Заняття «Мама, тато, я - всі ми дружна сім'я».

Про матеріал

Конспект заняття «Мама, тато, я - всі ми дружна сім'я».

МЕТА : Формувати у дітей первинне уявлення про сімью; вчити правильно називати членів своєї родини. Розвивати у дітей соціальну поведінку, навички правильного спілкування. Показати дбайливе ставлення батьків до своїх дітей, створити позитивний емоційний настрій у дітей. Розвивати мислення, мова, дрібну моторику м'язів руки, почуття ритму, сенсорні здібності. Збагачувати словник дітей: іменниками і прикметниками рябушечка, тараторочка, курочка, курчата, півник, дзьобик, гребінець, маленькі, пухнасті, мила, добра, лагідна, улюблена. Виховувати любов, ласкаве, чуйне ставлення до мами, тата, потребу радувати своїх близьких добрими справами і турботливим ставленням до них.

Обладнання: Іграшки (курка і півень),жовті помпончікі - "курчата", корзина, різнокольорові тарілочки ,мішечок з зерном, а також будинок на магнітах та члени родини на магнітах.

Звукове оформлення: Аудіозапис зі звуком півника, курочки,курчат, фонограма пісні "Вийшла курочка гуляти."

Попередня робота: виготовлення іграшок курочки і півника, помпончиків, тарілочок,будинка,членів родини.

Розгляд ілюстрацій із зображенням курочки, курчат і півника; картини «Півник з сім'єю"

Розучування російських народних потешек, пісеньок. Дидактичні ігри: "Зберемо намиста," "Квіти на галявині", "Сховай від лисиці".

Хід заняття:

Вихователь:

Придумано кимось просто і мудро -

При зустрічі вітатися:

Доброго ранку!

(Діти вітаються з гостями)

Чути фонограма: "Кукаріку! Я до хлопців у гості поспішаю!"

Вихователь: Чий це голос, малюки? Ви впізнали?

Діти: Так, це півник.

Вихователь: Правильно, це півник. Так ось і він. (Вихователь вносить іграшку півника)

Давайте привітаємося з півником.

Діти вітаються з півником і разом з вихователем читають потешку.

-Півник, півник.

Золотий гребінець,

Маслена голівонька,

Шовкова бородушка.

Півень зернятка клює,

До себе курочок кличе.

(Звучить фонограма із голосом курочки). Вихователь: Давайте і ми покличемо курочку. Курочка- рябушечка, йди до нас. А як ще ми називаємо курочку ласкаво?

Діти: Хохлатушка, наседушка, мама-курочка, і т.д. (Якщо діти вагаються з відповіддю, то вихователь допомагає. За правильні відповіді хвалить дітей. Потім показує дітям іграшку- курочку і пропонує привітатися з нею.)

Проводиться пальчикова гімнастика:

Я вітаюся всюди:

Будинки і на вулиці,

Навіть "здрастуй" говорю

Я сусідської курці.

(Діти промовляють текст разом з воспітателем 2 рази.)

Вихователь садить курочку поруч з півником і дає можливість дітям розгледіти півника і курочку, помітити різницю.

-Діти ,подивитесь уважно на півника і курочку :

- У півника великий гребінець, бородушка, а у курочки який гребінець (маленький).

- У півника довгий хвіст, а у курочки який (короткий).

- Півник кричить ... (ку-ка-рі-ку), а курочка ... (ко-ко-ко) - звуконаслідування дітей.

Вихователь заохочує дітей за відповіді, активізує мова дітей, спонукає малоактивних дітей.

Вихователь: Півник це тато (вихователь прикріплює на шию петушку "метелика"), а курочка-мама (надягає на головку капелюшок). А хто ж їх дітки?

Діти : Курчата.

(Включається фонограма з піском курчат)

-Ой, що це лежить в моєї корзинці?

Вихователь підводить дітей до кошику, де лежать жовті помпончікі на мотузочках, до кожного прив'язаний бантик з одним з чотирьох кольорів.

- Ой які гарненькі! Простягніть мені свої долоні і закрийте очі. (Вихователь роздає "курчат" кожній дитині і пропонує погладити їх ніжно і обережно)

Вихователь: А зараз відкрийте очі і подивіться на курчат. Які вони?

Діти: Маленькі, пухнасті, жовтенькі ...

Вихователь: Діти, давайте пограємо з курчатами! (Вихователь бере іграшку курки, а діти тримають курчат за шнурочки).

Проводиться рухлива гра "Вийшла курочка гуляти"

Вийшла курочка гуляти,

Свіжої трави пощипати,

А за нею ребяткі-

Жовті курчатка.

З'їли чорного жука,

Дощового черв'яка,

випили водиці

Повний коритце.

Коко-ко, ко-ко-ко!

Не ходіть далеко!

Лапками гребіть,

Зернятко шукайте ... (діти промовляють слова пісеньки разом з вихователем)

вихователь:

Зерняток ніде не видно

А курчата є хочуть,

На всю вулицю пищать! (Діти звукоподражают)

Вихователь садить іграшку- курочку і бере іграшку- півника.

Вихователь: Їх почув тато півник, Приніс їм зерняток мішок. (Показує мішечок)

Мама курка тарілки роздала,

Сипле діткам смачного пшона. (Імітує дії)

Всі курчата зібралися біля столу.

Де ж чия тарілка?

Проводиться гра: "Різнобарвні тарілочки"

Вихователь показує дітям тарілочки. Всі тарілки однакового розміру, різного кольору .

Вихователь: Давайте, хлопці, допоможемо курчатам розібратися, де чия тарілочка, для цього потрібно подивитися на колір бантика ,який є у ккурчятка.

- Маша, якого кольору у твого курчати бантик?

- Червоний.

- У твого курчати червоний бантик, напевно, йому дуже подобається червона тарілочка.

Вихователь звертає увагу на різнокольорові бантики у курчат і пропонує вибрати відповідну тарілочку.

Вихователь: А тепер пора погодувати курчат. Лю-лю-лю.

Діти: Клю-лю-лю ...

Протягом всього заняття вихователь спонукає дітей до індивідуальних і хоровим відповідей, хвалить дітей.

Вихователь: Наїлися курчата і захотіли відпочити під теплим маминим крильцем, а тато півник охоронятиме їх спокій. (Діти садять курчат поруч з курочкою і півником)

-Мої маленькі друзі у вас теж є своя сім'я?А хто ж є членами вашої родини?

-Тато,мамо,бабуся,дідусь.

-Подивіться,який гарний та великий будинок на дошці. Давайте,знайдемо в цьому будинку кімнату для бабусі,дідуся,тата,мами і малюка.(Виставляються фігурки на магнітах в вікна будинка).

-А зараз пограємо!

(Проводиться пальчикова гімнастика)

Ось дідусь,

Ось бабуся,

Ось татко,

Ось матуся,

Ось дитинко моя,

А ось і вся моя сім'я.

Діти промовляють текст разом з вихователем (2 рази).

Вихователь: Як чудово, що у вас, мої милі малюки, є ласкава, любляча мама! Як здорово, що у вас є турботливий, добрий тато! А саме справжнє щастя для ваших батьків - це ви, мої маленькі дзвіночки, мої лепеталочкі - щебеталочкі.

Перегляд файлу

Конспект заняття «Мама, тато, я - всі ми дружна сім'я».

 

 МЕТА : Формувати у дітей первинне  уявлення про сім’ю; вчити правильно називати членів своєї родини. Розвивати у дітей соціальну поведінку, навички правильного спілкування. Показати дбайливе ставлення батьків до своїх дітей, створити позитивний емоційний настрій у дітей. Розвивати мислення, мова, дрібну моторику м'язів руки, почуття ритму, сенсорні здібності. Збагачувати словник дітей: іменниками і прикметниками рябушечка, тараторочка, курочка, курчата, півник, дзьобик, гребінець, маленькі, пухнасті, мила, добра, лагідна, улюблена. Виховувати любов, ласкаве, чуйне ставлення до мами, тата, потребу радувати своїх близьких добрими справами і турботливим ставленням до них.

 

Обладнання: Іграшки (курка і півень),жовті помпончікі - "курчата", корзина, різнокольорові тарілочки ,мішечок з зерном, а також будинок на магнітах та члени родини на магнітах.

 

Звукове оформлення: Аудіозапис зі звуком  півника, курочки,курчат, фонограма пісні "Вийшла курочка гуляти."

 

Попередня робота: виготовлення іграшок курочки і півника, помпончиків, тарілочок,будинка,членів родини.

Розгляд ілюстрацій із зображенням курочки, курчат і півника; картини «Півник з сім'єю"

Розучування російських народних потешек, пісеньок. Дидактичні ігри: "Зберемо намиста," "Квіти на галявині", "Сховай від лисиці".

 

 

 

 

Хід заняття:

Вихователь:

Придумано кимось просто і мудро -

При зустрічі вітатися:

Доброго ранку!

 (Діти вітаються з гостями)

             Чути фонограма: "Кукаріку! Я до хлопців у гості поспішаю!"

 Вихователь: Чий це голос, малюки? Ви впізнали?

Діти: Так, це півник.

Вихователь: Правильно, це півник. Так ось і він. (Вихователь вносить іграшку півника)

Давайте привітаємося з півником.

 Діти вітаються з півником і разом з вихователем читають потешку.

-Півник, півник.

Золотий гребінець,

Маслена голівонька,

Шовкова бородушка.

Півень зернятка клює,

До себе курочок кличе.

                   (Звучить фонограма із голосом курочки).                                                                                 Вихователь: Давайте і ми покличемо курочку. Курочка- рябушечка, йди до нас. А як ще ми називаємо курочку ласкаво?

Діти: Хохлатушка, наседушка, мама-курочка, і т.д. (Якщо діти вагаються з відповіддю, то вихователь допомагає. За правильні відповіді хвалить дітей. Потім показує дітям іграшку- курочку і пропонує привітатися з нею.)

                   Проводиться пальчикова гімнастика:

Я вітаюся всюди:

Будинки і на вулиці,

Навіть "здрастуй" говорю

Я сусідської курці.

(Діти промовляють текст разом з воспітателем 2 рази.)

Вихователь садить курочку поруч з півником і дає можливість дітям розгледіти півника і курочку, помітити різницю.

-Діти ,подивитесь уважно на півника і курочку :

- У півника  великий гребінець, бородушка, а у курочки який гребінець (маленький).

- У півника довгий хвіст, а у курочки який (короткий).

- Півник кричить ... (ку-ка-рі-ку), а курочка ... (ко-ко-ко) - звуконаслідування дітей.

Вихователь заохочує дітей за відповіді, активізує мова дітей, спонукає малоактивних дітей.

Вихователь: Півник це тато (вихователь прикріплює на шию петушку "метелика"), а курочка-мама (надягає на головку капелюшок). А хто ж їх дітки?

Діти : Курчата.                                                                                                                           

          (Включається фонограма з піском курчат)

-Ой, що це лежить в моєї корзинці?

Вихователь підводить дітей до кошику, де лежать жовті помпончікі на мотузочках, до кожного прив'язаний бантик з одним з чотирьох кольорів.

- Ой які гарненькі! Простягніть мені свої долоні і закрийте очі.                                        (Вихователь роздає "курчат" кожній дитині і пропонує погладити їх ніжно і обережно)

Вихователь: А зараз відкрийте очі і подивіться на курчат. Які вони?

Діти: Маленькі, пухнасті, жовтенькі ...

Вихователь: Діти, давайте пограємо з курчатами!                                                        (Вихователь бере іграшку курки, а діти тримають курчат за шнурочки).

 

 

                   Проводиться рухлива гра "Вийшла курочка гуляти"

Вийшла курочка гуляти,

Свіжої трави пощипати,

А за нею ребяткі-

Жовті курчатка.

З'їли чорного жука,

Дощового черв'яка,

випили водиці

Повний коритце.

Коко-ко, ко-ко-ко!

Не ходіть далеко!

Лапками гребіть,

Зернятко шукайте ... (діти промовляють слова пісеньки разом з вихователем)

вихователь:

Зерняток ніде не видно

А курчата є хочуть,

На всю вулицю пищать! (Діти звукоподражают)

Вихователь садить іграшку- курочку і бере іграшку- півника.

Вихователь: Їх почув тато півник, Приніс їм зерняток мішок. (Показує мішечок)

Мама курка тарілки роздала,

Сипле діткам смачного пшона. (Імітує дії)

Всі курчата зібралися біля столу.

Де ж чия тарілка?

                   Проводиться гра: "Різнобарвні тарілочки"

Вихователь показує дітям тарілочки.                                                                                                                            Всі тарілки однакового розміру, різного кольору .

Вихователь: Давайте, хлопці, допоможемо курчатам розібратися, де чия тарілочка, для цього потрібно подивитися на колір бантика ,який є у ккурчятка.

- Маша, якого кольору у твого курчати бантик?

- Червоний.

- У твого курчати червоний бантик, напевно, йому дуже подобається червона тарілочка.

Вихователь звертає увагу на різнокольорові бантики у курчат і пропонує вибрати відповідну тарілочку.

Вихователь: А тепер пора погодувати курчат. Лю-лю-лю.

Діти: Клю-лю-лю ...

Протягом всього заняття вихователь спонукає дітей до індивідуальних і хоровим відповідей, хвалить дітей.

Вихователь: Наїлися курчата і захотіли відпочити під теплим маминим крильцем, а тато півник охоронятиме їх спокій. (Діти садять курчат поруч з курочкою і півником)

-Мої маленькі друзі у вас теж є своя сім'я?А хто ж є членами вашої родини?                                                                                            

-Тато,мамо,бабуся,дідусь.

-Подивіться,який гарний та великий будинок на дошці. Давайте,знайдемо в цьому будинку кімнату для бабусі,дідуся,тата,мами і малюка.(Виставляються фігурки на магнітах в вікна будинка).

-А зараз пограємо!

 (Проводиться пальчикова гімнастика)

Ось дідусь,

Ось бабуся,

Ось татко,

Ось матуся,

Ось дитинко моя,

А ось і вся моя сім'я.

Діти промовляють текст разом з вихователем (2 рази).

Вихователь: Як чудово, що у вас, мої милі малюки, є ласкава, любляча мама! Як здорово, що у вас є турботливий, добрий тато! А саме справжнє щастя для ваших батьків - це ви, мої маленькі дзвіночки, мої лепеталочкі - щебеталочкі.

doc
Додано
6 жовтня 2018
Переглядів
3069
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку