Заняття для молодшої групи "Весела подорож"

Про матеріал
Вчити дітей конструювати за схемою чи за задумом; уважно слухати вихователя й давати відповіді на питання; активізувати словник : сонечко, хмарка, промінчики, курчатка, півень, черв'ячок, місточок, тин, річка, годувати, півень; розвивати мовленнєвий слух, дрібну моторику, увагу, пам'ять, мислення; вдосконалювати сенсорні процеси: сприйняття, уявлення, відчуття, навички розрізняти кольори; виховувати любов до свійських тварин, бажання про них піклуватися.
Перегляд файлу

Заняття  на тему : " Весела прогулянка"

                                      в групі молодшого віку

 

Мета : вчити дітей конструювати за схемою чи за задумом; уважно слухати вихователя й давати відповіді на питання; активізувати словник : сонечко, хмарка, промінчики, курчатка, півень, черв'ячок, місточок, тин, річка, годувати, півень; розвивати мовленнєвий слух, дрібну моторику, увагу, пам'ять, мислення; вдосконалювати сенсорні процеси: сприйняття, уявлення, відчуття, навички розрізняти кольори; виховувати любов до свійських тварин, бажання про них піклуватися.

 

 

 

 

Атрибути: група прикрашена картинками з сільського подвір'я; картинками свійських     

            птахів; сонечко заховане під хмаринкою; півень сидить на тинові; промінчики ;

            палички жовтого кольору, камінчики чи лего – жовтого кольору; тканина

            синього кольору  (річка); місточок без щаблів ( декілька щаблів не вистачає),

            окремо щаблі; столи   та острівки для роботи дітей; маски курчаток; іграшки по

            кількості дітей;   півник-іграшка; гостинці

 

 

 

 

 

 

- До нас з вами завітали гості. Давайте з ними привітаємося посмішкою та зробимо повітряний поцілунок.

- А зараз ми з вами відправимося на  веселу прогулянку. Але подорожувати ми будемо не самі, а з ким? Скоро дізнаємося….

( стільці стоять півколом та звучить мелодія з голосами свійських тварин. Діток на вибір можна посадити чи нехай стоять півколом)

- Ой, дітки, а це хто? Хто нам співає? Давайте послухаємо уважно, хто ж хоче відправитися у подорож разом з нами?

Дидактична гра " Що це за птах?" ( використовуючи картинки, якими прикрашений  зал або іграшки)

Півник - ку-ка-рі-ку

Гусочка - га - га - га

Курчатка - пі- пі- пі

Курочка - ко- ко -ко

Качечка - ках- ках- ках

- Які Ви молоці, всіх почули. А хто співає вранці ку-ка-рі-ку?   (півень)

- Так, наш півник співає вранці коли сходить сонечко....

- А погляньте навколо, де ж наше сонечко? Ми ж не можемо відправитися у подорож коли темно, бо нічого не побачимо.

( дітки розглядають зал у пошуках сонечка)

- Так, воно заховалося за хмаринкою.

( звучить мелодія вітру)

- Давайте допоможемо Сонечкові вийти з-за хмаринки. Йому не вистачає промінчиків.

Всі разом встаємо, беремося за ручки та підходимо до столу. Сонечко - це круг, а

промінчики прямі лінії. Бачите, сонечкові не вистачає промінчиків, а ми з вами

викладемо промінчики  і тоді зможемо відправитися у подорож( з паличок, камінчиків, квасолинок, лего – жовтого кольору......)

( Можна працювати як за столом так і на килимку)

(На столі лежить жовте коло та жовті предмети для викладання промінчиків).

Дидактична гра " Допоможемо Сонечку"

( Коли дітки працюють вихователь проводить індивідуальну роботу , а також звучить

 мелодія сонячна-весела).

- Які Ви молодці, виклали такі гарні промінчики.

( звучить мелодія та вихователь піднімає сонечко за мотузочку)

- Ой, як засяяло сонечко. Півник почав співати.

( звучить спів півника, а потім спів курчаток)

А де ж курчатка? Давайте їх пошукаємо, бо вони в темряві загубилися.

( дітки шукають курчаток, які сидять в колі біля пустої мисочки; курчаток по кількості

 дітей)

Дидактична гра " Нагодуй курчаток"

- Погляньте, дітки, чому ж наші курчатка такі сумні?

( вихователь з дітками підходить до острівка з іграшками, спілкується з дітками на

тему - чому курчатка сумні )

- Так, курчатка просто голодні, в них немає сил йти з нами у подорож. Давайте їм допоможемо, нагодуємо їх. А що ж полюбляють їсти курчатка?

 ( зернятка, черв'яки - вихователь супроводжує відповіді дітей показом картинок. Викладати з матеріалу за бажанням вихователя з того, що є в сенсорних коробках)

- Зараз підходимо до столика і кожен з Вас викладе черв'ячка дивлячись на малюнок-

зразок.

( звучить спокійна мелодія і дітки викладають , а вихователь проводить індивідуальну

роботу)

- Які ж Ви молодці. І ось курчатко говорять нам дякую.

( звучить писк курчаток)

-  Ми з Вами молодці, нагодували курчаток. Вони набралися сил, а ми втомилися. Тому трішки відпочинемо.

Фізхвилинка ( одягнути  вихователю та діткам маски курчаток)

( звучить скомбінована мелодія тихим  фоном : сонечко сяє* курчатка пищать* річка* спів півника)

- Уявіть,що ми з Вами курчатка.

* Вийшли курчатка з двору ( ходьба на місці)

* Потягнулися крильцями до сонечка ( руки вгору)

* Відвели крильця убік ( руки всторони)

* Ще й підскочили : скік - скік ( підскоки)

* Підійшли до річечки ( ходьба на міці)

* Наїлися черв'ячків та напилися водички ( нахили тулуба)

* Через річку поскакали ( стрибки)

* Крила вбоки узяли і до тата півника пішли ( ходьба)

- Ой, послухайте, а хто зараз співає? (курчатка)

- Ану пошукайте, де сховалися курчатка.

- Курчатко хоче нам щось сказати ( вихователь бере курчатко на руки)

- Курчатко хочуть до свого тата-півника. Погляньте де зараз тато півник.

( дітки шукають де сидить півник)

- Погляньте, півник сидить на тинові.  Але курчатка бояться йти до нього бо там річка.

( вихователь підводить дітей до синьої тканини і починає звучати мелодія річки)

Дидактична гра " Допоможемо курчаткам перейти до тата-півника"

- Дивіться, тут є місточок. Щоб подорожувати далі нам потрібно його перейти з циплятками, але там не вистачає щаблів. Давайте викладемо щаблі і

допоможемо курчаткам перейти до тата-півника.

( мелодія стає звучати голосніше, дітки працюють, а вихователь проводить

індивідуальну роботу. Мелодія стихає, а вихователь докладає щаблі або сам, або з допомогою дуже активних діток, щоб їх зацікавити)

- Які ж Ви розумнички. Але курчаток все одно бояться, візьміть кожен собі курчатко

на руки та перенесіть їх через місточок.

( мелодія стає голоснішою і звучить спів півника)

- Дивіться, тато-півник говорить нам дякую за те, що ми допомогли діточкам-

курчаткам.

(звучить спокійна мелодія)

- Дітки присядьте на стільці. Ви сьогодні такі розумнички.

Підсумок заняття

( картинка сонечка)

- Давайте пригадаємо, кого ми сьогодні зустрічали?

 ( картинка курчаток)

- А чим  ми годували ?

( картинка черв'яка)

- Чим годували?

( картинка місточка)

- Як дійшли до тата-півника?

- За допомогою чого ми викладали все? ( камінчики, лего....)

- Ви розумнички,  давайте погладимо кожен себе по голівці. А за те, що ми допомагали

курчаткам півник передав нам частування в корзинці. Попрощаємося з гостями і

помахаємо їм на прощання та йдемо пригощатися. Смаколиками від півника й курчаток.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 листопада 2023
Переглядів
156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку