Розвага для дітей старшого дошкільного віку "Пригоди на природі"

Про матеріал
Тема « ПРИГОДИ НА ПРИРОДІ » Мета : Ознайомлення з навколишнім середовищем. Систематизувати знання дітей про навколишнє середовище, закріпити правила поведінки у природі; знання дітей про комах, птахів, диких тварин; принцип сортування сміття. Фізичний розвиток :вдосконалювати вміння дітей орієнтуватися в просторі; ходьбі на «четвереньках» долати перешкоди, розвивати рівновагу, координацію рухів. Розвивати зв’язне мовлення, пам’ять ,увагу, уяву, фантазію, дрібну моторику рук. Виховувати любов до природи, потребу оберігати її від шкідливого втручання людини. Колективна робота Пузач Наталії Миколаївни та Дмитрусенко Тетяни Миколаївни
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Орільський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Калинка» Лозівської міської ради Харківської області»

 

 

 

 

Конспект розваги  

для дітей старшого дошкільного віку

« ПРИГОДИ НА ПРИРОДІ »

 

 

Підготували

 інструктор

 з фізичного виховання

Наталія ПУЗАЧ

Вихователь Тетяна Дмитрусенко

 

2022р.

Тема  « ПРИГОДИ НА ПРИРОДІ »

Мета : Ознайомлення з навколишнім середовищем. Систематизувати знання дітей про навколишнє середовище, закріпити правила поведінки у природі; знання дітей про комах, птахів, диких тварин; принцип сортування сміття.

Фізичний розвиток :вдосконалювати вміння дітей орієнтуватися в просторі; ходьбі на «четвереньках» долати перешкоди, розвивати рівновагу, координацію рухів.

 Розвивати зв’язне мовлення, пам’ять ,увагу, уяву, фантазію, дрібну моторику рук. Виховувати любов до природи, потребу оберігати її від шкідливого втручання людини.

Матеріал та обладнання : рюкзак 2 шт.,набір туриста (мотузка, пляшка з водою, компас), маски ( бобер, жаба, сонце,хмара), д/г «Сортування сміття», блакитна тканина для «річки», «озера», канат 2 шт. гімнастичні палки, павук, павутина, поліетиленові пакети, тунелі.

ХІД РОЗВАГИ

ВЕДУЧА І : Доброго дня сьогодні ……….

Час у похід нам вирушати

Чи згодні ви, малята?

Траплятимуться на шляху перешкоди

Ви готові їх здолати?

 Привітання – бестінг:  Наше коло- мов сім’я

Друзі вірні ти і я

Привітайся з тим,хто справа,

Привітайся з тим,хто зліва

Разом ми одна сім’я

ВЕДУЧА ІІ  Щоб шляхи важкі здолати,

Треба м’язи розім’яти .

Потренуймо наші ноги-

Хай звикають до дороги.(кроки на місці)

Вище ного піднімайте-

На мурах не наступайте!( ходьба з високо піднятими колінами)

Гілочок побережіться-

Навприсядки опустіться ( ходьба напівприсід)

А тепер на місці біг.

Добра вправа це для ніг. ( біг у середньому темпі)

Що ж, продовжимо розминку-

Пострибаємо по купинках (стрибки в обруч- з обруча)

У мандрівку вирушаєм,

Крок у крок ступаємо.

Що в дорозі нас чекає?

Ще цього не знаємо.(ходьба у звичайному темпі)

ВЕДУЧА І  Розім’ялися? Тепер, щоб вирушити у путь вам необхідно зібрати рюкзак туриста (серед безліч предметів необхідно вибрати лише ті, що стануть у нагоді під час подорожі).

ВЕДУЧА ІІ   Молодці! І наостанок повторимо «правила туристичного походу»  (діти розповідають і показують графічне зображення до кожного пункту).

Дитина 1     Перш ніж рушати у похід,

Друже, пам’ятай:

Правила тут необхідні,

Їх не забувай!

Дитина 2       Йди уважно, обережно

І не поспішай.

Ні тваринам, ні комахам

Ти не заважай.

Дитина 3       Не ламай не гілля знічев’я,

Квітів не зривай.

Всі вони – й квіти, й дерева –

Прикрашають край!

Дитина 4       Якщо стрінеш перешкоди-

Пильність  не втрачай,

А сміливо і рішуче

Всіх їх подолай!

Дитина 5   Без підтримки і поради

Друзів не лишай.

Разом ми - одна команда,

Твердо пам’ятай!

                        ( І. Шамшура)

І перешкода «ПЕРЕПРАВА» ( Щоб перейти на другий берег потрібно відремонтувати зламаний місток. Із канатів та гімнастичних палиць. Діти роблять місток і переходять через нього)

ІІ перешкода « ХИТРИЙ БОБЕР»

(Діти переходять річку на другому березі. Їх чекає Бобер, запрошує їх присісти, відпочити та відповісти на «хитрі запитання).

  • Чи схожі рослини на людей?
  • Чи можуть рослини дихати?
  • Чи є у рослин очі? Чи можуть вони бачити?
  • Який одяг носять птахи? Як він їм допомагає?
  • Чому птахи співають?
  • Чи є у тварин домівки? Де саме в лісі  живуть тварини?

ІІІ перешкода «Витівки тітоньки ХМАРИНКИ»

(Загадка про хмару)

Спробуй, друже, відгадати,

Що за стрій у небесах:

Чи клубки пухкої вати,

Чи то пір’я з крупних птах,

Чи біжить овець отара?

Ні, пливуть це білі …

(Хмари)

 

  • Тітонька Хмаринка підготувала вам цікаві запитання про себе:

 

  • Що приносить хмаринка?
  • З чим можна порівняти хмаринку?
  • Які види хмар ви знаєте?
  • Що таке туман?

Гра «КРАПЕЛЬКИ ХОДЯТЬ ПО КОЛУ»

Діти беруться за руки і утворюють фігури , які показує їм Хмаринка ( коло, квадрат, трикутник, овал)

ВЕДУЧА  І   Діти, давайте прощатися із тітонькою Хмаринкою, бо сідає туман. А нам ще далеко іти.

Гра « ТУМАН». Діти долають смугу перешкод «туман» (на горизонтально натягнутій  мотузці звисають смужки – відрізки сірого відтінку).

IVперешкода « ПАВУТИНА»

(Загадка про павука)

Свою ніжну павутину
Він сплітає безупинно,
Вісім лапок у комашки
День і ніч працюють важко,
Бо для мушок гамачок
Виплітає …
(Павучок)

Запитання:

  • Яких комах ти знаєш?
  • Що роблять комахи навесні?
  • Чи потрібно оберігати комах?

Діти прощаються із Павучком долаючи перешкоду « павутину»

Чути голос жаби . Діти виходять до «озера» засміченого сміттям.

ВЕДУЧА ІІ  Діти, чому плаче Жабка? Чим ми з вами можемо допомогти їй? Уявімо себе волонтерами, розділимося на команди і зберемо сміття (Діти пригадують як правильно сортувати сміття ). Але розкласти його потрібно у відповідні контейнери.

ВЕДУЧА І   Молодці! Діти, подивіться яка задоволена Жабка, тому що ми їй допомогли.

Давайте пригадаємо хто ще живе у прісних водоймах. (Відповіді дітей)

Вирушаємо далі!

V перешкода «ТУНЕЛЬ»  ( Діти пролазять крізь тунель )     

На галявині дітей зустрічає СОНЦЕ

(Загадка про сонце)

Із-зі моря випливає,
Промінці ласкаві має,
Заглядає у віконце
Це яскраве, кругле…
(Сонце)

СОНЦЕ Малята, я за вами спостерігала протягом вашої подорожі. Ви  сміливі, спритні, кмітливі, вмієте спостерігати, можете прийти на допомогу, знаєте багато про живу і не живу природу. А що потрібно для того, щоб бути здоровими та сильними? ( Відповіді дітей). Діти, на згадку про вашу подорож прийміть від мене гостинчик- вітамінчик     

 (СОНЦЕ пригощає дітей фруктами)

Дякуємо тобі , СОНЕЧКУ, що ти нас пестило та зігрівало сьогодні своїми промінцями! Ми заспіваємо про тебе пісню. (Діти виконують пісню про сонце). 

 

 

 

 

Використана література :

Дошкільне виховання №6 2017 р.

Використані інтернет ресурси:

docx
Додано
6 березня 2023
Переглядів
1205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку