Заняття для дітей з ФФНМ. Наша Україна.

Про матеріал
Для дітей дошкільного віку заняття бажано проводити емоційно, збагачувати музичним супроводом, відтопуванням та відхлопуванням, що є в запропонованому занятті з логоритміки.
Перегляд файлу

      Логоритмічне заняття з дітьми дошкільного віку з ФФНМ.

ЛЕКСИЧНА ТЕМА:  Наша  Україна.

МЕТА: закріпити знання дітей про нашу країну: назву, столицю країни, наше рідне село, природні ресурси, тварини та їх підготовка до зимівлі. Збагачувати словниковий запас, розвивати уяву, пам’ять, увагу, музично-ритмічні та театральні здібності, дрібну моторику. Виховувати правильне діафрагмальне дихання. Розвивати координацію рухів. Виховувати інтерес до творчої діяльності, любов до рідного краю та музичних творів.

ОБЛАДНАННЯ:  пластмасові кубики, паперові комахи на ниточках, дерев’яні ложки, скляна пляшечка з намистинками, дзвоник, рубель, волоські горіхи, насіння, зернятка, зім’ятий папір, картон з нанесенням пластиліну та зубочистки, «квіти – стікери».

                           

                                            ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент.

Сьогодні в нас незвичайне заняття, до нас прийшли гості, привітаємося пісенькою:

Пісня «Привіталочка»

Ми вітаєм ручки                                  простягнути ручки вперед,

До – брий – день                                 ///  оплески,

Ми вітаєм ніжки                                 плескати по колінцях,

До – брий – день                                ///  оплески,

Є в нашім залі гості хороші,            по черзі піднімати руки догори,

Ми всіх вітаєм                                   змахи руками вгорі,

До – брий – день.                              ///  оплески.

 

ІІ. Основна частина.

Діти, ми з вами на  попередньому занятті згадували, як називається наша країна, та столиця України. А скажіть, будь ласка, ви живете у місті чи в селі? А як називається наше село? А чим відрізняється село від міста?

А яку страву ви знаєте українську, традиційну?

А танок український який?

 

  1. Робота з ритмом

 Я пропоную вам  взяти в кожну руку по кубику, відстукати певний ритм, який я задам.

//   ///

/   ///   /

///   //    /

Молодці, у вас гарно виходить. Відчуття ритму чудове.

Тепер можете запропонувати свій ритмічний малюнок…

 

 2.Розвиток артикуляції, потужного мовного видиху та  дрібної     координації рухів.

   Пропоную всім стати, розбитися на пари. В праву руку взяти за ниточку метелика та посадити його партнеру на ліве плече. Партнер повертає голову та здуває метелика (губки «хоботком»), аналогічно на інше плече (язик «лопаткою»). Потім треба посадити метелика товаришеві на носика, (язик «чашечкою») та здути метелика. В парах виконують завдання.

 

 3.Оркестр

Наші люди з предметів побуту можуть створити музичний номер. На дерев’яних ложках можна відбивати ритм, на дзвіночку в програші грати, а на рубелі спробуйте, який звук виходить, коли проводити дерев’яною паличкою.

Під пісню «Гей, соколи!»

 

 

 

    4. Казка – шумівка  «Як тварини готуються до зими»

Звучить  спокійна музика.

    У лісі настала зима. Всі звірятка ще з осені готували собі їжу. Білочки носили горішки (стукати горішками), збирали і клали собі у дупло. Мишенята збирали собі різні зернятка (торохтіти торбинкою із зернятками), прикрашали нірку листочками (шарудіти шишкою об шишку). Іноді восени крапав дрібний дощик (стукати камінцями) – крап, крап. А наші мишки та білочки були в теплій оселі. Коли пішов перший сніг (папір м’яти), у лісі було так тихо – тихо, що було чутно лише, як мишки гризуть свої зернятка (торбинка) –приклацування язичком, а білочки лускають свої горішки (стукати горішками) нам – ням, а їжачки сопіли: фу-фу. І всім було так тепло і добре у своїх домівках, що могли спокійно чекати весни (обняти себе за передпліччя).

 

А які в нас плани на майбутнє? Чи хотіли б ви мати свій власний будинок?

А що має бути біля будинку? Давайте пофантазуємо.

  5. Пальчикова гімнастика

Я колись збудую дім                           «дах» з долоньок зробити,

І віконце буде в нім.                             великі пальчики загнути,

Двері будуть і замок,                           показати тильні сторони обох  

                                                                долонь «замок,»  

Біля входу песик Дог.                          великий пальчик підняти від долоні,

Поряд буде сад, сосна.                         розчепірені долоні, «замок» вниз,

За будинком щоб трава,                       перевернуті долоні, пальчики округ.                                    

На траві жучок щоб жив,                    великі пальці поєднані, інші – біжать,

З павучком малим дружив.                 пальчики бігають,

Сонце в небі,                                         долоні накладені, пальці розставлені,

Дощ іде,                                                 клацати пальцями,

А в саду тюльпан цвіте.                       дві долоні «ковшиком».

 

6. Продуктивна діяльність

   Роздати дітям картон, на якому нанесено тонким слоєм пластилін  та зубочистки. Діти зубочисткою малюють свій майбутній будинок, можна ще щось додати…(Роздати «квіти – стікери» для оформлення дизайну роботи).

Розповісти повними реченнями, що намалювали? Що біля будинку? Що над будинком? А що приклеїли додатково?

Молодці, намалювали. Відпочили.

А який же національний український танок ви знаєте?

Так – це гопачок. Повторимо основні елементи.

 

 7. Гопачок

Ніжка вправо,                       виставити праву ніжку на носок, на п’ятку,

Туп – туп – туп                    ///   притупування,

Гоп, гоп, гопачок.                  два хлопки в долоні, три по колінах,

Ніжка вліво                            виставити ліву ніжку на носок, на п’ятку,

Туп – туп – туп                       ///   притупування,

Гоп, гоп , гопачок.                 два хлопки в долоні, три по колінах,

Крок вперед,                            виступити вперед,

Туп – туп – туп                       ///  притупування,                     

Гоп, гоп, гопачок.                   два хлопки в долоні, три по колінах,

Крок назад                               крок назад,

Туп – туп – туп                        ///  притупування,

Гоп, гоп, гопачок.                  два хлопки в долоні, три по колінах,

Всі танцюють цей танок        руки вгорі – хлопати і стрибати,

Гоп, гоп, гопачок.                   руки на пояс, ніжками тупотіти в ритм.

 

ІІІ. Заключна частина

    І на завершення виконаємо наш основний номер, коротко про нашу    країну.

Згадаємо ритм: топ – топ, хлоп – хлоп.

8.. РЕП

Наша Україна – краще місце на землі,                  Топ – топ, хлоп - хлоп

Де кує зозуля і курличуть журавлі.                         //         //

В нас широкі ріки і поля безкраї.                           //          //

Краще України на Землі немає.                            //          //

Говорила мати – не забудься, сину,                     //           //

Біля свої хати посади калину.                               //           //

Зоряна калина -  і краса, і врода,                          //           //

Стань ти оберегом для всього народу.                 //         //

Захисти від горя, щоб не знали болю,                  //          //

Бо за нами правда та незламна воля.                   //           //

   

 Підсумок заняття.

Про що ми говорили на занятті?

Чи сподобалося вам заняття?

В які ігри грали?

 

 

 

 

 

                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
13 березня 2023
Переглядів
996
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку