Ігорове заняття з фізкультури в старшій групі
’’У пошуках скарбів гнома’’
Пограмовий зміст: закріплювати вміння ходити і бігати легко,ходьбу приставним кроком,переступання через предмети,стрибки на двох ногах з просуванням вперед.Формувати вміння перестрибувати гімнастичну лаву,тримаючись за неї руками. Ознайомити дітей з рухами для просування в тунелі.Навчати перелазити мотузки,не торкаючись пуками. Оздоровча профілактика плоскостопості:ходьба по ’’доріжці здоров’я’’. Розвивати швикість,силу,гнучкість,витривалість. Виховувати витримку, організованість, сміливість, самостійність.
Інвентар: гімнастична лава,стійки,мотузки у вигляді павутини,степ-платформи, ’’доріжка здоров’я’’,тунелі,сухий душ,площинні зображення кажанів,ростова лялька.
І.Підготовча частина.
Шикування в шеренгу.Повідомлення теми заняття.
-Сьогодні у нас незвична подорож,подорож по скарби гнома.Як ви гадаєте,де проживають гноми? Які гори їм найбільше подобаються?Що вони добувають в горах? Ну що ж вирушаймо вперед.
Коригуючі види ходьби ( на носках,на п’ятах,з високим підінманням колін,у присяді,напівприсяді,малими кроками,широкими,ходьба спиною вперед) в чергуванні зі звичайною ходьбою.Біг зі зміною темпу та боковий галоп.Звичайна ходьба в повільному темпі.
-Чим далі ми заходимо в гори-стає холодніше.А щоб нам не мерзнути потрібно розігрітись,зробити декілька вправ.
Діти перешиковуються у 3 шеренгию
Комплекс ЗРВ на степ-платформах.
-Щоб ми змогли продовжувати рух далі потрібно зміцнити захисні сили організму за допомогою точкового масажу(3-4хв).
1.’’Розбудимо гномиків’’потирання долоньок,одну долоньку кладемо на чоло,а другу на потилицю(5р.)
2.’’Мамині бровки’’-вказівними пальчиками натискаємо на брови,ніби їх малюємо (5р.)
3.’’Клубочки’’-колові рухи у ділянці носа (5р.)
4.’’Козацікі вуса’’-імітування прогладжування ’’вусів’’на обличчі(5р.)
5.’’Вушка чебурашки’’ натискуємо край вуха зверху вниз (3р.)
ІІ.Основні рухи
-Ідіть обережно один за одним. Адже ми не знаємо,які ще попереду знаходяться перешкоди.
1.Завдання:-щоб дістатись до входу в печеру,потрібно перестрибнути лавку,уявляючи, що це поламані дерева,які закривають вхід.Повертаючись назад діти проходять по доріжці викладеній зі степ-платформів.
2.Завдання:-ось ми дістались до входу в печеру.Діти пролазять тунелі,а повертаючись назад перестрибують через багатоніжку ( через мотузки).У печерах можуть проживати химерні істоти,тому потрібно бути обережними і їх не турбувати.
3.Завдання:-в печерах можна зустріти різних комах,тварин. І якщо ми придивимось,то зможемо побати,як звисають кажани.Давайте спробуємо їх дістати.Діти виконують підстрибування.
4.Завдання:- а ще погляньте тут павуки сплели величезну павутину і нам потрібно перейти через неї,не потурбувавши сплячого павука. Він тут повісив дзвіночок,який дає знати,що хтось торкнувся павутинки,тому пролазимо обережно,прудко.
Рухлива гра’’Павутинка’’.
Після гри діти шукають скарб у залі.
ІІІ.Заключна частина.
- Ну що ж час повертатися додому,скарб знайшли,хоча гноми так старанно його зазовали.Повертаймос тільки обережно по доріжці( доріжка здоров’я).Вправи на відновлення дихання.Запитати про враження від подорожі.