Заняття " Кольорова ялинка"

Про матеріал
Конспект заняття з сенсорного виховання дітей раннього віку з використанням ростової ляльки.Розвивати у дітей чутливість сенсорних аналізаторів,уважність.Активізувати пізнавальну діяльність. Вправляти у розпізнаванні кольорів.
Перегляд файлу

Конспект заняття з сенсорного виховання в І молодшій групі ’’Кольорова ялинка’’

 

Програмовий зміст: розвивати сюжетно-ігровий задум,викликати у малят почуття радості від цікавої діяльності.Розвивати у дітей чутливість сенсорних аналізаторів,уважність.Активізувати пізнавальну діяльність. Вправляти у розпізнаванні кольорів (зелений, синій, жовтий, червоний), звуконаслідуванні, розуміти поняття ’’один-багато’’. Розвивати спостережливість, пам’ять, мислення, бажання виконувати завдання.

Матеріал: ростова лялька,торбинки синього,жовтого,зеленого,червоного кольорів,жовта тканина,червоне яблуко,іграшкова жабка,ялинка,аудіо запис пісні про жабку,обруч обмотаний ниткою,паперові павучки.

 

Хід заняття

       Діти заходять до кімнати,посередині якої стоїть ялинка,а на гілках висять три різнокольорові торбинки.

Дітей зустрічає лялька: погляньте,що це за дерево?Що на ній висить-шишки,яблука,горішки? На ній висять торбинки.Скільки їх?Хочете дізнатись,що в них?Знімемо спочатку ось цю торбинку(жовту).Якого вона кольору?У ній щось є.(Виймаю тканину жовтого кольору).Що це,якого кольору?Чи подобається вам цей колір?Він теплий і радісний,як сонечко,яке огортає нас своїм теплом,ось так.(Накриваю діток на декілька секунд тканиною).

- Цей колір нагадав мені казку ’’Кольорова казка’’.

Лялька: в одному лісі жив маленький павучок. (По ходу розмови діти виконують пальчикову вправу).Якось біг він по доріжці й побачив жовту фарбу.Вона йому дуже сподобалась і він пофарбував нею свою павутинку.Зрадів павучок жовтій павутинці та й почав на ній гойдатись.Покажемо,як він це робив( діти,тримаючись закраї  тканини злегка похитують нею).Але йому стало і він позвав своїх друзів.

Д/гра ’’Посади павучка на павутинку’’

А  неподалік від павука,біля річки жили дві жабки.Одну звали Квака, а другу Зелена лапка.Вирішили вони пограти у хованки. У якій торбинці могла заховатися жабка?Перевіримо,чи є вона там.(Виймаю із зеленої торбинки іграшкову жабку).

-Послухайте,як жабки тихо вітаються з нами ’’ква-ква’’.Відповімо їм тихенько ’’ква-ква’’.А тепер голосно.(Діти звуконаслідують мову жабенят з різною силою голосу).Потанцюймо з жабками.

Музичнна руханка ’’Жабенята’’

На ялинці ще висить торбинка синього кольору.Покажіть мені її.Поглянемо,шо там всередині.(З торбинки виймають сині помпони).Подивіться,які маленькі ,м’які кульки.Якого вони кольору?Знаєте,я хочу вам запропонувати з цих помпонів викласти намисто для мене(тобото ляльки).

Д/гра ’’Збери намисто’’

-Нарешті лишилась остання торбинка.Якого вона кольору?Що всередині?Погляньте яке гарне червоне яблуко.Мабуть,білочка готувала запаси і повісила сюди яблучко.Чи хочете ви скуштувати яблучка?Але ж як ми будемо його їсти?Скільки яблук-одне,а нас скільки-багато.Потрібно поділити порівну і будемо смакувати.Але я пропоную спочатку скласти його зображення з частинок.

Д/гра ’’Склади яблуко’’

Повторюємо з дітьми кого ми зустріли та смакуємо яблуками.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку