Заняття для різновікової групи ,, Сніжинка для Діда Мороза''

Про матеріал
Ознайомити дітей з новою технікою аплікації шматочків паперу (серветка). Розвивати мовленеву активність , розширювати словник.
Перегляд файлу

 

Заняття для змішаної групи

 

« Сніжинка для Діда Мороза »

 

Програмовий зміст:

 

Ознайомити з новою технікою аплікації зі шматочків паперу . Навчити скручувати шматочки серветки та щільно наклеювати на форму, створюючи потрібний образ (сніжинку).Розвивати мовленнєву активність дітей,розширювати словник, викликати інтерес до пізнання природи. Закріпити навички користування клеєм. Розвивати дрібні мязи рук, уяву . Виховувати посидючість, старанність.

 

Матеріал та обладнання: кольоровий картон , серветки, клей, пензлі.

 

 

 

Хід заняття.

 

1. Організаційний момент.

                                                  - Рада всіх я вас вітати

                                                    І роботу розпочати

                                                  - Настрій – супер,

                                                    Погода – клас,

                                                    До роботи – все гаразд.

- Діти, до нас на заняття прийшли гості і хочуть подивитися, як ви вмієте старанно працювати на заняттях. Тихо Сядьте за столи, руки покладіть на стіл.

 

2. Основна частина.

Діти, вранці, коли я йшла на роботу, біля воріт нашого дитячого садка мене зустрів сніговик. У нього за плечима була сумка з листами, і він передав одне з них мені. Затримувати я його не стала, вже дуже він поспішав. Подивилася я на конверт і здогадалася від кого воно. Думаю, що ви теж уважно подивіться на конверт і скажете від кого. (Діти розглядають конверт і висловлюють свою думку)

Скажу вам по секрету це лист від діда Мороза, давайте разом подивимося, що ж він нам надіслав. (Вихователь відкриває конверт і дістає макет сніжинки. Показує її дітям.)

Та це сніжинка. Думаю, що Дід Мороз почув як ми старанно готуємося до Нового року і вивчили вірші про сніжинки. Давайте згадаймо їх. (Діти читають вірш.)

Ніжна зірка,сніжно-біла,

На рукав з гори злетіла,

Поки несла її сюди

Стала крапелька води.       

 

Ми сніжинки,ось де ми-

Парашутики зими,

Подружилися з вітрами

І кружляємо над вами.Упала сніжинка мені на рукав.

Яка ж вона гарна, а я і не знав.

Біленька, пухнаста, така чарівна,

А я завжди думав-вона крижана.

 

Закружилися сніжинки,

Як метелики прудкі,

Прилетіли до ялинки

Й почепилися на гілки.

Зачекайте діти, а в конверті ще щось є. Дивно, що ж це може бути (вихователь дістає порожню чисту сніжинку). Напевно, це підказка від діда Мороза. Ця сніжинка з шістьма куточками, давайте їх порахуємо. (Діти рахують

 куточки. Якщо рахунок правильний дітей похвалити, якщо помиляються - поправити.

Сніжинка якого кольору? (відповіді дітей).

Всі сніжинки різні, але в основі мають загальну форму (вихователь показує малюнок сніжинки - основу шість променів, що розходяться з однієї точки).

Дітки а ми з вами будемо робити сніжинку із шматочків серветки (вихователь пояснює дітям виконання роботи)

Адже це зовсім не важко, та й Дід Мороз для вас прислав підказки у вигляді сніжинок (Вихователь з дітьми розглядає вміст конверта) Бачите, діти який дід Мороз турботливий він не тільки сніжинки надіслав, але і підказав, як їх правильно виконувати. Ми вже його не підведемо,виконаємо красиво і свої сніжинки йому відішлемо. (Вихователь забирає зразки.)

Діти приступають до роботи!

Після виконання роботи вихователь пропонує дітям відпочити.

Фізкультфилинка.

(з використанням іноваційних технологій.)

 

3. Аналіз.

Ну а тепер подивіться на свої сніжинки, які вони у нас гарні. Акуратно встаємо і кладемо сніжинки на мій стіл. Подивіться уважніше: чиї ж сніжинки подобаються вам і чому. (Колективне обговорення робіт.)

Ми наші роботи зберемо, і , поклавши їх у конверт, відправимо Дід Морозу. Нехай побачить - які ми майстри і те ж трохи чарівники.

 Заходить сніжинка  (дівчинка) розказує віршик про себе .І діти відправляють лист Діду морозу.

4. Підсумок.

А тепер, діти, скажіть, що ми сьогодні робили на заняті? (Відповіді дітей.) Ми навчилися будувати візерунок з центру, симетрично розташовуючи елементи на променях. Повторили і закріпилипори року, ознаки зими, геометричні фігури). Я думаю, вам сподобалося бути казковими художниками, а Діду Морозу сподобаються ваші сніжинки.

 

docx
Додано
19 жовтня
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку