На корекційних та відновлючих заняттях не завжди отримуєш той результат який очикує ,ось я розробила заняття для індивідуальної роботи з дитиною. Занятя розроблене для дітей старшого віку , які вже збираються до школи. Підготовка дитини дошколи. Підготовка руки до письма.
Заняття індивідуальне з пізнавального розвитку
з дітьми старшої групи.
Мета: створити позитивну атмосферу в групі; продовжувати готувати дітей до школи; розвивати увагу, пам'ять у старших дошкільників; удосконалення процесів сприйняття та зорово-рухової координації; підготовка руки до письма.
Обладнання: м’ячик, рахівнні палички, олівець лист в клітинку.
Хід заняття
Вправа « Привітання»
(Діти стоять на килимку.)
Психолог
Треба в коло нам ставати,
Ігри різні починати,
В коло гарно працювати,
Посмішку передавати.
Треба всім нам привітатись (з’єднати долоні разом).
Діти а ви знаєте ще як можна привітатися?
Діти: долонями, як самураї
Етюд « Коло вітань»
Психолог давайте і ми спробуємо.
Гра «Пригадай» з м’ячиком
Діти стоять у колі. Психолог кидає м’яч, а діти по черзі називають тварин, птахів, рослини, транспорт, посуд. Діти відповідають на узагальнення. Якщо виникають труднощі, то називає психолог, діти повторюють за ним.
Психолог пропонує сісти за столи щоб продовжити заняття. Діти сідають.
Вправа « Будь уважний»
За вказівкою діти виконують дії:
Пальчикова гра (Діти сидять за столами.)
Долоня, кулак, ребро
Діти послідовно виконують зазначені рухи (6 разів)
Графічний диктант « Грибочок»
Психолог діти ставимо олівець на крапку, та не відриваючи олівець виконуємо мої вказівки.
4- клітинки в гору, 2-ліворуч,1-вгору,1-праворуч, 1-вгору,1-праворуч,1-вгору,2-праворуч,1-вниз,1-праворуч,1-вниз,1-праворуч,1-вниз,2-ліворуч,4-вниз,2-ліворуч.
Чарівні палички
Діти пригадують фігурки, які викладали , та працюють за зразком.(ДОДАТОК 1)
Прощання
Кожен погляд, кожне слово
Мають значення
Прощаюся я з вами: « До побачення!»
Література
1.Дитина в дошкільні роки: комплексна освітня програма Д90/ автор. колектив; наук. керівник К.Л.Крутій. - Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД,2016.-160с.-Бібліогр.:с.158-159.
2.Веселі задачи/ Упоряд. О.Яловська.- Тернопіль: Мандрівець,2008
3.Журнал «Психолог дошкілля» №1(30), січень 2012