Заняття хореографічного гуртка. Основний рівень

Про матеріал
Заняття хореографічного гуртка. Основний рівень. Ансамбль естрадного танцю "Драйв" Палац дітей та юнацтва м.Ізмаїл.
Перегляд файлу

Ансамбль естрадного танцю «Драйв», керівник : Терземан І.В.

Тема:  Удосконалення майстерності виконання екзерсису класичного танцю.

Мета :

  • удосконалення техніки виконання рухів екзерсису біля станка
  • відпрацювання рухів екзерсису на середині залу
  • перевірити кваліфікацію та компетенцію інструкторів - гуртківців за допомогою майстер- класу
  • вдосконалення навичок синхронного виконання танц рухів та композиції танцю
  • розвивати вміння самовдосконалення  та прививати навички об’єктивної самооцінки
  • виховування, прищеплення естетичного смаку до сучасної класичної хореографії

 

Завдання:

  • перевірити знання, вміння та навички гуртківців у екзерсисі класичного танцю
  • розвинути координаційні  вміння та навички гуртківців
  • підвищити виразність танцювання
  • обговорювати шляхи вирішення, самореалізовуватися: зіставляють, звіряють, оцінюють і коригують
  • закріпити знання з видів танців (словникова робота)

  Обладнання вчителя:

 магнітофон, комп'ютер -ноутбук, добірка аудіо музичного супроводу та відео матеріалу.

Обладнання учня:

танц. репетиційна форма,танц. взуття, приладдя для зачіски (для дівчат)

 

Хід заняття

І Організаційна частина  (15-20хв.)

1.1 Організаційний момент.

1.1.1 Шикування

1.1.2.Розміночні  та загально розвиваючі вправи  для підготовки суглобо - м’язового апарату,серцево-судинної та дихальної системи для подальшої роботи

(марш по колу,  різновиди ходьби та бігу тощо)

1.1.3. Шикування у лінії

1.1.4.Уклін

1.1.5.Бесіда  з техніки безпеки на занятті

 

ІІ Навчально тематична частина

2.1. Теоретична частина (12-15хв.)

2.1.1. Повідомлення теми та мети заняття

2.1.2. Вступна бесіда

Нагадаємо ,що слово «екзерсис » має французьке походження exercice — «вправа» - це комплекс тренувальних вправ в класичному танці (балеті), що сприяє розвитку м'язів, зв'язок, вихованню координації рухів у танцівника

2.2. Практична частина (80-90хв.)

2.2.1. Екзерсис  класичного танцю (Перед виконуванням кожної вправи- опитування учнів з назв вправ та метою кожної вправи, яки суглоби та  групи м’язів  вони розвивають )

а) Виконання вправ на середині зали

  • вправи на виразність танцювання: вправи на постанову  голови та шії
  • Рort de bras (пор де бра) рук ¾-вальс
  • Рort de bras (пор де бра) корпусу ¾-вальс

б) Виконання вправ біля станка

  • demi plie (деми плие)   муз супровід  ¾-вальс
  • grand plie(гранд плие ) муз супровід  4/4  -адажіо
  • Battements tendus (батман тандю) муз супровід  2/4- полька,4/4-марш
  • Ronds de jambe par terre (ронд де жамб пар  терр) муз супровід  ¾-вальс, 4/4  -адажіо
  • Вattements fondus (батман фондю) муз супровід  2/4- полька, 4/4  -адажіо
  • Battements frappes (батман фраппе) муз супровід  2/4- полька,4/4-марш
  • Вattements soutenu (батман сотеню)  муз супровід  ¾-вальс, 4/4  -адажіо
  • Ronds de jambe en l'air (ронд де жамб ан леер) муз супровід  ¾-вальс, 4/4  -адажіо
  • developpe (девелопе) муз супровід  ¾-вальс
  • grands battements( гранд батман) муз супровід  2/4- полька,4/4-марш

в) Виконання рухи в середині зали

різновиди стрибків : соте по 1,2,3,5 та 6 позиціях  , шажмани  по 5 позиції та інш.

г) Виконання рухів по діагоналі залу

  • шене,
  • Pas de bourree (па де буре),
  • стрібки в Jete (жете)

д) Портер

  • рухи для розвитку гнучкості, розвиненості стопи
  • рухи для розвитку колін,
  • вправи розтяжки,
  • рухи для розвитку «танц. кроку»

2.2.3.Перевірка домашнього завдання. Словникова робота

Види танцю (опитування гуртківців)

  • З якої теми з хореографії  словникова робота була задана до дому (Танець, види танцю )
  • Дайте визначення танцю?(Танець - це людський рух, виконаний в певному стилі. Супроводжується музикою або іншими ритмічними звуками .)
  • Танець має на меті розповідь сюжету А також  має за ціль комунікацію або вираження почуттів, тем, ідей якому можуть сприяти пантоміма, костюм, декорації, сценічний світ і пр. Танець існував та існує в  культурних традиціях всіх людських суспільств. За довгу історію людства він постійно змінювався, відображаючи культурний розвиток. Існує величезна безліч видів, стилів і форм танцю.
  • Які види танцю ви знаєте? (Народний. Класичний. Естрадний)
  • Дайте визначення кожного з них
  • Народний танець - яскраве вираження менталітету і творчості кожного народу , віддзеркалення традицій , хореографічної мови, пластичної виразності у співвідношенні з музикою
  • Класичний танець - є основою мистецтва балету, започаткованого наприкінці    ХVІ ст., і вимагає спеціальної підготовки
  • Естрадний танець - має власну специфіку  та підпорядкований завданням підтримки виступу певного естрадного співака
  • У чому ж полягає роль танцю? Давайте поміркуємо.  Де ми бачимо використання танцю?(самовираження,види спорту та інш.) З відси визначається і його роль:  Роль танцю полягає в його використанні  як спосіб самовираження,  соціального спілкування, в релігійних цілях, як змагальний вид спорту , як показовий вид мистецтва. За допомогою танцю ми можемо бачити і відчувати музику

2.2.4. Виховування, прищеплення естетичного смаку

а)(Перегляд відео. Танець суч. хореографії)

Зараз ми познайомимось з творчістю видатного хореографа Едуарда Лока та   як можна використати знання які ми щойно згадали та виконали у екзерсисі. Переглянемо як один з взірців техніки виконання

-Нідерландський балет (Хореограф Едуард Лок). Амелі ;

Обговорення побаченого. Знайомство з технікою виконання

-Які рухи екзерсису ,які ми щойно виконували, ви впізнали?

Така техніка напрацьовується роками  виснажливих тренувань.

б) Актуалізація опорних знань учнів.                                                                                       Бесіда про епоху Відродження . В.Шекспір «Ромео та Джульєтта»( довідково (справочно))

-Назвіть назву балету 1 акт якого ми дивилися на попередньому занятті («Ромео та Джульєтта»)

 *картка № 1  «Це цікаво» (Читає гуртківець)

-Де та коли народився автор музики  до балету Сергей Прокофьев (Він наш співвітчизник,який народився  23 квітня 1891 року в селі Сонцовка (ныне село Красное ) Донецької області, України)

-Назвить зайвий балет у списку

  1. «Ромео та Джульетта»
  2. «Попелюшка»
  3. «Лебедине озеро»
  4. «Сказ про кам'яну квітку»

(Зайвий - Лебедине озеро -т.я. його автор П. Чайковський)

-Згадаймо сюжетну лінію 1 акту.(Опитування гуртківців)

(Перегляд відео. Фрагменти балету в постановці та виконанні артистів московського «Большого театра оперы и балета»)

-Балет «Ромео та Джульєтта» . С.Прокофьєв (Постановник В.М. Лавровський)

Обговорення побаченого. Знайомство з технікою виконання, акторською майстерністю, образністю

Бесіда про постанову  Василя Михайловича Лавровського. Головні партії: Джульєтта -Наталля Бессмертнова,  Ромео -Михайло Лавровський. (Слід зазначити, що Н.І.Бессмертнова була першою виконавицею партій Джульєтти в "Ромео і Джульєтті" С.С.Прокофьева) Знайомство з автобіогр. данними  та творчім шляхом видатних артистів балету. Поповнення знань, що до списку класичних балетів та ((див. додаток В) (Таблиця 2, колами Венна))Знайомство з автобіографічною таблицею(частково), в т.ч. колами Венна (частково).

3.1.1 Підведення підсумків заняття

  • -Сьогодні на занятті ми удосконалили техніку виконання класичного екзерсису и  ще на один крок  наблизилися до професійного виконання
  • -Наші  інструктори підтвердили та компетентно показали свою кваліфікацію.  Привітаємо іх з успішним виконанням завдань .
  • -З яким представником суч. хореографічного мистецтва  ми познайомились сьогодні? (Хореограф Едуард Лок) Нидерландский балет
  • Оцінювання роботи групи. Самоаналіз учнів їх помилок та вдалих виконань

3.1.2 Домашнє завдання

  • -Повторення вивчених рухів та етюдів до танцю «Контраст»

3.1.3. Вручення грамот та подяк

3.1.4. Уклін

3.1.5 Прощання

3.1.6 Ухід з танц. залу по колу.

 

 

 

 

doc
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
831
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку