Заняття гуртка комп'ютерної графіки "Малювання за алгоритмічними картками в програмі Paint"

Про матеріал

Мета цього заняття спрямована на те щоб закріплювати вміння дітей працювати в програмі Paint; перевірити знання назв інструментів для малювання та їх призначення; розвивати пам'ять, мовленеві навички, спостережливість, уяву та фантазію; виховувати пізнавальний інтерес, самостійність при виконанні творчого завдання.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\j0205582.wmfКерівник гуртка

Третяк Ольга Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета. Закріплювати вміння дітей працювати в програмі Paint; перевірити знання назв інструментів для малювання та їх призначення; розвивати пам’ять, мовленеві навички, спостережливість, уяву та фантазію; виховувати пізнавальний інтерес, дисциплінованість, самостійність.

 

Обладнання. Ілюстрації з правилами поведінки біля комп’ютера, алгоритмічні карти, зразок роботи, плакат для проведення гри «Знайди пару», намальована клавіатура.

 

Хід заняття

 

І. Організаційний момент.

 

Діти записуються в зошити реєстрації роботи на компютері та сідають за парти.

(На дошці записано число, місяць, рік проведення заняття)

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

 

  1. Повторення правил поведінки біля комп’ютера. Додаток №1
  • У вас на партах лежать малюнки з зображенням правильної і неправильної поведінки дітей біля комп’ютера. Оберіть ілюстрацію з правильною поведінкою та аргументуйте свій вибір.

(Відповіді дітей)

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

 

  1. Гра «Так - ні». Додаток №3

Вчитель пропонує учням задавати питання на які він відповідає однозначно «Так», або «Ні». Питання задаються до тих пір, поки діти не здогадаються, що зображено на малюнку.

 

  1. Бесіда.
  • Сьогодні на занятті ми будемо малювати рибку в програмі Paint за алгоритмічними картками.
  • Давайте пригадаємо, що таке алгоритм.
  • Алгоритм – це послідовність виконання.
  • А як ви вважаєте якими інструментами ви будете користуватися для виконання цього малюнка.

(Відповіді дітей).

  • Чи правильно ви здогадалися, перевірте за картками.
  • Які інструменти ви не назвали?

(Відповіді дітей).

 

ІV. Практична частина уроку. (Робота проводиться в групах)

 

І група

Діти працюють за алгоритмічними картками. Додаток №2

 

ІІ група

Вікторина.

 

Перше завдання -  Гра «Знайди пару». Додаток №4

  • З’єднайте стрілками інструменти та їх назви.

 

Друге завдання – «Встав пропущене слово»

(На дошці написані вислови та слова для довідок)

 

1. * * *  це екран, схожий на телевізор, на якому ми можемо побачити: текст, результати розрахунків,  програми, кольорові малюнки та багато іншого.

2. В * * *    * * *  знаходиться центральний процесор та пам’ять комп’ютера.

3. * * * потрібна для введення інформации в комп’ютер.

4. * * *  потрібна для того, щоб переміщувати різні фігурки на екрані та для того, щоб вибирати програми.

5. * * * потрібен для введення в комп’ютер програм, ігор, малюнків, любої іншої інформації та для читання дисків.

 

Слова для довідок: мишка, клавіатура, дисковод, дисплей, системний блок.

 

Третє завдання – «Знайди потрібну клавішу». Додаток №5

(На дошці намальована клавіатура. На ній діти показують потрібну клавішу.)

 

  1. Яку клавішу на клавіатурі потрібно утримувати, для того щоб копіювати зображення? (Ctrl)
  2. Яку клавішу на клавіатурі потрібно натиснути, для того щоб видалити зображення? (Delete)
  3. Яку клавішу на клавіатурі потрібно утримувати, для того щоб намалювати правильне коло або прямокутник? (Shift)

 

Фізкультхвилинка. (Фізичні вправи під музичний супровід.)

 

(Для виконання завдання группам відводиться по 10 хвилин. Після чого групи міняються завданнями.)

 

V. Підсумок першого етапу заняття.

1. Вчитель вербально оцінює роботу обох груп.

2. Збереження робіт в папках учнів.

3. Гра «Мікрофон»

- Що сподобалось, запамяталось на сьогоднішньому занятті?

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №1

 

Правила поведінки біля компютера

 

 

 

D:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\11b.bmp    D:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\11a.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\10b.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\10a.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\09b.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\09a.bmp

 

D:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\07b.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\07a.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\06b.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\06a.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\05b.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\05a.bmp

 

D:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\04b.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\04a.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\03b,8b.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\03a.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\02b.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\02a.bmp

D:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\01b.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\01a.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\12b.bmpD:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Правила безпеки\12a.bmp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №2

Алгоритмічна карта

малювання рибки

 

Інструменти

Дія

Результат

1

 

Намалюйте дугу.

2

 

З’єднайте кінці відрізка і вигніть лінію в іншу сторону.

 

3

 

 

Позначте лінію голови.

4

 

 

Намалюйте верхній та нижній плавники, луску та ротик.

 

5

 

 

Диагональною настройкою намалюйте хвіст.

6

 

 

 

Намалюйте велике виразне око.

7

 

 

Розфарбуйте рибку жовтими та оранжевими відтінками.

8

 

 

 

Відтіни луску та хвіст.

9*

 

На твій вибір

 

Домалюй, щоб рибка плавала в озері.

 

Додаток №3

 

 

 

 

 

D:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Гурткові малюнки\Третяк Ольга Володимирівна\Золота рибка.bmp 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №4

Зєднай інструмент з його назвою

Додаток №5

 

D:\Documents and Settings\1\Мои документы\Третяк Ольга Володимирівна\Гурток\Клавіатура.bmp 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сахно Олександра Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
2953
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку