Заняття для старшої групи з ОБЖД "Дорожні знаки знай- в біду не потрапляй"

Про матеріал

Конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку допоможе закріпити знання дітей про небезпечні ситуації на дорозі,закріпить вміння розрізняти та впізнавати дорожні знаки,стимулюватиме дотримуватись правил дорожнього руху,поглибить знання з ОБЖД а також сприятиме розвитку мовлення.

Перегляд файлу

Тема: «Дорожні знаки знай – в біду не потрапляй»

Мета: закріпити знання дітей з правил дорожнього руху, удосконалити знання про призначення дороги та тротуару; навчити правилам руху по пішохідним доріжкам;  призначення сигналів світлофора; ознайомити дітей з дорожніми знаками, вчити бути уважними, спостережливий, обачними .

Обладнання:демонстраційний матеріал,макет автобуса,накидки для діией із зображенням дорожніх знаків,д/ гра « Дорожні знаки»,перегляд відео по телевізору,д/ гра « Безпечно- небезпечно на дорозі».

                     ХІД    ЗАНЯТТЯ

Організаційний момент

Привітання:

Доброго ранку,рідний наш дім,

Доброго ранку,діткам усім.

Доброго ранку,сонечку ясному,

Доброго ранку – садочку прекрасному!

( чути стукіт в двері)

I основна частина

Листоноша:-доброго ранку малята, на вашу групу прийшов лист.Ось тримайте.

Вихователь:Дякуємо.Діти,вам цікаво від кого цей лист?(так)(Читаю вірш)

Щоб здоровим завжди бути,

Треба добре те збагнути,

Що дорога,» безперечно»,

Дуже й дуже небезпечна.

Та як правила ти знаєш

І щодня їх пам’ятаєш,

То звичайно,що тоді ,

Де узятися біді?.

Вихователь: діти, а про що цей вір?(про правила дорожнього руху)Нас запрошено до Країни Дорожніх Знаків.Тож, сідаймо в автобу і вирушаймо. (Сідаємо в автобус і вирушаємо під звук автомобіля).Діти,що ми бачемо зліва( дорожні знаки)Скільки дорожніх знаків ви побачили?(4)Якої вони форми?(2 квадратної,1 трикутної,1 круглої).А ,що ви побачили справа?(різний транспорт)Скільки автомобілів ви побачили?(3).Ось ми і опинилися в Країні Дорожніх Знаків.Погляньте,яка це чудова Країна,але ж де її мешканці?Зараз спробуємо відгадати хто тут мешкає.Слухайте уважно:

На дорозі він стоїть,

На дорогу він глядить.

Кольорові очі має,

Людям всім допомагає.  ( Світлофор)

(Виходить світлофор)

Світлофор:Доброго дня діти! Маю я три кольори.Червоний значить – небезпека, жовтий – зачекай,а зелений – можна йти,і не трапиться біди.

Вихователь:дуже приємно з тобою познайомитись.А хто ще мешкає в цій Країні?

Світлофор:Друзі виходьте,діти хочуть з вами познайомитись.

(Виходять дорожні знаки- діти в накидках із зображенням дорожніх знаків)

Дорожні знаки:Ми дорожні знаки,

                           Нас потрібно знати.

                           Водіям і пішоходам,

                           І хто їздить , і хто ходить,

                           І дорослим і малим-

                          Знати знаки треба всім!

(Сідають до дітей на килимочок)

Вихователь: дітки,зараз перевіримо як ви знаєте знаки.( показую демонстраційний матеріал дорожніх знаків – підземний пішохідний перехід (діти відповідають)

Дитина в накидці із зображенням даного знаку:

  • Любить мене кожен пішохід,

Бо зі мною безпечний хід!

 

Пішохідний перехід(показую знак- діти називають його)

Дитина в накидці з даним знаком:

Машини зупинили хід,

Тут крокує пішохід.

Доріжка для пішоходів(показую даний знак- діти називають)

Дитина в накидці з даним знаком:

Тут по праву йдуть малята,

Жваві хлопчики й дівчата!

Рух пішоходу заборонено( показую знак – діти називають)

Дитина в накидці з даним знаком:

У будь-яку погоду,

Тут не ходять пішоходи!

Доріжка для велосипедів( показую знак – діти називають)

Дитина в накидці з даним знаком:

Їду на коні двоногому

Спеціальною дорогою!

Рух на велосипеді заборонено ( показую знак- діти називають його)

Дитина в накидці з даним знаком:

Тут мій кінь не побіжить,

Заборони знак стоїть!.

Вихователь: дорожні знаки повторили.Дякуємо вам мешканці Країни Дорожніх Знаків за допомогу.Давайте вирушимо за столи і зіграємо в гру .

Д/ гра « Дорожні знаки»

(Підібрати знак до сюжетної картинки).

Вихователь: малята,ви гарно справилися із завданням,пропоную трішки перепочити.

           ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

      (руханка по телевізору- діти повторюють)

Вихователь: діти,коли ми з вами в ходимо на вулицю,дорогу,ким ми стаємо?(пішоходами).Де пов нен рухатися пішохід?(по тротуару,або доріжці для пішоходів).Де рухаються автомобілі? (по дорозі).Пішоходам можна рухатися по проїжджій частині дороги?(ні)Чому?(моде статися аварія,це дуже небезпечно).

(Обговорюємо картинки- демонстраційний матеріал на дошці.Особливу увагу приділяю люкам)

Вихователь:діти чи можна наступати на люки?(ні) .Чому?(люк може перекрутитись,і можна провалитись в яму).Ось погляньте на скілтки люки небезпечні.(відео про люк по телевізору)

II заключна частина

Вихователь: для закріплення знань ,я пропоную вам зіграти в гру .

Д/ гра: «Безпечно – небезпечно на дорозі»

( зеленою фішкою позначити безпечну ситуацію,а червоною – небезпечну)

Вихователь: давайте пригадаємо правила поведінки на дорозі:

  • Переходити дорогу лише « по зебрі»;
  • Переходити дорогу подивившись спочатку вліво , а потім в право;
  • Переходь лишена зелений сигнал світлофора;
  • Не грайся на проїжджій частині дороги;
  • Рухайся лише по тротуару;
  • Користуйся підземним переходом;
  • Не перебігай дорогу у невстановленому місці;
  • Не наступай на люки.

Вихователь: дітки нам час повертатися в садочок.Давайте подякуємо мешканцям цієї країни за отримані знання!(дякуємо)

Світлофор: від мешканців нашої Країни,ми хочемо подарувати вам медалі за ваші чудові знання.

Вихователь: дякуємо.

( на автобусі повертаємось до садочка).

Діти діляться своїми враженнями.

 

 

 

docx
Додано
22 жовтня 2022
Переглядів
11504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку