Заняття
в старшій групі на тему : «Подорож Афлатунчика»
за соціально-фінансовою програмою «Афлатот»Мета: продовжувати знайомити дітей з персонажем Афлатуном, його
піснею; вчити спілкуватися, розуміти інших,товаришувати.
Формувати самоусвідомлення у дітей, що вони живі, можуть
рухатися, бачати, вміють володіти своїми почуттями і розуміють
їх; знають своє ім'я. Вправляти у відтворенні своїх емоцій.
Закріпити знання звуку та букви «А», складати слова зі звуком «а».
Розвивати творчі здібності, уяву. Виховувати вміння позитивно
взаємодіяти з іншими.
Червоноградська міська рада Львівської області
Дошкільний навчальний заклад ясла-садок №1 комбінованого типу
Заняття
в старшій групі на тему : «Подорож Афлатунчика»
за соціально-фінансовою програмою «Афлатот»
Укладач:
Ляшук С.М ,
вихователь
Червоноград
Мета: продовжувати знайомити дітей з персонажем Афлатуном, його
піснею; вчити спілкуватися, розуміти інших,товаришувати.
Формувати самоусвідомлення у дітей, що вони живі, можуть
рухатися, бачати, вміють володіти своїми почуттями і розуміють
їх; знають своє ім’я. Вправляти у відтворенні своїх емоцій.
Закріпити знання звуку та букви «А», складати слова зі звуком «а».
Розвивати творчі здібності, уяву. Виховувати вміння позитивно
взаємодіяти з іншими.
Матеріал: іграшка Афлотун, запис пісні Афлотуна, Казка про Афлотуна
( мультимедіа ), коробочка (зубна щітка, паста, мило, піжама,
полотенце, тарілка, ложка, чашка, дві коробочки , фото 4 штуки-
настрій, зразок зірки- вогника
Роздатковий матеріал: картинки живих та неживих предметів,
дзеркальця, заготовки Афлутончиків, червоний і чорний
фломастер, подушки.
Хід заняття
(Діти стоять півколом)
- Дітки, давайте ми привітаємося.
«Доброго ранку сонце привітне, доброго ранку небо блакитне.
Доброго ранку тобі і мені, доброго ранку усім на Землі.»
- Уявіть собі, що вже пройшов день і настав вечір. Ми готуємося до сну. Покажіть, будь-ласка, що ви дома робите перед сном.(Діти показують, потім озвучують)
- Що ви робите в першу чергу? А потім? Що в останню?(вечеряю, чищу зуби, мию руки, одягаю піжаму, молюся, бажаю батькам спокійної ночі)
- А ви любите бавитися? Давайте пограємо гру «Зроби швидко, а потім повільно» (Чистимо зуби швидко, а потім повільно;миємо руки, лице…)
- Ми з вами побавились і тут настала ніч, ми лягли у ліжечка
(Діти сідають на подушечки), але спати ще не хочеться, подивіться у вікно високо в небо(мультимедія зоряного неба).
- Що ви там бачите?(зірки, місяць)
- Які ці зірки? (великі, маленькі, яскраві…)
- Так, діточки, на небі є дуже багато зірочок – вогників, кожна зірка особлива, як і ви кожен особливий. Одна особлива зірочка – вогник, допитлива, цікава, яка хоче вчитися, як і ми з вами, до нас вже прилітала, ви здогадуєтеся хто це?(Афлотунчик) Він пообіцяв до нас повернутися.
(Звучить запис пісні Афлотуна)
- Це ж його пісенька.(З’являється Афлотун з коробочкою)
«Добрий день дітки, я побачив вас з Космосу, як ви граєтеся і прилетів щоб погратися з вами. Я приніс вам свою особливу коробочку.»
(Посадити Афлотуна на стільчик)
- Діти, давайте подивимося, що ж в цій гарній коробочці?(Діти підходять до столика,роздивляються, беруть в руки)
- Це ж ті речі про які ми з вами тільки що говорили. Що в кого в руці?(Діти називають, кладуть назад в коробку)
- Афлотунчик почув про що ми з вами говорили і склав для нас всі ці речі, щоб ми могли з ними бавитися. Він пообіцяв, що навчить і вас робити такі коробочки і збирати в них найнеобхідніші речі для ігор, але це буде на наступних заняттях.
(Діти сідають на місця)
- Афлотунчик прошепотів мені, що хоче розповісти про себе казочку. Послухаємо?
(Мультимедійний запис казки. Діти відповідають на запитання вкінці казки)
- Щось наш Афлотунчик засумував. Мабуть згадав своїх товаришів, які залишилися на небі. А давайте ми з вами зробимо маленькі зірочки – вогники, щоб Афлотунчик не почував себе самотнім. Підійдіть всі до столиків і намалюйте маленьких Афлотунчиків на вогниках.(Діти малюють)
- Афлутончик наш повеселішав.(взяти Афлутона) Він хоче, щоб ви з ним погралися, як гралися зірочки в казці. Візьміть своїх Афлутончиків і йдемо на ковбик.
1.Зірочки-вогники танцюють, співають(махають, присідають, кружляють, співають пісеньку Афлутона)
2.Заховались за хмаринками(присіли)
3.Афлутончики стомились і полетіли по своїх домівках(біжать на місця, Афлутончиків кладуть біля себе)
- Ось так Афлутончик потрапив на Землю. Його все цікавить, він багато чому навчився і хоче ще навчитися.
(Афлутон співає «А-а-а»)
- Дітки, а що це співає Афлутончик?(А)
- Давайте всі разом заспіваємо «А-а-а». Який звук ми проспівали?
- Не даремно Афлутон любить цей звук, адже його ім’я починається з якого звука?(А)
- А які ще ви знаєте слова, що починаються зі звука «А»?(відповідають)
(Посадить Афлутона)
- Давайте ви утворите букву «А». Для цього станьте парами біля подушечок, підніміть одну руку вгору,візьміться руками,а друга вперед. Ось у вас і утворилась буква «А». Давайте всі разом назвемо її «А-а-а»
- Добре, сідайте,будь-ласка всі на місця. Ви знаєте як звати нашого гостя, а він вас не знає. Давайте по черзі кожен скаже як його звати.(називають)
- У всіх вас різні імена, а це означає, що кожен з вас особливий,не схожий на іншого. Прилетівши на Землю Афлотунчик ніби ожив. А ви живі чи ні?(Так)
- А як ви доведете, що ви живі?(можемо рухатися, дихаємо повітрям, їмо, ростемо, чуємо, бачимо, говоримо…)
- Давайте пограємо гру «Живе-неживе» В кошик, який знаходиться від вас, зліва, ми будемо класти картинки з неживими предметами, а що справа – з живими. Говоримо по черзі і кладемо.
- Молодці, ви впоралися з завданням.Азараз станьте, будб-ласка за подушечками і відповідайте мені:
- Ви живі? (Так)
- Давайте доведемо, що ми живі. ( Давайте)
- Давайте доведемо це за допомогою рук(голови, очей, тулуба, ніг – роблять відповідні дії, рахуючи «раз – два – три - чотири»,вкінці крокують на місця)
- Ми з вами показали Афлотунчику що ми живі, бачимо, чуємо, можемо рухатися, знаємо своє ім’я. Всі разом ми можемо ще показати як змінюється наш настрій.
( Разом з психологом )
- Подивіться на цю дівчинку(виставити фото на дошку), яка вона? (сумна) А зараз який настрій у дівчинки?(здивований) А тут…(зла)
Візьміть, будь-ласка, дзеркальця і подивіться який ви вигляд маєте коли здивовані (сумні, злі). Подобається вам бути злими? (Ні) То ж посміхніться, помахайте ручкою «Привіт» І дівчинка наша повеселішала(вист. фото) Психогімнастика(імітація міміки, діти йдуть по колу)
- Афлотунчик (беру Афлотуна) мені сказав, що багато нового він сьогодні дізнався і від того він щасливий. Йому вже час іти,але він обов’язково до нас повернеться «До побачення»(виходить під пісню Афлотуна)