Останніми роками набуває популяризації у діяльності практичних психологів проведення психологічних акцій. Вашій увазі пропонується психологічна акція , яка направлена на гармонізацію емоційної складової старших дошкільників , також цей матеріал можна використовувати і в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, які є учнями 1- 2 класів .
Заняття практичного психолога для дітей старшого дошкільного віку з підвищення стресостійкості дошкільників.
Тема : «Зробимо життя кольоровим»
Програмовий зміст: Вчити вирішувати проблемні ситуації. Розвивати: уяву, пам'ять, мовлення, творчість , розумову активність дітей; здатність до позитивного світосприйняття, підвищувати стресостійкість дошкільників. Формувати інтерес до казок. Виховувати інтерес до казкових героїв.
Обладнання: Мультфільм «Півник і фарби», телевізор, альбомні листи з розмальовками для створення «Дороги життя», кольорові олівці. (За кількістю дітей).
Методичні прийоми: казкотерапія, мультфільмотерапія, практична діяльність, імітація, психологічна вправа.
Психолог : Лагойко О.В.
Хід заняття.
1.Організаційний момент.
-Діти, покажіть мені всі свої оченята! Подивіться на мене. Які вони у вас красиві!Встаньте поряд один з одним і утворіть коло.
-Хлопчики і дівчатка! Пропоную пограти в гру, яка обов'язково підніме всім настрій. Називається вона просто: «Ласкаве ім'я». Давайте станемо в коло, щоб всі були ближчими один одному. Поруч зі мною стоїть …. Як ми назвемо його (її) ласкаво? Відповідь дітей. Гра триває, поки діти не назвуть ім'я педагога.
2.-Діти, ви любите казки? Я теж їх дуже люблю.
- А які казки ви знаєте?
Відповіді дітей.
- Молодці! Як багато казок ви назвали.
- Ну раз ви так багато знаєте казок і казкових героїв, тоді я вас запрошую в чарівну подорож, в світ казок. Щоб нас пустили в до цієї казки. Ми повинні бути добрими, усміхненими, посміхніться один одному, покладіть руку на плече сусіда праворуч і погладьте по голові.
-Ну ось все стали ми добрішими, можна вирушати в подорож. Згадайте, на чому пересуваються казкові герої?
Відповіді дітей.
- Діти, хто хоче відправиться в казку в чоботях скороходах? Взувайтеся швидше. Хто хоче надягнути шапку невидимку? Одягайте її. (вибрати чарівний предмет з дітьми)
-Діти, ось ми з вами опинилися в країні казок.
Перегляд мультфільму «Півник і фарби» «В гостях у казки« Півень і Фарби »(за мотивами казки В. Г. Сутеева« Півень і Фарби »)
Вихователь: Хлопці, пропоную трохи повеселитися і пограти, поки
Фізкультхвилинка за мотивами потішки «Півник, Півник»:
Діти стають в коло.
Півник, Півник, Ходьба на місці з високо піднятими колінами, помахи рук в сторони
Золотий гребінець, Кисті рук над головою імітують гребінець Півника.
Масляна голівонька, Погладжують себе по голові.
Шовкова борідонька, Погладжують себе по шиї.
Що ти рано встаєш, Руки через сторони піднімаються вгору.
Дітям спати не даєш? Руки опускаються вниз, тулуб в невеликому нахилі.
Ку-ку-рі-ку! Голова піднята догори.
Психолог: Бесіда за столами про кольори життя .
-Щоб наш півник ще зміг поподорожувати давайте створимо для нього дорогу нашого життя і запросимо до нас у гості.
Індивідуальна робота дітей з тематики «Зроби життя кольоровим»- діти розмальовують свої розмальовки і разом з дітьми психолог створює «Дорогу кольорового життя»
Психолог: Цю казку написав для нас Володимир Григорович Сутєєв. Ми з вами теж трохи казкарі, тому що в нашій казці, казці про реальне життя з'явилися свої герої і новий кінець: у Півника з казки теперзможе додати ще більшн інших барв до свого образу, а допомагли йому в цьому ви та різнокольорові олівці.
Рефлексія :Що сподобалось на занятті? Що було найважчим?
Відеоматеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=MWwILW7ebTsи