Заняття "Хто в будиночку живе"

Про матеріал

Заняття по розвитку мови з елементами усної народної творчості в першій молодшій групі

«Хто в будиночку живе»

МЕТА :

1. Розширювати уявлення дітей про домашніх тварин : кішки, півника, конячки; продовжувати вчити розрізняти їх.

2. Продовжувати знайомити дітей з фольклорними творами, в яких розповідається про півника, кішку, конячку. Формувати пізнавальну активність.

3. Збагачувати словник дітей словами: кішка, півник, конячка; закріплювати вміння наслідувати голоси тварин.

Методи і прийоми: ігровий (рухлива гра, словесний (потішки, загадка, наочний.)

Хід заняття

- Діти, подивіться, який гарний будиночок стоїть. Хто ж живе в цьому будиночку? (Стукаю).

- Хто в теремочке живе? (Показую іграшку-кішку).

- Хто це? (Кішка).

- Яка вона красива! Привітайтеся з нею.

- Яка у неї шерстка? (М'яка, пухнаста).

- А який хвостик? (Довгий пухнастий). Вушка? (Маленькі).

- Погладьте кішечку.

- Як кішечка нявкає?

Читання потішки «Киска».

Кицька, кицька,

Кицька брись!

На доріжку не сідай.

Тут ребятки підуть,

Через кицьку впадуть!

- Що кішечка любить їсти? (Відповіді дітей)

- Зараз ми погодуємо кішечку молоком.

- Хто ж ще, живе в будиночку? (Стукаю).

- Хто в теремочке живе? Рано встає, діткам спати не дає? (Півник) Дістаю іграшку-півника.

- Який півник? (Гарний)

- У півника різнокольорові пір'ячко, довгий хвіст, гострий дзьоб.

- Яку пісеньку співає півник? (Відповіді дітей).

Читання потішки «Півник, півник».

Півник, півник

Золотий гребінець,

Маслина голівонька,

Шелкова бородушка.

Що ти рано встаєш,

Діткам спати не даєш?

- Давайте погодуємо півника. А чим же ми його пригостимо? (Сиплють зернятка)

- Чуєте діти, хто ж це говорить іго - го? (Конячка) Дістаю іграшку-коника.

- А це що у конячки? (Грива). Яка вона? (Довга)

- А ви знаєте, чому вона швидко-швидко скаче? (У неї ноги довгі, швидкі, сильні) Розглядаємо конячку.

- Ми зараз станемо конячками і швидко-швидко поскачем!

- Як конячки цокають копитами? (Язичком цокають).

- Будемо з вами цокати і голосно кричати іго-го. (Діти імітують конячок під музику).

Цок - цок, цок - цок!

Я конячка, сірий бік.

Я копитцем постукаю,

Якщо хочеш, покатаю

- Сподобалося вам грати в конячок?

- Давайте погодуємо конячку. А чим ми будемо годувати конячку? (Травички).

- Хлопці, хто живе в теремку? (Відповіді дітей).

- Це домашні тварини. Вони живуть поряд з людиною. А зараз можете пограти з ними.

Перегляд файлу

  Заняття по розвитку мови з елементами усної народної творчості в першій молодшій групі                                          

 

                   «Хто в будиночку живе»                       

 

 

 МЕТА :

1. Розширювати уявлення дітей про домашніх тварин : кішки, півника, конячки; продовжувати вчити розрізняти їх.

2. Продовжувати знайомити дітей з фольклорними творами, в яких розповідається про півника, кішку, конячку. Формувати пізнавальну активність.

3. Збагачувати словник дітей словами: кішка, півник, конячка; закріплювати вміння наслідувати голоси тварин.

Методи і прийоми: ігровий (рухлива гра, словесний (потішки, загадка, наочний.)

                                        Хід заняття

 

- Діти, подивіться, який гарний будиночок стоїть. Хто ж живе в цьому будиночку? (Стукаю).

- Хто в теремочке живе? (Показую іграшку-кішку).

- Хто це? (Кішка).

- Яка вона красива! Привітайтеся з нею.

- Яка у неї шерстка? (М'яка, пухнаста).

- А який хвостик? (Довгий пухнастий). Вушка? (Маленькі).

- Погладьте кішечку.

- Як кішечка нявкає?

Читання потішки «Киска».

Кицька, кицька,

Кицька брись!

На доріжку не сідай.

Тут ребятки підуть,

Через кицьку впадуть!

- Що кішечка любить їсти? (Відповіді дітей)

- Зараз ми погодуємо кішечку молоком.

- Хто ж ще, живе в будиночку? (Стукаю).

- Хто в теремочке живе? Рано встає, діткам спати не дає? (Півник) Дістаю іграшку-півника.

- Який півник? (Гарний)

- У півника різнокольорові пір'ячко, довгий хвіст, гострий дзьоб.

- Яку пісеньку співає півник? (Відповіді дітей).

Читання потішки «Півник, півник».

Півник, півник

Золотий гребінець,

Маслина голівонька,

Шелкова бородушка.

Що ти рано встаєш,

Діткам спати не даєш?

- Давайте погодуємо півника. А чим же ми його пригостимо? (Сиплють зернятка)

- Чуєте діти, хто ж це говорить іго - го? (Конячка) Дістаю іграшку-коника.

- А це що у конячки? (Грива). Яка вона? (Довга)

- А ви знаєте, чому вона швидко-швидко скаче? (У неї ноги довгі, швидкі, сильні) Розглядаємо конячку.

- Ми зараз станемо конячками і швидко-швидко поскачем!

- Як конячки цокають копитами? (Язичком цокають).

- Будемо з вами цокати і голосно кричати іго-го. (Діти імітують конячок під музику).

 Цок - цок, цок - цок!

 Я конячка, сірий бік.

 Я копитцем постукаю,

 Якщо хочеш, покатаю

- Сподобалося вам грати в конячок?

- Давайте погодуємо конячку. А чим ми будемо годувати конячку? (Травички).

- Хлопці, хто живе в теремку? (Відповіді дітей).

- Це домашні тварини. Вони живуть поряд з людиною. А зараз можете пограти з ними.

 

doc
Додано
8 жовтня 2018
Переглядів
1568
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку