Заняття"У пошуках скарбів гнома"

Про матеріал
Пограмовий зміст: закріплювати вміння ходити і бігати легко,ходьбу приставним кроком,переступання через предмети,стрибки на двох ногах з просуванням вперед.Формувати вміння перестрибувати гімнастичну лаву,тримаючись за неї руками. Ознайомити дітей з рухами для просування в тунелі.Навчати перелазити мотузки,не торкаючись пуками. Оздоровча профілактика плоскостопості:ходьба по ’’доріжці здоров’я’’. Розвивати швикість,силу,гнучкість,витривалість. Виховувати витримку, організованість, сміливість, самостійність.
Перегляд файлу

Ігорове заняття з фізкультури в старшій групі

’’У пошуках скарбів гнома’’

 

Пограмовий зміст: закріплювати вміння ходити і бігати легко,ходьбу приставним кроком,переступання через предмети,стрибки на двох ногах з просуванням вперед.Формувати вміння перестрибувати гімнастичну лаву,тримаючись за неї руками. Ознайомити дітей з рухами для просування в тунелі.Навчати перелазити мотузки,не торкаючись пуками. Оздоровча профілактика плоскостопості:ходьба по ’’доріжці здоров’я’’. Розвивати швикість,силу,гнучкість,витривалість. Виховувати витримку, організованість, сміливість, самостійність.

Інвентар: гімнастична лава,стійки,мотузки у вигляді павутини,степ-платформи, ’’доріжка здоров’я’’,тунелі,сухий душ,площинні зображення кажанів,ростова лялька.

І.Підготовча частина.

Шикування в шеренгу.Повідомлення теми заняття.

-Сьогодні у нас незвична подорож,подорож по скарби гнома.Як ви гадаєте,де проживають гноми? Які гори їм найбільше подобаються?Що вони добувають в горах? Ну що ж вирушаймо вперед.

Коригуючі види ходьби ( на носках,на п’ятах,з високим підінманням колін,у присяді,напівприсяді,малими кроками,широкими,ходьба спиною вперед) в чергуванні зі звичайною ходьбою.Біг зі зміною темпу та боковий галоп.Звичайна ходьба в повільному темпі.

-Чим далі ми заходимо в гори-стає холодніше.А щоб нам не мерзнути потрібно розігрітись,зробити декілька вправ.

Діти перешиковуються у 3 шеренгию

Комплекс ЗРВ на степ-платформах.

-Щоб ми змогли продовжувати рух далі потрібно зміцнити захисні сили організму за допомогою точкового масажу(3-4хв).

1.’’Розбудимо гномиків’’потирання долоньок,одну долоньку кладемо на чоло,а другу на потилицю(5р.)

2.’’Мамині бровки’’-вказівними пальчиками натискаємо на брови,ніби їх малюємо (5р.)

3.’’Клубочки’’-колові рухи у ділянці носа (5р.)

4.’’Козацікі вуса’’-імітування прогладжування ’’вусів’’на обличчі(5р.)

5.’’Вушка чебурашки’’ натискуємо край вуха зверху вниз (3р.)

 

ІІ.Основні рухи

-Ідіть обережно один за одним. Адже ми не знаємо,які ще попереду знаходяться перешкоди.

 

1.Завдання:-щоб дістатись до входу в печеру,потрібно перестрибнути лавку,уявляючи, що це поламані дерева,які закривають вхід.Повертаючись назад діти проходять по доріжці викладеній зі степ-платформів.

 

2.Завдання:-ось ми дістались до входу в печеру.Діти пролазять тунелі,а повертаючись назад перестрибують через багатоніжку ( через мотузки).У печерах можуть проживати химерні істоти,тому потрібно бути обережними і їх не турбувати.

 

3.Завдання:-в печерах можна зустріти різних комах,тварин. І якщо ми придивимось,то зможемо побати,як звисають кажани.Давайте спробуємо їх дістати.Діти виконують підстрибування.

 

4.Завдання:- а ще погляньте тут павуки сплели величезну павутину і нам потрібно перейти через неї,не потурбувавши сплячого павука. Він тут повісив дзвіночок,який дає знати,що хтось торкнувся павутинки,тому пролазимо обережно,прудко.

Рухлива гра’’Павутинка’’.

 

Після гри діти шукають скарб у залі.

ІІІ.Заключна частина.

- Ну що ж час повертатися додому,скарб знайшли,хоча гноми так старанно його зазовали.Повертаймос тільки обережно по доріжці( доріжка здоров’я).Вправи на відновлення дихання.Запитати про враження від подорожі.

 

docx
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
578
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку