28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Заняття "Мої позитивні якості, таланти та уміння"

Про матеріал

Заняття для учнів 1 або 2 класів, яке спрямоване на виховання почуття гідності в дітей на основі особистісно зорієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів. Пропоновані виховні заняття відповідають принципам наступності та перспективності в роботі з учнями, включають елементи превентивного виховання та інтерактивні форми роботи.

Перегляд файлу

Мої позитивні якості, таланти та уміння.

Мета: розвиток дитини як особистості, розкрити її позитивні і негативні якості, виявити уміння, таланти. Навчити їх бачити позитивне у інших, взаєморозуміння.

Обладнання: аркуші паперу А4, фломастери, дитячий мікрофон.

 

Хід заняття

1.Організаційний момент.

Вчитель. Подивіться, скільки вас багато в класі. Ви щодня спілкуєтеся одне з одним, вже добре знаєте одне одного, встигли багато дізнатися про кожного, потоваришували. Але, як ви уже помітили, всі ви різні. Чи згідні ви з цим? (Так).

2. Розкриття теми заняття.

Вчитель. У школі ви вчитеся писати, читати, малювати, вчитеся робити добрі справи, допомагати один одному, вирішувати прості і складні завдання. І не тільки у школі, а й удома. Так? (Так).

3. Повідомлення теми і мети.

Вчитель. Сьогодні ми з вами поговоримо про ваші позитивні і негативні якості, про якості, які є у кожного з вас, про ваші таланти, уміння та здібності. Поговоримо про якості, які викликають повагу, і якості, які викликають зневагу.

4. Подання нових знань.

Вступна бесіда.

У кожного з нас є якісь гарні якості, таланти, уміння, здібності. Наприклад, хтось вміє гарно співати, танцювати, в когось гарно виходить бігати,стрибати, малювати, швидко складати Лего, робити гарні візерунки з мозаїки, гарно ліпити з пластиліну тощо. Ось зараз ми всі послухаємо про кожного, хто і що гарно вміє робити! А для цього ми пограємо в одну гру, яка називається «Супер»

Гра «Супер».

Усі учні утворюють коло. По черзі по одному стають у середину кола і розповідають про свої якості, таланти, уміння (наприклад,  «я умію малювати», «я умію танцювати», « в мене найкраще виходить плести бісером, складати мозаїку, мити посуд, допомагати мамі, бабусі…» та ін.). У відповідь на кожне висловлення, всі хто стоїть у колі, хором відповідає: „Супер!” та одночасно піднімають уверх великий палець. На середину кола всі учасники виходять по черзі, важливо, щоб кожний учасник побував у колі.

Вчитель. Які ви всі молодці! Так і далі тримати! А зараз ми виконаємо ще одну вправу, яка називається «П'ять моїх гарних якостей». 

Вправа «П'ять моїх гарних якостей».

На  аркуші паперу діти обводять свою руку. У центрі долоньки фломастером пишуть своє ім'я. Тоді на кожному пальчику пишуть п’ять своїх гарних якостей, талантів, умінь.

Обговорення вправи.

-Чи легко було виконати завдання?

-Які якості вам найбільше сподобалися?

-Чи потрібні нам ці позитивні якості?Чому?

-Яким чином ці якості вам допоможуть у житті?

-А чи може мати  людина негативні якості? Які?

-Чи приносять ці негативні якості радість, користь нам та оточуючим? Чому?

Вчитель: А тепер ми поговоримо про ті якості, які вам не подобаються, від яких би  ви хотіли позбавитися. Виконаємо вправу, яка називається «Продовж речення».

Вправа «Продовж речення».

Кожен учень починає речення із слів: «Я хочу у собі позбавитися таких якостей:…..» або «Мені не подобається в собі……»

Гра «Похвались своїми талантами, здібностями, гарними якостями».Кожен з вас має можливість похвалитися своєю гарною якістю, своїми талантами, здібностями, уміннями, наводячи конкретний  приклад із свого життя. Учні по черзі розповідають про одну свою приємну якість, обгрунтовують її, наводять приклад із життя. ( Наприклад: я хороший учень, тому що…, я добрий, тому що…, мене вчора мама похвалила за те, що…, мої друзі люблять зі мною гратися тому,  що.., я працьовитий, тому що…).

Вчитель: А чи подобається вам, діти, коли вас хвалять, говорять вам приємні слова, компліменти? (Так). Ось зараз ми з вами виконаємо ще одну вправу, яка називається «Комплімент сусідові».

Вправа «Комплімент сусідові».

Кожен учень говорить сусідов по парті щось приємне. До сусіда звертатися по імені. Після компліменту обов’язково у відповідь сказати своєму сусідові «Дякую».

5. Підсумки заняття.

Вчитель: Сьогодні ми дізналися, що всі люди різні. Кожна людина має свої гарні якості, уміння, таланти. І чим більше у людини тих гарних якостей, чим більше вона розвиває у собі свої таланти та уміння, тим більше її поважають, люблять. І тому кожен з вас повинен намагатися виховувати у собі позитивні якості, які будуть приносити радість вашим друзям,однокласникам, рідним.

Рефлексія.

 Вправа „Мікрофон”. (Діти по черзі отримують мікрофон (дитячий) і відповідають на наступні запитання вчителя).

Закінчіть речення:

- Сьогодні на занятті я дізнався (дізналася)…

- На мій погляд, для мене корисним було…

- Мені особливо сподобалось…

          - Для себе я зрозумів (зрозуміла), що…

6. Домашнє завдання. Розповісти батькам про свої позитивні якості, свої таланти, уміння. Поспостерігайте за собою, тоді візьміть аркуш паперу і знову намалюйте свою долоньку. А на кожному пальчику напишіть ще  п’ять ваших гарних якостей, умінь, талантів, але не повторюйте ті, які ви писали сьогодні в класі.

 

 

docx
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку