: « Нові пригоди Колобка»

(заняття для дітей молодшого дошкільного віку з використанням паличок Кюїзенера)

Програмовий зміст: Формувати навички роботи з паличками Кюїзенера, закріпити їх назви, кольори, вправляти у вмінні складати послідовність паличок, прості зображення за зразком. Розвивати аналітико-синтетичне мислення, увагу, логічне мислення.  Виявити вміння розрізняти  поняття «над», «під», знання про властивості геометричних фігур (трикутник, квадрат, круг), удосконалювати вміння знаходити однакові, групувати за формою. Виховувати інтерес до математики.

Матеріал:

- демонстраційний: ілюстрації будинків із зображенням геометричних фігур, мольберт ілюстрація колобка, фланелеграф;

- роздавальний: площинні зображення геометричних фігур, палички Кюїзенера, зразки для складання зображень,  площинні зображення героїв казки «Колобок», набір цифр 1,2,3.

 

Хід заняття.

1. Ігровий момент-  у гості завітав Колобок. Просить допомогти йому повернутись до дідуся і бабусі. Щоб допомогти йому знайти дорогу, необхідно виконати завдання усіх героїв казки.

2. Д/гра «Впізнай за описом»

- Кого першого зустрів Колобок?(зайчика)

- Фігура, у якої 4 сторони однієї довжини? (квадрат)

- Фігура, яка має три сторони і три кути? (трикутник)

- Фігура, яка вміє котитися? (круг)

3. Д/гра «Розсели фігури у будиночки» (кожна дитина на вибір бере собі одну фігуру і «поселяє» її у відповідний будиночок)

- Кого наступного зустрів Колобок? ( вовка)

 

 

 

4. Фізкультхвилинка.

У країні казочок жив веселий Колобок. 
Разом з ним усі звірятка, 
Вишикувалися на зарядку. 
Похитали головою, 
Раз – притупнули ногою, 
Руки в гору піднесли, 
Трішки ними потрясли, 
Нахилились вліво, вправо, 
Та цього іще замало. 
Руки вгору , руки вниз, 
Раз присіли, піднялись. 
Головою похитали, 
Й працювати знов почали.

 

5. Робота з паличками Кюїзенера.

- Кого наступного зустрів Колобок? (ведмедика)

- Ведмедик приніс нам різнокольорові палички, які по дорозі  розгубив.

- Розкласти 3  палички по порядку (біла, рожева, блакитна) 

- Покласти ведмедика над блакитною смужкою.

- Покласти цифри під смужками по порядку.

6. Д/гра «Будівельники»

- Кого останнього зустрів Колобок? (лисичку).

-Перетворимось на будівельників і побудуємо із паличок будинок, в якому житиме колобок з дідусем і бабусею (за зразком)

- Щоб швидше потрапив Колобок додому, ……. (дитина) побудує поїзд (на фланелеграфі -  чергування смужок )

7. Підсумок.

- Кому ми сьогодні допомагали?

- Яке завдання найбільше сподобалось?

 

 

 

 

 

doc
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
1108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку