Заняття для другой молодшої групи "Чарівний зимовий ліс"

Про матеріал
Заняття з ознайомлення з природним довкіллям та розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Перегляд файлу

Донецький дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №1

Донецької селищної ради Балаклійського району

Харківської області

Тема заняття: Чарівний зимовий ліс

(друга молодша група)

Мета: розвивати мовлення, спостережливість, уяву; формувати навички естетичного сприймання картин зимової природи; виховувати любов до природи та подорожей взимку до лісу; розширити та узагальнити знання дітей про мешканців лісу, про диких тварин (назви, зовнішній вигляд), вміння виділяти й характеризувати особливості зовнішнього вигляду, способу їх життя. розвивати психічні процеси дітей: увагу, пам'ять, мислення; сприяти розвитку зв'язного мовлення, формувати вміння використовувати різні способи отримання інформації; виховувати цікавість та гуманне ставленні до живих істот.

Обладнання: картинки диких звірів, сніжинки, іграшка-сніговик, макети ялинок та дерев

Хід заняття:

Психогімнастика: «Бажаємо Всім»

Підніміть но оченята і погляньте навкруги

До нас гості завітали привітаємо ми їх

До гостей всі поверніться

Добрий день, добрий день усім

Щастя і здоров’я ми бажаємо всім

А щоб щастя отаке, а здоров’я отаке!

Вихователь: Мої друзі, ви любите подорожувати?

- Сьогодні ми з вами вирушимо у чарівний зимовий ліс. Хочете?

- Але спочатку давайте пригадаємо лісові правила.

Якщо у ліс прийшов гуляти, свіжим повітрям дихати

Тільки ти не забувай, що в лісі не можна шуміти,

Ти в лісі лише гість.

Вихователь: Діти, закрийте оченята і уявіть, що ми в справжньому лісі. Тиша. Лише вітер посвистує. Ось, десь почулося пташине: «кар». Зарипів сніжок. І знову тиша, спокій. Лише верхівки дерев погойдуються від вітру.

Вихователь:   А тепер відкрийте оченята. Ось ми і в чарівному зимовому лісі.

— Подивіться навкруги, яка зараз пора року? (Зима.) Які опади найчастіше бувають взимку? (Сніг.) А ще де лежить сніг? (Відповіді дітей.)

Дидактична гра «Розкажи про сніг»

  • Сніг білий чи синій?
  • Сніг важкий чи легенький?
  • Сніг теплий чи холодний?
  • Сніг падає чи піднімається?
  • Сніг летить чи їде?

Вихователь: Що це за красуня на галявині росте? Правильно, це ялинка. А що ж біля ялинки на гілках? А якого кольору? А хто мені скаже, якщо доторкнутись ялинкової гілочки, яка вона?

Вихователь: Ялиночка засумувала, бо пустотливий вітерець дмухнув і розвіяв всі сніжинки і їй холодно!

Вправа на дихання «Зігріємо ялинку»

Уявіть, що ви вітерець, а у вас на долоньках маленькі сніжинки, наберіть носиком повні легені повітря і потім повільно видихаємо ротиком повітря, щоб сніжинки впали на ялинку.

Дидактична гра «Тварини»

Із запропонованих малюнків – карток діти обирають диких  тварин, обгрунтовують свій вибір, називаючи ознаки, за якими визначили диких тварин ( живуть у лісі, самостійно знаходять їжу) і окремо тварин, які  живуть разом з людьми.

Вихователь: А зараз пропоную вам присісти  і розглянути лісових мешканців.

   - А яких звірів ви взимку не зустрінете в лісі?

   - Чому взимку не можна зустріти їжака і ведмедя?

    - А як виглядає зайчик?

   -А хто знає чим живиться заєць взимку? (корою дерев).

  - Де спить заєць? (у сніговій ямці).

   «Вдень заєць спить, а вночі виходить добувати собі їжу».

   - Подивіться уважно, хто це? ( лисиця).

   - Розкажіть про неї, яка вона? (красива, рижа, хитра, з пухнастим хвостом).

   - А кого може шукати лисиця? (мишей)

   -  А хто це? ( вовк)

   - Який він?

   - На кого полюють вовк та лисиця?

   - Як ви думаєте, знайдуть лисиця та вовк зайця? (ні, у зайця біла шуба, він тікає, заплутує сліди).

Дидактична гра «Знайди маму»

Діти знаходять дитинчат і мам на предметних картинках і об’єднують їх.

 

Дидактична гра «Відгадай хто лісом ходить»

(імітація рухів тварин, а діти відгадують)

Вихователь: Молодці  малята , ми з вами  сьогодні багато подорожували, вже сонечко зайшло за небосхил. І мабуть  нам  вже  час  повертатися  додому.

Вихователь: :  Дітки  ось  і  завершилась  наша  подорож, ми  повернулись  із  вами   у наш  садочок. Вам  сподобалась  наша  подорож?

  • Куди  ми ходили?(в ліс)
  • Діти  а  нагадайте  мені , яка  пора  року була у  лісі?
  • Як  називають  тваринок , які живуть в лісі?(дикі)
  • Назвіть   тваринок яких  ми з вами сьогодні  бачили?

 

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
80
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку