Заняття на тему: "Сорока - ворона"

Про матеріал
Мета: вчити дітей чітко вимовляти слова, які супроводжують рухи пальців. Привчати діяти спільно, злагоджено. Розвивати увагу. Виховувати любов до праці. Матеріал: набір персонажів для пальчикового театру (Сорока-мати й четверо сороченят),набір дитячого посуду; суміш гороху та квасолі.
Перегляд файлу

 ІРПЗ: ( мовленнєве спілкування з використанням   дрібної моторики рук) на тему:

                    « Сорока – ворона кашу варила»

Мета: вчити дітей чітко вимовляти слова, які супроводжують рухи пальців. Прив –

           чати діяти спільно, злагоджено. Розвивати увагу. Виховувати любов до праці.

 

Матеріал: набір персонажів для пальчикового театру (Сорока-мати й четверо       

                  сороченят),набір дитячого посуду; суміш гороху та квасолі.

 

Хід заняття:

Вихователь: - Коли я йшла сьогодні  вранці в садочок,  то зустріла по дорозі нашу давню  добру  знайому – Сороку – ворону.  Вона  дуже зраділа ,  побачивши мене і запросила нас усіх на гостини. Хто мені нагадає, що беруть із собою, коли йдуть на

гостини?

(Відповіді дітей: іграшки, цукерки, м’ячик, малюнки, квіти…)

Вихователь: Ось і я пропоную подарувати квіти.

Д/гра «Збери букет»

Мета: вчити дітей підбирати відсутню частину квітки.

Вихователь: А хто ж допоміг вам зробити такі гарні квіти?  (ручки)

Вони – наші  помічники.  Усе можуть.  Давайте ж  погладимо їх за те, що вони такі слухняні, вмілі.

( Діти погладжують то одну, то другу руку).

Так і хочеться нашим ручкам подякувати і сказати про них найгарніші слова.

Д/ вправа «Мої ручки які?»

Мета: закріпити   вміння   підбирати   прикметники   до  іменника,  узгоджувати  

            закінчення  в словах.

(Ручки – працьовиті, щедрі, добрі, м’якесеньки тощо)

Вихователь: А що ще вміють наші ручки ми не тільки скажемо, а йпокажемо.

Гра « Що вміють наші ручки»

Мета: закріпити вміння дітей узгоджувати рухи з словами.

                                          Будували, збудували

                                          Хатку для мотрійки.

                    (діти з’єднують “дашком» пальці обох рук, показуючи хатку)

                                          Пожаліли пташку

                              (погладжують то одну, то другу руку)

                                          Насварили кицю.

                                   (сварять вказівним пальцем)

                                          Курочці – рябушечці

                                          Насипали пшениці.

                      (ворушать пальцями, вдаючи, що сиплють зернята)

Вихователь: Он скільки добрих справ зробили наші ручки!  А от у матері Сороки не всі дітки були слухняні. І про це я вам розповім.

(Діти сідають на подушечки. )

Подивіться: це мама Сорока, а це її дітки – сороченята.

(Відбувається показ пальчикового театру):

                                     

                                          У мами Сороки          ( великий палець)

                                          Четверо сороченят.

                                          А звати їх ось так:

                                          Показальчик                                  ( вказівний)

                                          Помагайчик                                   ( середній)

                                          І цей пальчик - трудівник           ( безіменний)

                                          Бо трудитися він звик.

                                          Ну, а цей нероба – сплюха           ( мізинчик)

                                          Працювати не любив,

                                          Все лежав собі на боці,

                                          Не допомагав Сороці.

                                          А Сорока – Ворона

                                          Кашу варила,

                                          Ополоником мішала,

                                   (робить  колові рухи великим пальцем)

                                          Діток годувала.

                                     (вказує на всі по черзі)

                                          Цьому дала з мисочки,

                                          Цьому дала з тарілочки,

                                          Цьому дала із блюдечка,

                                          А собі самій – із горщика.

                                          Цьому ж  не дала –

                                          Він дрова не носив,

                                          Печі не топив, каші не варив.

                                  ( опускає мізинний палець і вдає, ніби він плаче)

Вихователь: - Гляньте,  діти,  сплюха – нероба плаче.  Давайте скажемо йому, щоб знав: « Хто не працює, той не їсть». Повеселішав пальчик, усе зрозумів і тепер зав-

жди буде допомагати мамі – Сороці.

- Ой лишенько! Подивіться  сороченя – нероба перемішав горох  із квасолею. Давайте  допоможемо Сороці перебрати їх.

(робота в парах. Дівчатка зі спільної мисочки вибирають горох, хлопчики – квасолю

Вихователь: Смачна каша буде у Сороки! Діти я пропоную вам подарувати Сороці-

вороні  на згадку портрети своїх ручок – помічників.  Ми їх намалюємо самі.

(Діти обводять олівцем руку, покладену на аркуш паперу).

- А тепер хутчіш мити руки і швиденько на двір – там вже зачекалась нас Сорока -

Ворона.                               

doc
Додано
24 березня 2021
Переглядів
2810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку