Заняття "Підсумкове річне заняття з формування елементарних математичних уявлень в старшій групі"

Про матеріал

Мета: Визначити рівень вмінь при лічбі предметів в межах десяти;у вмінні розрізняти і називати цифри, розв'язувати нескладні задачі;

орієнтуватися в часі, просторі; закріпити уявлення дітей про геометричні форми і кольори.

Сприяти розвитку мислення, пам'яті, сприймання, уваги.

Викликати інтерес до занять з математики,

бажання її вивчати .

Обладнання: білети, іграшки з казок, цифри, геометричні фігури, картки- завдання до задач, стрічки для гри, листи-малюнки із зупинками, емблеми.

Перегляд файлу

Підсумкове річне заняття

з формування елементарних математичних уявлень в старшій групі

 

Мета: Визначити рівень вмінь при лічбі предметів в межах десяти;у вмінні розрізняти  і називати цифри, розв’язувати нескладні задачі;

орієнтуватися в часі, просторі; закріпити уявлення дітей про геометричні форми і кольори.

Сприяти розвитку мислення, пам’яті, сприймання, уваги.

Викликати інтерес до занять з математики,

бажання її вивчати .

Обладнання: білети, іграшки з казок, цифри, геометричні фігури, картки- завдання до задач, стрічки  для гри, листи-малюнки із зупинками, емблеми.

                         Хід заняття

 

 

 

Вихователь 

Відгадайте загадку:

«Один із дугою всіх тягне за собою»

Вірно, це поїзд.

Подорож

 Запрошую вас до подорожі. Мандрувати будемо у кольорових вагончиках. Для того ,щоб зайти у свій вагончик, я вам роздам білети.

(Вагончики: червоний, жовтий, зелений, синій,

коричневий)

1.Зупинка  «Казка»

 Дивіться діти,  під деревом лежить рукавичка.

-Діти, а хто  в рукавичці

живе?(жабка-скрекотушка, мишка- шкряботушка, зайчик–побігайчик, лисичка-сестичка, вовчик-братик, ведмідь-набрід, кабан-іклан)

-Скільки всього героїв у цій казці?(7)

-Знайди, Максим цифру 7.

Лежить колосочок. Діти ,яку назву має ця казка?

«Колосок»

-Скільки всього героїв у цій казці?(3)

(Півник, мишенята Круть і Верть)

-Хто знайде цифру 3?

-Якщо ми ці цифри додамо?

Вірно, отримаємо цифру 10.

А це що за казка?

«Івасик-Телесик»

-Полічіть героїв казки?(5)

«Коза –Дереза»

-Полічіть героїв казки?(9)

Вихователь Молодці, їдемо далі!

2.Зупинка   «Геометричні фігури»

-Ви здогадалися, що це за зупинка?

Давайте з вами знайдемо емблеми наших вагончиків .Ви маєте знайти фігуру  і її описати.

(Діти вибирають геометричні фігури ,які зафарбовані кольором вагончика. Червоний-круг, жовтий-квадрат, зелений-прямокутник, синій-куб, коричневий-трикутник).

3.Зупинка «Фізкультхвилинка»

Раз! Два! Всі присіли

Потім в гору полетіли

Три! Чотири! Нахились.

Із струмочка гарно вмились.

П’ять! Шість! Усі веселі

Летимо на каруселі.

Сім! Вісім! В поїзд сіли

Ніжками затупотіли.

Дев’ять! Десять! Відпочили

І на місце тихенько сіли.

4.Зупинка « Розуминка»

-Чи не розучилися ви міркувати?

-Який сьогодні день?

-Вчора був?

-Завтра буде?

А)У Сашка було 4 полунички(виставляю),а в Юрасика –2.

-Що потрібно зробити, щоб їх було порівну?

В)Сім цукерок Толя мав.

Дві цукерки мамі дав,
Дві-малій сестричці Олі.

Залишилось скільки в Толі?

С)Було у Маринки п’ять ягід малини.

Дві ягідки з’їла .

А скільки лишила?

5.Дидактична гра «Що потрібно квітці- семицвітці?»

Вихователь Для росту квітки потрібна вода, сонце, грунт, повітря. Тоді наша квітка зацвіте.

Гра розрахована на 10 дітей.

Перед дітьми серединка квітки, яка має 7 отворів, діти мають знайти пелюстки які підходять квітці, і тільки 7.Для складності завдання дорослий  робить пелюсток більше ніж сім. В кого залишилися пелюстки виконують логічні завдання:

1)-Якою рукою тримаємо ложку?

2)-Хто в групі високого зросту?

3)-Хто в групі низького зросту?

4)-Скільки пальців на руці?

5)-Скільки пальців на нозі?

6)-Скільки  в кімнаті кутів?

6.Зупинка «Грайлики»

Гра-хоровод «Марічка»

В малої Марічки гарнії стрічки,

Ми її зловили, довкола обступили.

Ти, Марічко, не зівай?!

Кого любиш вибирай.

Кого любиш вибирай,

Тому стрічки віддавай.

7.Зупинка «Кінцева»

Поки ми з вами мандрували, то в нашу групу приходили листи –відгуки із станцій на яких ми побували. Давайте їх розкладемо по порядку .

 Мені приємно кожному з вас вручити почесне звання «Юний математик»,яке прислала сама королева Математики.

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Замелюк Марія
Додано
26 листопада 2018
Переглядів
7901
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку