Заняття "Малювання з дітьми 4-6 років"

Про матеріал
Поетапне малювання бегемотика з дітьми дошкільного віку. Діти вивчають та вчаться застосування геометричні фігури під час малювання. Використовуючи прості геометричні фігури діти зможуть намалювати милого бегемотика.
Перегляд файлу

Малюємо «Бегемотика»

 

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_102838.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Будинок дитячої та юнацької творчості «Дивоцвіт»

 Дарницького району міста Києва

 

Розробка заняття гуртка образотворчого мистецтва «Чарівний пензлик» зразкового художнього колективу «Скринька творчості»

 

 

Група №1  (початковий рівень, перший рік навчання)

 

Тривалість заняття: 60 хв.

 

Тема «Бегемотик»

 

Мета:застосування геометричних фігур під час малювання бегемотика.

 

Завдання:

навчити малювати бегемотика за допомогою геометричних фігур;

закріпити назви геометричних фігур:коло,овал;

виховати любов до тварин, природи, навколишнього середовища;

виховати культуру праці.

 

Необхідне обладнання:парта, стільчик, шкільна дошка.

 

Необхідні інструменти та матеріали: стаканчик для води, пензлики різних розмірів, аркуш акварельного паперу формату А-3, простий олівець, акварельні фарби, палітра.

 

Необхідний робочий одяг: фартух та нарукавники.

 

Перед початком заняття вихованці готують робоче місце. Розкладають олівці, фарби, папір та пензлики.

Керівник гуртка ставить на стіл стаканчик з водою кожному вихованцю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

І. Вступна частина

Дії керівника гуртка

Дії вихованців

Перевірка готовностівихованців до заняття.

 

А чи знаєте ви тваринок що живуть у Африці?

 

 

Повідомлення теми заняття.

Сьогодні ми з вами намалюємо «Бегемотика».

 

Демонструє майбутній малюнок, який закріплено на дошці.

 

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_102838.jpg

 

Перед початком малювання давайте повторимо з вами правила роботи з пензликом, олівцем та фарбами.

Запитання:

  1. Коли дозволяється вам починати роботу олівцем або пензлем?

 

 

  1. Що неможна робити олівцем?

 

  1. Як ми поводимося з пензликом?
  2. Що неможна робити фарбою?

Хочу вам нагадати:

- У разі, якщо пензлик або олівець зламалися, необхідно звернутися за допомогою до керівника гуртка.

- Протягом заняття стежимо за чистотою рук і робочого столу.

- Після закінчення роботи пензлик акуратно миємо, висушуємо і ставимо  в призначене місце ворсинками вгору.

 

 

 

Діти розповідають, які саме тваринки живуть у Африці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бажані відповіді:

 

  1. Ми починаємо працювати пензлем або олівцем тільки з  вашого дозволу.

 

  1. Брати олівці до рота;вставляти у вухо, ніс, очі собі або сусідові.
  2. Пензлик не можна ламати та вищипувати ворсинки з нього.
  3. Їсти, пробувати на смак, малювати на тілі або одязі як своєму, так і сусіда.

 

 

ІІ. Практична частина:

Дії керівника гуртка

Дії вихованців

Актуалізація знань

А які ви знаєте геометричні фігури?

 

 

А подивіться на наш малюнок, як ви гадаєте яки саме ми будемо використовувати геометричні фігури під час малювання бегемотика?

Так, правильно. Але ми ще будемо використовувати півколо, з яким ви познайомилися на попередніх заняттях.

Починаємо малювати нашого бегемотика.

Поетапне малювання бегемотика. акцентуючи увагу на геометричних фігурах, які використовуються під час малювання.

Аркуш паперу кладемо перед собою вертикально. Слухаємо завдання та слідкуємо за моїми рухами.

Демонструє дітям правильне розміщення аркуша.

 

 

 

 

 

  1. Беремо в руки олівець, посередині аркуша олівцем, малюємо овал. Це буде мордочка нашого бегемотика.

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_094459.jpg

 

  1. Зверху над мордочкою малюємо голову в формі півкола.

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_094523.jpg

Звертаю вашу увагу, що півколо не має бути ширшим за овал.

  1. Малюємо овал. Це буде тіло бегемотика.

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_094547.jpg

  1. Зверху на голівці малюємо два кола, або овала, кому як більше подобається. Це будуть очі нашого бегемотика.

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_094618.jpg

 

  1. На очках домальовуємо зіниці.

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_094630.jpg

 

  1. На мордочці малюємо посмішку.

 

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_094639.jpg

 

 

 

  1. На мордочці домальовуємо носик у вигляді двох крапок.

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_094649.jpg

  1. На голові бегемотика малюємо два кола. Це будуть його вуха.

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_094705.jpg

 

  1. Малюємо внутрішню частину вушок.

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_094717.jpg

Ми виконали першу частину нашої роботи.Кладемо олівці та йдемо на перерву.

Зараз будемо фарбами розфарбовувати  малюнок.

Це другий етап нашої роботи.

 

  1. Беремо пензлик великого розміру та фарбу блакитного кольору. Починаємо зафарбовувати фон великим пензликом.

Керівник гуртка показує своїми рухами, як зробити фон малюнка.

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_100138.jpg

  1. Наш бегемотик сірого кольору.

Ви вже знаєте – щоб отримати сірий колір необхідно змішати білу і чорну фарби. Для цього використовуємо палітру.

 

  1. Після того, як ми змішали фарби, розфарбовуємо бегемотика використовуючи пензлик середнього розміру.

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_101326.jpg

 

 

 

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_101536.jpg

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_102443.jpg

 

  1. Серединку вушок зафарбовуємо білою фарбою.

 

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_102532.jpg

 

 

 

 

 

 

 

  1. Беремо маленький пензлик наводимо посмішку і носик чорною фарбою.

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_102611.jpg

  1. Чорною фарбою замальовуємо зіниці.

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_102806.jpg

16.Робимо відблиск в зіницях  білою фарбою .

C:\Users\Инна\Pictures\Работа 20-21 учебній год\материали для джерела творчості\для розробок\IMG_20201114_102838.jpg

Наш малюнок  «Бегемотик» готовий. Тепер ви знаєте, як можна з простих геометричних фігур створювати чудові малюнки.

 

Діти перераховують фігури вивчені на попередніх заняттях:

Бажана відповідь: коло,овал,трикутник.

Бажана відповідь: коло,овал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Діти виконують перше завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Діти виконують друге завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вихованці виконують третє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Діти виконують четверте завдання .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вихованці виконують завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вихованці виконують завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вихованці виконують завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вихованці виконують завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вихованці виконують завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти відпочивають.

 

 

 

 

 

  1. Діти беруть фарбу необхідного кольору та замальовують фон малюнка, повторюючи рухи за керівником гуртка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вихованці змішують фарби на палітрі.

 

 

 

 

 

  1. Вихованці виконують  завдання, поступово розмальовуючи бегемотика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Діти виконують наступне завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Діти виконують завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  Діти виконують завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Діти виконують завдання.

 

 

ІІІ. Підсумкова частина

Дії керівника гуртка

Дії вихованців

Спільний перегляд готових робіт вихованців.

Всі ви сьогодні молодці, гарно і старанно працювали. У всіх вийшли дуже милі бегемотики.

 

  1. Діти показують свої малюнки один одному.

 

  1. Миють руки. Знімають робочий одяг та складують свої речі.

 

docx
Додано
14 листопада 2020
Переглядів
1873
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку