Заняття "У пошуках піратського скарбу"

Про матеріал

Заняття допоможе закріпити знання дітей у межах 10, навички прямої і зворотної лічби,уміння розвязувати приклади в межах 10, орієнтуватися у просторі, на аркуші паперу, виконувати словесні інструкції, знаходити спільні й відмінніознаки предметів, закріпити знання про геометричні фігури, вміння працювати в парі; закріплювати знання про звуки, уміння ділити слова на склади, визначати наголос, робити звуковий аналіз слів, вміння читати речення.

Зміст архіву
Перегляд файлу

Тема:  У пошуках піратського скарбу.

Мета: закріпити знання дітей у межах 10, навички прямої і зворотної лічби,уміння розвязувати приклади в межах 10, орієнтуватися у просторі, на аркуші паперу, виконувати словесні інструкції, знаходити спільні й відмінніознаки предметів, закріпити знання про геометричні фігури, вміння працювати в парі; закріплювати знання про звуки, уміння ділити слова на склади, визначати наголос, робити звуковий аналіз слів, вміння читати речення;

 розвивати мовлення, пам'ять, комунікативні навички дітей, увагу, логічне мисленя, творчу уяву, дрібну моторику рук;

виховувати ініціативність, самостійність, інтерес до знань, колективізм.

Матеріали:

Демонстраційний: презентація до заняття, стійка з морськими жителями на прищіпках, парасолька зі звуковими фішками, магнітні дошки,картка для звукового аналізу, букви у вигляді чорних міток для напису « Кожен пірат повинен вміти читати».

Роздавальний: піратські атрибути, набори геометричних фігур на кожну пару дітей, карти місцевості ,набори ( кораблик, пальма, сонце,скриня скарбів) ,прості олівці,по 4 рибки з прикладами ( 2 на додавання, 2 на віднімання), картки для звукового аналізу, маркери,паперові блюдця, пенопластові кульки, клейовий пістолет,клей ПВА, щіточки, пісок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під веселу музику діти заходять до зали, прикрашеної, як екзотичний острів. Їх зустрічає пірат-капітан.

Капітан: Діти, давайте привітаємося з гостями як ввічливі діти:

  • Здоровенькі були!
  • Я зичу вам доброго ранку!
  • Доброго вам здоровя!
  • Моє вітання!
  • Моє шанування!
  • Радий вітатати вас!
  • Радий вас бачити!

 Капітан: Діти, ви любите скарби? А історії про піратів?  У мене до вас є дуже приваблива пропозиція. Сьогодні у вас є можливість побути піратами і відправитись разом зі мною на пошуки піратського скарбу, який сховав дуже жорстокий і жадібний пірат Флінт.

Але для цього вам треба перетворитися на справжнісіньких піратів. Ну що, згодні?

Тоді налітай!

( Діти перевтілюються в піратів за допомогою аксесуарів «прямо на очах»)

А тепер наш піратський девіз:  Що нам урагани,

                                                           Штилі і тумани.

                                                            Ця мандрівочка для нас,

                                                            І все буде просто клас!

Капітан: А тепер перевіримо, чи справжні ви пірати. Посмійтеся по-справжньому, по-піратському! ( декілька дітей сміється по одному, потім всі разом)

Капітан: Морські вовки! Нас чекає подорож! Тепер ми команда! Щоб знайти скарб, вам доведеться проявити кмітливість, винахідливість, розум. Якщо ви будете дружною командою, то з усим впораєтесь, а я вам допомагатиму. Готові вирушати?

Капітан: А на чому можна подорожувати по морю? (відповіді дітей)

Капітан: Нам знадобиться дуже надійний корабель, тому ми його побудуємо самі. Зверніть увагу на екран. Як можна назвати одним словом те, що ви бачите? ( геометричні фігури). У вас на столах лежать набори геометричних фігур. Роздивіться і  назвіть їх.

Капітан: Попрацюємо в парах і складемо найнадійніші та найгарніші кораблі!

( Діти працюють в парах, капітан керує процесом)

Капітан: У вас отрималися чудові, спавжнісінькі піратські кораблі, шлюбки, шхуни! А тепер, щоб наш корабель став справжнім, треба промовити чарівні слова:

                                                               Станьте струнко, малюки,

                                                               Відтепер ви – моряки!

                                                               Всі рішучі та хоробрі,

                                                               Сильні, спритні, чуйні, добрі.

                                                                Хто за скарбом піти хоче,

                                                               Хай заплющить міцно очі,

                                                               Обернеться тричі вправо,

                                                               Підстрибне на місці жваво,

                                                               Плесне двічі на знак згоди-

                                                               Починаються пригоди!

( Діти розплющують очі, бачать на екрані зображення корабля)

Капітан: Діти, як би ви назвали цей корабель? ( відповіді дітей )

Давайте назвемо наш корабель Чорна перлина.

Капітан: Пірати на борту, гості теж, капітан на містку. Можемо відпливати. Але попереджаю всіх: на нашому кораблі категорично заборонено:

  • Спати на палубі, особливо з хропінням;
  • Нудні і нецікаві пики, бо відразу підете на корм акулам;
  • Зате вітається відмінний настрій і бойовій дух!

 

Орієнтація на аркуші паперу

Капітан: Перед тим, як відпливати, треба добре підготуватися і, щоб не заблукати, скласти карту місцевості. Я допоможу вам. Покладіть перед собою карти, які я для вас підготувала і точно виконуйте мої вказівки.

  • Посередині покладіть пальму;
  • У нижньому лівому куті покладіть кораблик;
  • У верхньому правому куті покладіть скриню;
  • У нижньому правому куті покладіть рибку;
  • У верхньому лівому куті покладіть сонце.

 

Графічний диктант

 

А тепер проложимо маршрут до Острова скарбів. Візьміть в руки олівці. Починаємо від корабля. ( капітан диктує, пірати креслять маршрут подорожі )

Капітан: Ви чудово впорались із завданням!

                                                       Острів Припасів

Тепер можемо вирушати до  острова Припасів. ( на екрані корабель підпливає до острова, звучить шум моря, крик чайок)

Капітан: Кожен острів підготував для нас завдання і підказку, що ми повинні виконати. Подивіться уважно і знайдіть підказку. ( підказки заховані на кожному острові)

( діти очима шукають предмет, у якому може бути підказка, знаходять )

Підказка від пірата Сільвера: Сільвер – кок на кораблі

                                     Та на морі й на землі.

                                     Нагодує вас делікатесами,

                                     Якщо приклади розвяжете ви!

Капітан: Давайте зберемо якнайбільше припасів! ( капітан загадує загадки про морських жителів. Дитина, яка відгадала, виходить до стійки, читає приклад , розвязує його і кладе в мішок з припасами).

                              1.  У воді вона живе
                                   Немає дзьоба, а клює. (риба)

 

                                 2.  Не коваль, а кліщі має,  коли чорний, то кусає. А      лише почервоніє    так і присмирніє. (краб)

                                 3. . Ось вона яка –
                                      Розбійниця морська,
                                      усіх би проковтнула
                                      Зажерлива…

                                                             (Акула).

                                 4.  Пливе туди, пливе сюди
                                      Її не завжди видно
                                      Вона прозора, як вода,
                                      Не знайома вам вона.
                                                             (Медуза).

                                  5.  Ти зі мною не знайомий?
                                       Я живу на дні морському
                                       Голова і вісім ніг
                                       Звати мене …

                                                             (Восьминіг).

                                   6.  Що за чудо? От – так чудо.
                                        Зверху блюдо, знизу блюдо
                                        Ходить чудо по дорозі,
                                        Голова стерчить та нозі.
                                                             (Черепаха).

                                   7. В морі рибка золота кораблі переверта.

                                                             (Кит)

                                    8.І не скаче, а пливе

                                       І солому не жує

                                       Осідлать його зажди

                                       У воді живе завжди.

                                                             (Морський коник)

                                    9. Рибу цю чіпать не можна,

                                        Голова на молот схожа.

                                                             (Риба молот)

                                   10.Багато ніжок,

                                         Схожа на рака.

                                         Червоний панцир

                                          Любить в морі

                                          Бешкетувати на просторі.

                                                              (Креветка)

Капітан: Знайдіть на столах симпатичних рибок, кожному по 4 рибки. Розвяжіть приклади, відповідь запишіть олівцем.  Працюємо в парах. Якщо розвязали приклади, міняємось з товаришем і перевіряємо правильність розвязання. Рибок з правильними відповідями кладемо в мішок. Поповнимо піратські запаси!

 

                                           Острів Кмітливих

 

Капітан: Молодці, вирушаємо до наступного острова. (Звучить музика, на екрані корабель підпливає до острова Кмітливих.)

 -  Відшукайте записку-підказку очима і скажіть мені, де вона. (Діти направляють капітана до підказки, використовуючи слова під, над, ліворуч, праворуч…)

                                Підказка від Біллі Бонса:

                                              Для спритних і кмітливих,

                                              Розумнихі сміливих

                                               Біллі Бонс завдання склав,

                                               Їх виконати наказав.

                                               Ви назад не повертайте,

                                               Розумом перемагайте!

На екрані зявляється перше завдання. Дидактичні ігри    «Що зайве?»

                                                                                                           «Назви одним словом»

                                                                                                           «Яка ознака спільна?»    

Капітан: Ви добре впоралися із завданнями. Я вами задоволена. Тепер можна і відпочити.

 

                               Музична піратська фізкультхвилинка.

 

Капітан: Поки ми відпочивали, наш корабель підійшов до Острова Сонця. Давайте відшукаємо на ньому підозрілий предмет чорного кольору із підказкою-завданням. (Діти знаходять парасольку)

  • Чому парасолька здалася вам підозрілою на цьому острові? (Тому, що острові Сонця сонячно і немає дощу.)

                               Підказка-завдання відпірата Джека:

                                                 Джек веселий був пірат,

                                                 Пив він ром і їв салат

                                                 Але не зміг він відгадати,

                                                 Що слова треба зашифрувати!

Капітан: На столах у кожного з вас ви знайдете картки зі словами для звукового аналізу. Ваше завдання заключається в тому, щоб «зашифрувати» своє слово, поділити його на склади і поставити наголос. Хто справився із завданням, дає на перевірку сусіду.

(Одна дитина виконує звуковий аналіз біля дошки. Капітан керує, допомагає, перевіряє. Декілька дітей зачитують свої слова.)

Капітан: Завдання виконано, парасольку можна скласти і вирушати далі. Ви просто молодці!

                                                 Острів Скарбів

 

Капітан: Нарешті наш корабель причалює до  Острова Скарбів.

Давайте відшукаємо скриню зі скарбом. Дістатися до неї можуть тільки ті, які пройдуть через болото. Коротка стежина-рахунок десятками до 100. Довга стежина- наступаємо тільки на приголосні звуки.

(Декілька дітей переходять через болото по черзі і приносять скриню.)

          На скрині замок. Знаходимо привязану підказку-завдання від пірата Флінта:

                                           Флінт жорстокий був пірат.

                                           Грабував усіх підряд.

                                           Кораблі пускав на дно

                                           І радів, мов у кіно.

                                            Скарб свій в скриню він поклав

                                           І пароль секретний склав.

                                             В пляшку все це заштовхав

                                             І ретельно заховав!

Капітан: Пірати, давайте знайдемо цю пляшку!

(Шукають, відкривають)

На дошці пароль закритий чорними мітками. Я читаю завдання, хто правильно відповідає, той може відкрити будь-яку букву пароля. Гра продовжується, поки не відкриється остання буква.

Капітан:Давайте прочитаємо пароль разом!

        КОЖЕН ПІРАТ ПОВИНЕН ВМІТИ ЧИТАТИ!

Відкриваємо скриню, знаходимо в ній «золоті» монети, книжки.

  • Чому тут книги? (Відповіді дітей)

 

Капітан:    Але це ще не всі скарби на сьогодні! Дуже симпатичний скарб ми зробимо своїми руками!    (Показую зразок)

  • Що це, як ви гадаєте? (Мушлі з перлинами)                

Це справжній скарб, який створює саме море.

(На екрані зявляються фото мушлів з перлинами. Пірати разом з капітаном виготовляють свої скарби.)

                        Підсумок заняття

 

  • Чи сподобалося вам наша подорож?
  • Що найбільше сподобалось?
  • Які завдання виявились найскладнішими?
  • Я хочу, щоб ви самі оцінили свою роботу на занятті.  Якщо ви вважаєте, що ви працювали і відповідали відмінно, гарно – підніміть зелену фішку, якщо ви відповідали і працювали гарно, але у вас були труднощі – синю фішку, якщо зовсім незадоволені своєю роботою-червону фішку.
  • Дякую всім!
Перегляд файлу

Тема:  У пошуках піратського скарбу.

Мета: закріпити знання дітей у межах 10, навички прямої і зворотної лічби,уміння розвязувати приклади в межах 10, орієнтуватися у просторі, на аркуші паперу, виконувати словесні інструкції, знаходити спільні й відмінніознаки предметів, закріпити знання про геометричні фігури, вміння працювати в парі; закріплювати знання про звуки, уміння ділити слова на склади, визначати наголос, робити звуковий аналіз слів, вміння читати речення;

 розвивати мовлення, пам'ять, комунікативні навички дітей, увагу, логічне мисленя, творчу уяву, дрібну моторику рук;

виховувати ініціативність, самостійність, інтерес до знань, колективізм.

Матеріали:

Демонстраційний: презентація до заняття, стійка з морськими жителями на прищіпках, парасолька зі звуковими фішками, магнітні дошки,картка для звукового аналізу, букви у вигляді чорних міток для напису « Кожен пірат повинен вміти читати».

Роздавальний: піратські атрибути, набори геометричних фігур на кожну пару дітей, карти місцевості ,набори ( кораблик, пальма, сонце,скриня скарбів) ,прості олівці,по 4 рибки з прикладами ( 2 на додавання, 2 на віднімання), картки для звукового аналізу, маркери,паперові блюдця, пенопластові кульки, клейовий пістолет,клей ПВА, щіточки, пісок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під веселу музику діти заходять до зали, прикрашеної, як екзотичний острів. Їх зустрічає пірат-капітан.

Капітан: Діти, давайте привітаємося з гостями як ввічливі діти:

  • Здоровенькі були!
  • Я зичу вам доброго ранку!
  • Доброго вам здоровя!
  • Моє вітання!
  • Моє шанування!
  • Радий вітатати вас!
  • Радий вас бачити!

 Капітан: Діти, ви любите скарби? А історії про піратів?  У мене до вас є дуже приваблива пропозиція. Сьогодні у вас є можливість побути піратами і відправитись разом зі мною на пошуки піратського скарбу, який сховав дуже жорстокий і жадібний пірат Флінт.

Але для цього вам треба перетворитися на справжнісіньких піратів. Ну що, згодні?

Тоді налітай!

( Діти перевтілюються в піратів за допомогою аксесуарів «прямо на очах»)

А тепер наш піратський девіз:  Що нам урагани,

                                                           Штилі і тумани.

                                                            Ця мандрівочка для нас,

                                                            І все буде просто клас!

Капітан: А тепер перевіримо, чи справжні ви пірати. Посмійтеся по-справжньому, по-піратському! ( декілька дітей сміється по одному, потім всі разом)

Капітан: Морські вовки! Нас чекає подорож! Тепер ми команда! Щоб знайти скарб, вам доведеться проявити кмітливість, винахідливість, розум. Якщо ви будете дружною командою, то з усим впораєтесь, а я вам допомагатиму. Готові вирушати?

Капітан: А на чому можна подорожувати по морю? (відповіді дітей)

Капітан: Нам знадобиться дуже надійний корабель, тому ми його побудуємо самі. Зверніть увагу на екран. Як можна назвати одним словом те, що ви бачите? ( геометричні фігури). У вас на столах лежать набори геометричних фігур. Роздивіться і  назвіть їх.

Капітан: Попрацюємо в парах і складемо найнадійніші та найгарніші кораблі!

( Діти працюють в парах, капітан керує процесом)

Капітан: У вас отрималися чудові, спавжнісінькі піратські кораблі, шлюбки, шхуни! А тепер, щоб наш корабель став справжнім, треба промовити чарівні слова:

                                                               Станьте струнко, малюки,

                                                               Відтепер ви – моряки!

                                                               Всі рішучі та хоробрі,

                                                               Сильні, спритні, чуйні, добрі.

                                                                Хто за скарбом піти хоче,

                                                               Хай заплющить міцно очі,

                                                               Обернеться тричі вправо,

                                                               Підстрибне на місці жваво,

                                                               Плесне двічі на знак згоди-

                                                               Починаються пригоди!

( Діти розплющують очі, бачать на екрані зображення корабля)

Капітан: Діти, як би ви назвали цей корабель? ( відповіді дітей )

Давайте назвемо наш корабель Чорна перлина.

Капітан: Пірати на борту, гості теж, капітан на містку. Можемо відпливати. Але попереджаю всіх: на нашому кораблі категорично заборонено:

  • Спати на палубі, особливо з хропінням;
  • Нудні і нецікаві пики, бо відразу підете на корм акулам;
  • Зате вітається відмінний настрій і бойовій дух!

 

Орієнтація на аркуші паперу

Капітан: Перед тим, як відпливати, треба добре підготуватися і, щоб не заблукати, скласти карту місцевості. Я допоможу вам. Покладіть перед собою карти, які я для вас підготувала і точно виконуйте мої вказівки.

  • Посередині покладіть пальму;
  • У нижньому лівому куті покладіть кораблик;
  • У верхньому правому куті покладіть скриню;
  • У нижньому правому куті покладіть рибку;
  • У верхньому лівому куті покладіть сонце.

 

Графічний диктант

 

А тепер проложимо маршрут до Острова скарбів. Візьміть в руки олівці. Починаємо від корабля. ( капітан диктує, пірати креслять маршрут подорожі )

Капітан: Ви чудово впорались із завданням!

                                                       Острів Припасів

Тепер можемо вирушати до  острова Припасів. ( на екрані корабель підпливає до острова, звучить шум моря, крик чайок)

Капітан: Кожен острів підготував для нас завдання і підказку, що ми повинні виконати. Подивіться уважно і знайдіть підказку. ( підказки заховані на кожному острові)

( діти очима шукають предмет, у якому може бути підказка, знаходять )

Підказка від пірата Сільвера: Сільвер – кок на кораблі

                                     Та на морі й на землі.

                                     Нагодує вас делікатесами,

                                     Якщо приклади розвяжете ви!

Капітан: Давайте зберемо якнайбільше припасів! ( капітан загадує загадки про морських жителів. Дитина, яка відгадала, виходить до стійки, читає приклад , розвязує його і кладе в мішок з припасами).

                              1.  У воді вона живе
                                   Немає дзьоба, а клює. (риба)

 

                                 2.  Не коваль, а кліщі має,  коли чорний, то кусає. А      лише почервоніє    так і присмирніє. (краб)

                                 3. . Ось вона яка –
                                      Розбійниця морська,
                                      усіх би проковтнула
                                      Зажерлива…

                                                             (Акула).

                                 4.  Пливе туди, пливе сюди
                                      Її не завжди видно
                                      Вона прозора, як вода,
                                      Не знайома вам вона.
                                                             (Медуза).

                                  5.  Ти зі мною не знайомий?
                                       Я живу на дні морському
                                       Голова і вісім ніг
                                       Звати мене …

                                                             (Восьминіг).

                                   6.  Що за чудо? От – так чудо.
                                        Зверху блюдо, знизу блюдо
                                        Ходить чудо по дорозі,
                                        Голова стерчить та нозі.
                                                             (Черепаха).

                                   7. В морі рибка золота кораблі переверта.

                                                             (Кит)

                                    8.І не скаче, а пливе

                                       І солому не жує

                                       Осідлать його зажди

                                       У воді живе завжди.

                                                             (Морський коник)

                                    9. Рибу цю чіпать не можна,

                                        Голова на молот схожа.

                                                             (Риба молот)

                                   10.Багато ніжок,

                                         Схожа на рака.

                                         Червоний панцир

                                          Любить в морі

                                          Бешкетувати на просторі.

                                                              (Креветка)

Капітан: Знайдіть на столах симпатичних рибок, кожному по 4 рибки. Розвяжіть приклади, відповідь запишіть олівцем.  Працюємо в парах. Якщо розвязали приклади, міняємось з товаришем і перевіряємо правильність розвязання. Рибок з правильними відповідями кладемо в мішок. Поповнимо піратські запаси!

 

                                           Острів Кмітливих

 

Капітан: Молодці, вирушаємо до наступного острова. (Звучить музика, на екрані корабель підпливає до острова Кмітливих.)

 -  Відшукайте записку-підказку очима і скажіть мені, де вона. (Діти направляють капітана до підказки, використовуючи слова під, над, ліворуч, праворуч…)

                                Підказка від Біллі Бонса:

                                              Для спритних і кмітливих,

                                              Розумнихі сміливих

                                               Біллі Бонс завдання склав,

                                               Їх виконати наказав.

                                               Ви назад не повертайте,

                                               Розумом перемагайте!

На екрані зявляється перше завдання. Дидактичні ігри    «Що зайве?»

                                                                                                           «Назви одним словом»

                                                                                                           «Яка ознака спільна?»    

Капітан: Ви добре впоралися із завданнями. Я вами задоволена. Тепер можна і відпочити.

 

                               Музична піратська фізкультхвилинка.

 

Капітан: Поки ми відпочивали, наш корабель підійшов до Острова Сонця. Давайте відшукаємо на ньому підозрілий предмет чорного кольору із підказкою-завданням. (Діти знаходять парасольку)

  • Чому парасолька здалася вам підозрілою на цьому острові? (Тому, що острові Сонця сонячно і немає дощу.)

                               Підказка-завдання відпірата Джека:

                                                 Джек веселий був пірат,

                                                 Пив він ром і їв салат

                                                 Але не зміг він відгадати,

                                                 Що слова треба зашифрувати!

Капітан: На столах у кожного з вас ви знайдете картки зі словами для звукового аналізу. Ваше завдання заключається в тому, щоб «зашифрувати» своє слово, поділити його на склади і поставити наголос. Хто справився із завданням, дає на перевірку сусіду.

(Одна дитина виконує звуковий аналіз біля дошки. Капітан керує, допомагає, перевіряє. Декілька дітей зачитують свої слова.)

Капітан: Завдання виконано, парасольку можна скласти і вирушати далі. Ви просто молодці!

                                                 Острів Скарбів

 

Капітан: Нарешті наш корабель причалює до  Острова Скарбів.

Давайте відшукаємо скриню зі скарбом. Дістатися до неї можуть тільки ті, які пройдуть через болото. Коротка стежина-рахунок десятками до 100. Довга стежина- наступаємо тільки на приголосні звуки.

(Декілька дітей переходять через болото по черзі і приносять скриню.)

          На скрині замок. Знаходимо привязану підказку-завдання від пірата Флінта:

                                           Флінт жорстокий був пірат.

                                           Грабував усіх підряд.

                                           Кораблі пускав на дно

                                           І радів, мов у кіно.

                                            Скарб свій в скриню він поклав

                                           І пароль секретний склав.

                                             В пляшку все це заштовхав

                                             І ретельно заховав!

Капітан: Пірати, давайте знайдемо цю пляшку!

(Шукають, відкривають)

На дошці пароль закритий чорними мітками. Я читаю завдання, хто правильно відповідає, той може відкрити будь-яку букву пароля. Гра продовжується, поки не відкриється остання буква.

Капітан:Давайте прочитаємо пароль разом!

        КОЖЕН ПІРАТ ПОВИНЕН ВМІТИ ЧИТАТИ!

Відкриваємо скриню, знаходимо в ній «золоті» монети, книжки.

  • Чому тут книги? (Відповіді дітей)

 

Капітан:    Але це ще не всі скарби на сьогодні! Дуже симпатичний скарб ми зробимо своїми руками!    (Показую зразок)

  • Що це, як ви гадаєте? (Мушлі з перлинами)                

Це справжній скарб, який створює саме море.

(На екрані зявляються фото мушлів з перлинами. Пірати разом з капітаном виготовляють свої скарби.)

                        Підсумок заняття

 

  • Чи сподобалося вам наша подорож?
  • Що найбільше сподобалось?
  • Які завдання виявились найскладнішими?
  • Я хочу, щоб ви самі оцінили свою роботу на занятті.  Якщо ви вважаєте, що ви працювали і відповідали відмінно, гарно – підніміть зелену фішку, якщо ви відповідали і працювали гарно, але у вас були труднощі – синю фішку, якщо зовсім незадоволені своєю роботою-червону фішку.
  • Дякую всім!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

* Збери корабель!

Номер слайду 4

*

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

* Нагодуй піратів

Номер слайду 8

* Острів кмітливих

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

ТВАРИНИ

Номер слайду 16

КОМАХИ

Номер слайду 17

ФРУКТИ

Номер слайду 18

ШКІЛЬНІ РЕЧІ

Номер слайду 19

Номер слайду 20

*

Номер слайду 21

*

Номер слайду 22

*

Номер слайду 23

*

Номер слайду 24

*

Номер слайду 25

*

Номер слайду 26

*

Номер слайду 27

*

Номер слайду 28

Номер слайду 29

*

Номер слайду 30

* Острів Сонця

Номер слайду 31

* П І Р А Т

Номер слайду 32

* Скриня скарбів

Номер слайду 33

*

Номер слайду 34

*

Перегляд файлу

Підказка від пірата Сільвера:

                                    Сільвер – кок на кораблі

                                     Та на морі й на землі.

                                     Нагодує вас делікатесами,

                                     Якщо приклади розвяжете ви!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                Підказка від Біллі Бонса:

                                              Для спритних і кмітливих,

                                              Розумних і сміливих

                                               Біллі Бонс завдання склав,

                                               Їх виконати наказав.

                                               Ви назад не повертайте,

                                               Розумом перемагайте!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               Підказка-завдання відпірата Джека:

                                                 Джек веселий був пірат,

                                                 Пив він ром і їв салат

                                                 Але не зміг він відгадати,

                                                 Що слова треба зашифрувати!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           Флінт жорстокий був пірат.

                                           Грабував усіх підряд.

                                           Кораблі пускав на дно

                                           І радів, мов у кіно.

                                           Скарб свій в скриню він поклав

                                           І пароль секретний склав.

                                           В пляшку все це заштовхав

                                           І ретельно заховав!

 

 

 

  1. Стоїть клен. На клені дві гілки, на кожній гілці по 2 вишні. Скільки всього вишень?
  2. Що таке «чорна мітка»?
  3. Якщо гусак стоїть на двох ногах, то він важить 4 кг. Скільки буде важити гусак, якщо він стане на одну ногу?
  4. Що пірати робили з тими, хто провинився на кораблі?
  5. Скільки вух у трьох мишей?
  6. Скільки лап у двох ведмежат?
  7. Хто такий кок на кораблі?
  8. Над річкою летіли птиці: голуб, щука, дві синиці. Скільки всього летіло птахів?
  9. Яких каменів немає в морі?
  10. Що станеться з білою хусткою, якщо опустити її в Чорне море?
  11. Чим найчастіше користувалися пірати, щоб знайти скарб?
  12. Скільки горіхів у порожній склянці?
  13. З якого посуду неможливо нічого зїсти?
  14. Як називається руль на кораблі?
  15. Скільки кінців у однієї палиці? А у половини палиці?
  16. Банан розрізали на чотири частини. Скільки зробили розрізів?
  17. Що ж воно таке? Коли потрібне-викидають, а коли непотрібне-піднімають?
  18. Сергій гостював у бабусі тиждень і три дні. Скільки днів гостював Сергій?
  19. Яйце вариться 3 хвилини. Скільки часу знадобиться, щоб зварити 5 яєць одночасно в одній каструлі?
  20. Мама купила дітям три шарфики і шість рукавиць. Скільки дітей у мами?
  21. На груші виросло 5 яблук, а на ялинці лише 3. Скільки всього яблук виросло?
  22. Якою хворобою зазвичай не хворіють на землі?
  23. Якою косою не можна косити?
  24.  Яке море не має води?
  25. Якщо машина їде, яке в неї колесо не крутиться?
  26.  Нагодуй мене і я буду жити, але дай води  – і я помру. Хто я?
  27. Який дзвоник не дзвенить?
  28. Уяви, що ти капітан корабля. На кораблі 25 матросів, кожному з них по 25 років. Швидкість корабля — 45 кілометрів на годину.  Скільки років капітану?
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сокол Олександр Сергійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
6682
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку