Малюємо «Бегемотика»
Будинок дитячої та юнацької творчості «Дивоцвіт»
Дарницького району міста Києва
Розробка заняття гуртка образотворчого мистецтва «Чарівний пензлик» зразкового художнього колективу «Скринька творчості»
Група №1 (початковий рівень, перший рік навчання)
Тривалість заняття: 60 хв.
Тема «Бегемотик»
Мета:застосування геометричних фігур під час малювання бегемотика.
Завдання:
навчити малювати бегемотика за допомогою геометричних фігур;
закріпити назви геометричних фігур:коло,овал;
виховати любов до тварин, природи, навколишнього середовища;
виховати культуру праці.
Необхідне обладнання:парта, стільчик, шкільна дошка.
Необхідні інструменти та матеріали: стаканчик для води, пензлики різних розмірів, аркуш акварельного паперу формату А-3, простий олівець, акварельні фарби, палітра.
Необхідний робочий одяг: фартух та нарукавники.
Перед початком заняття вихованці готують робоче місце. Розкладають олівці, фарби, папір та пензлики.
Керівник гуртка ставить на стіл стаканчик з водою кожному вихованцю.
Хід заняття
І. Вступна частина
Дії керівника гуртка |
Дії вихованців |
|
Перевірка готовностівихованців до заняття.
А чи знаєте ви тваринок що живуть у Африці?
Повідомлення теми заняття. Сьогодні ми з вами намалюємо «Бегемотика».
Демонструє майбутній малюнок, який закріплено на дошці.
Перед початком малювання давайте повторимо з вами правила роботи з пензликом, олівцем та фарбами. Запитання:
Хочу вам нагадати: - У разі, якщо пензлик або олівець зламалися, необхідно звернутися за допомогою до керівника гуртка. - Протягом заняття стежимо за чистотою рук і робочого столу. - Після закінчення роботи пензлик акуратно миємо, висушуємо і ставимо в призначене місце ворсинками вгору. |
Діти розповідають, які саме тваринки живуть у Африці.
Бажані відповіді:
|
|
ІІ. Практична частина:
Дії керівника гуртка |
Дії вихованців |
Актуалізація знань А які ви знаєте геометричні фігури?
А подивіться на наш малюнок, як ви гадаєте яки саме ми будемо використовувати геометричні фігури під час малювання бегемотика? Так, правильно. Але ми ще будемо використовувати півколо, з яким ви познайомилися на попередніх заняттях. Починаємо малювати нашого бегемотика. Поетапне малювання бегемотика. акцентуючи увагу на геометричних фігурах, які використовуються під час малювання. Аркуш паперу кладемо перед собою вертикально. Слухаємо завдання та слідкуємо за моїми рухами. Демонструє дітям правильне розміщення аркуша.
Звертаю вашу увагу, що півколо не має бути ширшим за овал.
Ми виконали першу частину нашої роботи.Кладемо олівці та йдемо на перерву. Зараз будемо фарбами розфарбовувати малюнок. Це другий етап нашої роботи.
Керівник гуртка показує своїми рухами, як зробити фон малюнка.
Ви вже знаєте – щоб отримати сірий колір необхідно змішати білу і чорну фарби. Для цього використовуємо палітру.
16.Робимо відблиск в зіницях білою фарбою .
Наш малюнок «Бегемотик» готовий. Тепер ви знаєте, як можна з простих геометричних фігур створювати чудові малюнки. |
Діти перераховують фігури вивчені на попередніх заняттях: Бажана відповідь: коло,овал,трикутник. Бажана відповідь: коло,овал.
Діти відпочивають.
|
ІІІ. Підсумкова частина
Дії керівника гуртка |
Дії вихованців |
Спільний перегляд готових робіт вихованців. Всі ви сьогодні молодці, гарно і старанно працювали. У всіх вийшли дуже милі бегемотики.
|
|