Дистанційне заняття
з розвитку мовлення
для дітей середньої вікової групи.
Тема: Казка нас всьому навчає.
Мета:
- вчити дітей узгоджувати іменники з прикметниками;
- вчити дітей правильно виконувати артикуляційні вправи;
- розширювати знання дітей про українську казку;
- виховувати у дітей любов до українських казок.
Хід заняття:
Діти, ви готові розпочати заняття? А з чого ми завжди починаємо? Правильно! З гімнастики для нашого язичка. Тож уважно дивіться та повторюйте!
Тепер, коли наш язичок вже прокинувся та зробив зарядку давайте згадаємо наш віршик та привітаемося:
Доброго ранку, очки!
Доброго ранку, вушка!
Доброго ранку, носик!
Доброго ранку, ротик!
Око – баче,
Вухо – чує,
Носик – запахи пильнує!
Ротик - щоб ми розмовляли,
Звуки правильно вимовляли!
Діти, а ви любите казки? А які казки ви знаєте? Давайте подивимося на картинки та згадаємо з якої казки ця картинка.
(Презентація)
Колосок
Колобок
Ріпка
Вовк та семеро козенят
Переказ казки вовк та семеро козенят за сюжетними картинками.
Дидактична гра «Який? Яка? Яке?»
Мета:вчити дітей узгоджувати іменники з прикметниками.
Обладнання: презентація.
Діти, погляньте на картинку та скажіть, що на ній зображено. Наприклад: сир та коза, значить сир який? Правильно, козинний.
Сир – козинний;
Хліб – пшеничний;
Коктейль – молочний;
Сік – апельсиновий;
Торт – шоколадний;
Колесо – кругле;
Вишня – червона;
Висновок:
Молодці!
Вам сподобалося сьогоднішнє заняття?
Яку казку ми з вами сьогодні вивчали? Я
ких героїв казки ви пам`ятаєте?