Заняття «Подорож до зимового лісу»

Про матеріал
Інтегроване заняття логіко - математичний розвиток, мовленнєвий розвиток, ознайомлення з природним довкіллям «Подорож до зимового лісу». Старша група. Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей розв’язувати приклади, складати речення з заданим словом. Закріпити знання дітей про характерні ознаки зими, тварин, птахів, тощо. Стимулювати у дошкільників вживання повних речень, вводити в словник дітей узагальнюючі слова, прикметники. Закріпити користуватися умовною міркою, складати ціле з частин. Розвивати в дітей зв'язне мовлення, доказове мислення, пізнавальну активність дошкільників, фантазію, увагу, творчу уяву, логічне мислення, пам'ять, вміння самостійно діяти за інструкцією педагога. Виховувати бажання піклуватися про птахів і тварин узимку, любов до рідного краю, бажання милуватися красою природи, захищати її. Виховувати інтерес до інформації природничого характеру, бажання зрозуміти суть явищ, визначити взаємозв’язки.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття

логіко - математичний розвиток, мовленнєвий розвиток, ознайомлення з природним довкіллям

Старша група .

 

 

 

 

 

Підготувала: вихователь Лавріщева Н. А.

 

 

 

 

м. Новомосковськ

2016р.

Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей розв’язувати приклади, складати речення з заданим словом.

Закріпити  знання дітей про характерні ознаки зими, тварин, птахів, тощо. Стимулювати у дошкільників вживання повних речень, вводити в словник дітей узагальнюючі слова, прикметники. Закріпити користуватися умовною міркою, складати ціле з частин. 

Розвивати в дітей зв'язне мовлення, доказове мислення, пізнавальну  активність  дошкільників, фантазію, увагу, творчу уяву, логічне мислення, пам'ять, вміння самостійно діяти за інструкцією педагога.

Виховувати бажання піклуватися про  птахів  і тварин  узимку, любов до рідного краю, бажання милуватися красою природи, захищати її. Виховувати інтерес до інформації природничого характеру, бажання зрозуміти суть явищ, визначити взаємозв’язки.

Обладнання: Обладнана лісова галявина; ілюстрації зимового пейзажу; сніжинки з прикладами; Сніговик з пір’їнкою; мікрофон; Д/г «Склади з частин ціле»(розрізні картинки); Д/в «З’єднай за крапками»(на кожну дитину); Д/в «Допоможемо зайчику потрапити до хатинки» (лабіринти на кожну дитину); зображення сороки, горобця, синиці; хмаринки з цифрами; умовні мірки; запис «Звуки зими» магнітофон.

        Попередня підготовка дітей:

    Ознайомити малят з характерними ознаками зими; дослідити разом з ними властивості снігу та води; провести спостереження за живими організмами та неживими об'єктами природи; розгляд серій картин «Птахи», «Дикі тварини»; бесіда на тему «Допомога тваринам та птахам взимку»; відгадування загадок.

 

Хід заняття:

Вихователь:

- Діти, давайте привітаємось до наших гостей.

Діти вітаються:   Добрий  день, добрий день.

                            Добрий  день усім

                            Ми бажаємо  щастя вам

                            І здоров’я  всім.

Вихователь:

- Малята, сьогодні у нас буде заняття цікаве і незвичне. І ми  з вами будемо подорожувати зимовими стежками по зимовому лісі. Я запрошую вас у подорож до зимового лісу. Пропоную мандрувати туди на чарівному килимку.

- Діти що це на килимочку? (сніжинки з прикладами)

Д/г «З якої хмарки сніжинка?»

Ой, що це? Подивіться, дійсно сніжинки. Візьміть собі по одній. На зворотній стороні сніжинки написані приклади, коли ви їх розв’яжете, то знайдете хмаринку, з якої вони висипались.

-         Ось ми і дісталися зимового лісу.

Відгадайте загадку:

Кружляє ніжний білий пух,

Міняє зайчик свій кожух.

Вдіває лиска рукавички,

Співають весело синички.

Ведмідь в барлозі вже дріма...

Яка пора, скажіть?..

(Зима)

Проводиться гра «Добери слово»  за інтерактивною вправою «Мікрофон».

 Вихователь: Скажіть мені, будь ласка, а зима  яка ?

(Відповіді дітей: холодна, біла, морозна, гарна, сніжна, чарівна, весела, сурова, білосніжна, тепла, люта, радісна, крижана, ніжна, зимова, сумна, пухнаста…)

Д/г «Кольоровий світ»

Якого кольору зима? А що буває білого кольору?

(Сніг, молоко, морозиво, меблі, одяг, посуд)

Д/г «Продовж речення»

А ви знаєте чим відрізняється зима від інших пір року? Якщо знаєте, то продовж речення:

Влітку дерева вкриті зеленою листвою, а взимку … сонні і голі.

Восени вода в річках холодна, а взимку … вода замерзла.

Влітку птахи весело співають, а взимку … птахам холодно і голодно.

Навесні ми катаємося на велосипедах, а взимку …на санчатах.

Влітку ми граємося піском, а взимку … снігом.

Навесні ми святкуємо Міжнародний жіночий день, а взимку … Новий рік, Різдво.

Восени йдуть холодні дощі, а взимку … падає сніг.

- Молодці! Ви гарно справились із завданням

Подивіться уважно на ліс. Що ми можемо побачити в зимовому лісі?

(Дерева, кущі, траву, птахів, звірів, сніг) Давайте послухаємо звуки зими, які можна почути в лісі. (слухання музики «звуки в зимовому лісі»)

 (Вихователь звертає увагу, на сніговичка з пір'їнкою на носі  замість морквини). Погляньте-но, який дивний сніговичок! А що ж в ньому такого дивного? Допоможіть мені, дітки. Правильно, як я відразу не здогадалася! В нього ж на носі пір’їнка! Цікаво, звідки вона взялася та звідки взявся в лісі сніговик?

Можливі відповіді дітей:

* Сніговика зліпили діти (тварини, птахи)

            Летіли в небі лебеді і загубили пір'їнку. Ось вона і впала на ніс сніговичку.

*  Вітрець відніс пір'їнку з гніздечка пташки.

*   Це пір'їнка горобчика. Він забруднився десь і почав скубатися, щоб почиститися. Одна пір’їнка відчепилася і впала на сніговичка.

*  Це бабуся вибивала на дворі подушки, пір’їнка і випала. Вітрець підхопив її і відніс до сніговичка.

    - Куди поділась морквинка? (Морквинку міг з’їсти зайчик) Як ви гадаєте чому він її з’їв? ( роздуми дітей)

(Вихователь звертає увагу, на сліди.)

-         Діти погляньте хтось лишив свої сліди? Чиї вони? (відповіді дітей)

Вихователь проонує сісти за столи і дізнатися хто залишив сліди.

Д/в «З’єднай за крапками»

-         Коли ви з’єднаєте цифри від 1 до 10 ви дізнаєтеся що це був за звір.

Д/в «Допоможемо зайчику потрапити до хатинки» (діти виконують вправу лабіринт, викладаючи фасолинки на доріжку)

Фізхвилинка «Рослини, тварини, птахи»

А ви вмієте розрізняти рослини, тварин і птахів? Давайте пограємо в гру. Я буду називати слова, якщо це птах-махайте руками як крилами, якщо рослина-тримайте руки вгору як гілки, тварини-присядьте.

(Діти підходять до столів, де розкладені розрізні картинки)

Віхола із картками грається.

У купки їх складає.

Як група називається.

Ніяк віна не згадає.

Ти, дружок, часу не гай,

Картинки швидко ти складай

І одним словом називай.

Проводиться гра «Склади з частин ціле» — вихователь розділяє дітей на дві підгрупи. Кожній  дитині  першої підгрупи  роздає  розрізані картинки  з зображенням тварин (Олень, лось, їжак, ведмідь, вовк, лисиця , заєць, кабан,білка ), а другій підгрупі — птахів ( Дятел, синиця, горобець, сорока, ворона, голуб, снігур.) Діти складають цілі картинки .

 Д/г «Нагодуємо птахів»

-         Як живеться птахам взимку? Пропоную їх нагодувати. У нас є зерно в чашках. Вам треба за допомогою умовної мірки відміряти кількість позначену цифрою і віднести до відповідного птаха.

Вихователь: Вже час повертатися до дитячого садка. Сідаємо на чарівний килимок, заплющуємо очі (звучить музика).

-         Діти сподобалась вам подорож? (Відповіді дітей)

-         Молодці, ви гарно виконували всі завдання, допомогли зайчику та пташкам.

 

 

 

doc
Додано
26 січня
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку