Заняття "Морська подорож"

Про матеріал

Інтегроване заняття «Морська подорож» (з використанням нетрадиційної техніки малювання – штампування)

«Морська подорож» - конспект заняття для дітей середнього дошкільного віку з викоританням нетрадиційної техніки малювання та мультимедійних технологій.

Заняття спрямоване на розвиток у дітей здатності до творчого самовираження в зображувальній діяльності з викоританням нетрадиційної техніки малювання - штампування, яка розширює можливості дитини у відображенні в малюнку власних переживань від оточуючої дійсності. Використання мультимедійних технологій підсилює враження та покращує сприймання дітьми навколишньої дійсності.

Перегляд файлу

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Берізка»

С. Руська Поляна Черкаського району Черкаської області

 

 

 

 

 

 

 

 «Морська подорож»

(інтегроване заняття в середній групі)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробила: Швед О. В.

вихователь середньої групи №4

 

 

2018р

 

 

Програмовий зміст: розширити обсяг знань дітей про навколишній світ; поглибити знання дітей про море як складну екосистему зі своїми законами та умовами існування для морських мешканців; активізувати пізнавальний інтерес до морських мешканців;закріпити вміння дітей рахувати прямою та зворотною лічбою та орієнтуватися в просторі; мотивувати бажання відтворювати свої враження художніми засобами та нетрадиційними техніками; ознайомити дітей з нетрадиційним напрямком образотворчого мистецтва – штампуванням; розвивати дрібну і загальну моторику рук, уяву, фантазію, образне мислення, активний словник дітей; виховувати самостійність у роботі, позитивне ставлення та інтерес до довкілля, дбайливу та усвідомлену поведінку до унікальної природи .

Матеріали: відео-ролик про підводний світ, зображення з морськими мешканцями, чарівний мішечок із різними предметами(ключі,монети,камінці, мушлі), штампи різної величини і форми морських мешканців, ватман на кожну підгрупу дітей, гуашеві фарби різних кольорів,серветки,музичний супровід,  скриня із шоколадними монетами.

Хід заняття

Діти під музику заходять до зали.

Привітання:   Щоб усім нам посміхатись

                        Треба з кожним привітатись.

                        А щоб настрій добрий мати

                        Посмішками обмінятись.

Діти, сьогодні ми з вами вирушаємо у дуже незвичайну подорож.(Чути шум моря)

Як ви думаєте,що це за звук?Правильно! це звук моря. Чи були ви колись на морі? Яке воно?( синє, глибоке, безкрає, бурхливе)

На екрані зявляється Золота Рибка і пропонує дітям вирушити на пошуки скарбів. Для цього потрібно зануритися у морські глибини.

Діти пірнають у море.

Перегляд відео-ролику про морських мешканців.

-Яких морських мешканців ми зустрічали?

Які вам сподобалися найбільше? Чим?

Наше море – це величезний підводний будинок. Дуже важливо його берегти і не зашкоджувати.

Рибки, звірі й квіти – всі природи діти

Для всіх сонце з неба сяє,пестить землю,зігріває,

Землю щедру і багату – велетенську нашу хату

Візьмемо це до уваги й не порушим рівноваги.

Дидактична гра «Порахуй друзів Золотої Рибки»

На мультимедійній дошці зявляється зображення з морськими мешканцями.

-Діти, давайте порахуємо скільки друзів у Золотої Рибки.

Діти рахують у прямому та зворотньому порядку.

  • Скільки всього друзів?
  • Хто перший?
  •  Хто п’ятий?
  • Хто праворуч від акули?
  • Хто ліворуч від черепахи?
  • Хто знаходиться між дельфіном і черепахою?

Фізкультхвилинка «На морському дні»(відео-ролик на мультимедійній дошці)

Дидактична гра «Чарівний мішечок»

Вихователь звертає увагу дітей на чарівний мішечок і пропонує дізнатися, що в ньому. Діти по черзі дістають предмети з мішечка і роблять припущення яким чином кожен з них потрапив на морське дно.

В:Діти, подумайте і скажіть чи ми з вами можемо створити власне море? Як ви думаєте,як?

Правильно,ми його намалюємо. Але малювати будемо незвичайним способом-штампуванням. Погляньте, в нас є штампики-силуети морських мешканців. Вам потрібно занурити їх у фарбу і зробити відбиток на папері. Разом кожна команда намалює багато різнокольорових рибок. А коли ваші роботи висохнуть, ми складемо їх і будемо милуватися морськими глибинами.

Діти діляться на підгрупи за власним бажанням.

Пальчикова гімнастика.

Кожна підгрупа працює над своєю частинкою моря.

Підсумок заняття

Діти, ви сьогодні були дуже уважними і кмітливими. Чи сподобалася вам наша подорож?Що вам сподобалося найбільше?

Вихователь дістає скриню із шоколадними монетами і роздає їх дітям.

 

 

docx
Додано
14 травня 2018
Переглядів
8642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку