Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Заняття в старшій групі на тему : «Подорож Афлатунчика» за соціально-фінансовою програмою «Афлатот»

Про матеріал

Заняття

в старшій групі на тему : «Подорож Афлатунчика»

за соціально-фінансовою програмою «Афлатот»

Мета: продовжувати знайомити дітей з персонажем Афлатуном, його

піснею; вчити спілкуватися, розуміти інших,товаришувати.

Формувати самоусвідомлення у дітей, що вони живі, можуть

рухатися, бачати, вміють володіти своїми почуттями і розуміють

їх; знають своє ім'я. Вправляти у відтворенні своїх емоцій.

Закріпити знання звуку та букви «А», складати слова зі звуком «а».

Розвивати творчі здібності, уяву. Виховувати вміння позитивно

взаємодіяти з іншими.

Перегляд файлу

                        Червоноградська міська рада Львівської області

Дошкільний навчальний заклад  ясла-садок №1 комбінованого типу

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 

в старшій групі  на тему : «Подорож Афлатунчика»

за соціально-фінансовою програмою «Афлатот»

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                     Укладач:                                                    

                                                                                                     Ляшук С.М ,                            

                                                                                                      вихователь                                  

 

 

 

 

 

 

 

Червоноград

 

 

 Мета: продовжувати знайомити дітей з персонажем Афлатуном, його

          піснею; вчити спілкуватися, розуміти інших,товаришувати.

         Формувати самоусвідомлення у дітей, що вони живі, можуть

         рухатися, бачати, вміють володіти своїми почуттями і розуміють

          їх; знають своє ім’я. Вправляти у відтворенні своїх емоцій.

          Закріпити знання звуку та букви «А», складати слова зі звуком «а».

          Розвивати творчі здібності, уяву. Виховувати вміння позитивно

          взаємодіяти з іншими.

 

 

Матеріал: іграшка Афлотун, запис пісні Афлотуна, Казка про Афлотуна   

                  ( мультимедіа ), коробочка (зубна щітка, паста, мило, піжама,

                   полотенце, тарілка, ложка, чашка, дві коробочки , фото 4 штуки-

                   настрій, зразок зірки- вогника

                   Роздатковий матеріал: картинки живих та неживих предметів,

                   дзеркальця, заготовки Афлутончиків, червоний і чорний

                  фломастер, подушки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

(Діти стоять півколом)

- Дітки, давайте ми привітаємося.

     «Доброго ранку сонце привітне, доброго ранку небо блакитне.

        Доброго ранку тобі і мені, доброго ранку усім на Землі.»

- Уявіть собі, що вже пройшов день і настав вечір. Ми готуємося до сну. Покажіть, будь-ласка, що ви дома робите перед сном.(Діти показують, потім озвучують)

- Що ви робите в першу чергу? А потім? Що в останню?(вечеряю, чищу зуби, мию руки, одягаю піжаму, молюся, бажаю батькам спокійної ночі)

- А ви любите бавитися? Давайте пограємо гру «Зроби швидко, а потім повільно» (Чистимо зуби швидко, а потім повільно;миємо руки, лице…)

- Ми з вами побавились і тут настала ніч, ми лягли у ліжечка

(Діти сідають на подушечки), але спати ще не хочеться, подивіться у вікно високо в небо(мультимедія зоряного неба).

- Що ви там бачите?(зірки, місяць)

- Які ці зірки? (великі, маленькі, яскраві…)

- Так, діточки, на небі є дуже багато зірочок – вогників, кожна зірка особлива, як і ви кожен особливий. Одна особлива зірочка – вогник, допитлива, цікава, яка хоче вчитися, як і ми з вами, до нас вже прилітала, ви здогадуєтеся хто це?(Афлотунчик) Він пообіцяв до нас повернутися.

(Звучить запис пісні Афлотуна)

- Це ж його пісенька.(З’являється Афлотун з коробочкою)

  «Добрий день дітки, я побачив вас з Космосу, як ви граєтеся і прилетів щоб погратися з вами. Я приніс вам свою особливу коробочку.»

(Посадити Афлотуна на стільчик)

- Діти, давайте подивимося, що ж в цій гарній коробочці?(Діти підходять до столика,роздивляються, беруть в руки)

- Це ж ті речі про які ми з вами тільки що говорили. Що в кого в руці?(Діти називають, кладуть назад в коробку)

- Афлотунчик почув про що ми з вами говорили і склав для нас всі ці речі, щоб ми могли з ними бавитися. Він пообіцяв, що навчить і вас робити такі коробочки і збирати в них найнеобхідніші речі для ігор, але це буде на наступних заняттях.

(Діти сідають на місця)

- Афлотунчик прошепотів мені, що хоче розповісти про себе казочку. Послухаємо?

(Мультимедійний запис казки. Діти відповідають на запитання вкінці казки)

- Щось наш Афлотунчик засумував. Мабуть згадав своїх товаришів, які залишилися на небі. А давайте ми з вами зробимо маленькі зірочки – вогники, щоб Афлотунчик не почував себе самотнім. Підійдіть всі до столиків і намалюйте маленьких Афлотунчиків на вогниках.(Діти малюють)

- Афлутончик наш повеселішав.(взяти Афлутона) Він хоче, щоб ви з ним погралися, як гралися зірочки в казці. Візьміть своїх Афлутончиків і йдемо на ковбик.

     1.Зірочки-вогники танцюють, співають(махають, присідають, кружляють,          співають пісеньку Афлутона)

     2.Заховались за хмаринками(присіли)

     3.Афлутончики стомились і полетіли по своїх домівках(біжать на місця, Афлутончиків кладуть біля себе)

- Ось так Афлутончик потрапив на Землю. Його все цікавить, він багато чому навчився і хоче ще навчитися.

(Афлутон співає «А-а-а»)

- Дітки, а що це співає Афлутончик?(А)

- Давайте всі разом заспіваємо «А-а-а». Який звук ми проспівали?

- Не даремно Афлутон любить цей звук, адже його імя починається з якого звука?(А)

- А які ще ви знаєте слова, що починаються зі звука «А»?(відповідають)

(Посадить Афлутона)

- Давайте ви утворите букву «А». Для цього станьте парами біля подушечок, підніміть одну руку вгору,візьміться руками,а друга вперед. Ось у вас і утворилась буква «А». Давайте всі разом назвемо її «А-а-а»

- Добре, сідайте,будь-ласка всі на місця. Ви знаєте як звати нашого гостя, а він вас не знає. Давайте по черзі кожен скаже як його звати.(називають)

- У всіх вас різні імена, а це означає, що кожен з вас особливий,не схожий на іншого. Прилетівши на Землю Афлотунчик ніби ожив. А ви живі чи ні?(Так)

- А як ви доведете, що ви живі?(можемо рухатися, дихаємо повітрям, їмо, ростемо, чуємо, бачимо, говоримо…)

- Давайте пограємо гру «Живе-неживе» В кошик, який знаходиться від вас, зліва, ми будемо класти картинки з неживими предметами, а що справа – з живими. Говоримо по черзі і кладемо.

- Молодці, ви впоралися з завданням.Азараз станьте, будб-ласка за подушечками і відповідайте мені:

          - Ви живі? (Так)

          - Давайте доведемо, що ми живі. ( Давайте)

          - Давайте доведемо це за допомогою рук(голови, очей, тулуба, ніг – роблять відповідні дії, рахуючи «раз – два – три - чотири»,вкінці крокують на місця)

- Ми з вами показали Афлотунчику що ми живі, бачимо, чуємо, можемо рухатися, знаємо своє ім’я. Всі разом ми можемо ще показати як змінюється наш настрій.

( Разом з психологом )

- Подивіться на цю дівчинку(виставити фото на дошку), яка вона? (сумна) А зараз який настрій у дівчинки?(здивований) А тут…(зла)                                                                         

 Візьміть, будь-ласка, дзеркальця і  подивіться який ви вигляд маєте коли здивовані (сумні, злі). Подобається вам бути злими? (Ні) То ж посміхніться, помахайте ручкою «Привіт» І дівчинка наша повеселішала(вист. фото) Психогімнастика(імітація міміки, діти йдуть по колу)

- Афлотунчик (беру Афлотуна) мені сказав, що багато нового він сьогодні дізнався і від того він щасливий. Йому вже час іти,але він обовязково до нас повернеться «До побачення»(виходить під пісню Афлотуна)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 листопада 2018
Переглядів
599
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку