Тема: Об’єми фігур.
Тип: Узагальнення та систематизації знань.
Мета:
Навчальна. Узагальнити та систематизувати знання, вміння та навички студентів з теми. Вчити студентів застосовувати знання при розв’язанні прикладних задач.
Розвиваюча. Розвивати вміння студентів створювати математичні моделі до задач. Розвивати логічне мислення, пам’ять, навички пошукової діяльності.
Виховна. Виховувати інтерес до вивчення математики. Виховувати навички співпраці та культуру спілкування.
Структура заняття
Хід заняття
4,3 м. Знайти об’єм купи щебеню.
6. Шахтна вагонетка є комбінацією двох фігур: напівциліндра з діаметром 1м та прямокутного паралелепіпеда. Висота вагонетки 1 м, довжина – 2м. Знайти об’єм вагонетки.
4.Домашнє завдання. Тестування.
(Електронний тест)
1.Об'єм куба дорівнює 64 см3. Чому дорівнює довжина його ребра?
А. 4см Б. 8см В.16 см Г. 32см
2.Діагональ куба дорівнює 4√3 см. Знайдіть об'єм куба.
А. 64 см3 Б. 4см3 В. 16 см3 Г. 32см3
3. Як зміниться об'єм піраміди, якщо її висоту збільшити вдвічі?
А. Збільшиться в 2 рази Б. Збільшиться у 8 раз
В. Збільшиться в 4 рази Г. Зменшиться у 2 рази
4. В основі піраміди лежить прямокутний трикутник з гіпотенузою 13 см і катетом 12 см. Висота піраміди дорівнює другому катету. Знайдіть об'єм піраміди.
А. 100 см3 Б. 50 см3 В. 150 см3 Г. 75 см3
5. Діаметр основи конуса дорівнює 10 см, а довжина твірної 13 см. Знайти об'єм конуса.
А. 100π см3 Б . 300π см3 В. 400π см3 Г. 4000π см3
6. Радіус основи циліндра 4 см, висота циліндра - 9 см. Знайти об'єм.
А. 144 π см3 Б. 36 π см3 В. 324 π см3 Г. 48 π см3
7. Об'єм циліндра дорівнює 30. Чому дорівнює об'єм конуса з такою ж самою основою і висотою?
А. 30 Б. 20 В. 60 Г. 10
8. В скільки разів збільшиться об'єм кулі, якщо його діаметр збільшити в 3 рази?
А. в 3 рази Б. в 6 раз В. в 9 раз Г. в 27 раз
9. Прямокутний трикутник з катетами 6 см і 10 см обертається навколо меншого катета. Знайти об'єм тіла обертання.
А. 600 π см3 Б. 200 π см3 В. 60 π см3 Г. 300 π см3
10. Знайти об'єм кулі, якщо її діаметр 10 см.
А. 500/3π Б. 100/3π В. 4000/3π Г. 500π
5. Підсумок заняття