Заняття :Великий,малий

Про матеріал
Заняття з сенсорного розвитку для ясельної групи з теми :"Великий,малий". Через ігрову діяльність
Перегляд файлу

                                Баштанський ЗДО №2 «Віночок»       

   

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

                                   (ясельна група)

.

 

                        

                                                            Вихователь :Гінжул Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з  поняттям:

           великий,малий; закріплювати назви кольорів;вчи

           ти співвідносити  великий, малий;розвивати пам

           ять,мислення, увагу,спостережливість; виховува

           ти інтерес до пізнання нового.

Матеріал:іграшки:велика і мала собака, малюнки до те-

ми,будки з картону для собак.

                    Хід  заняття

1.Організаційний момент.

Давайте  дізнаємося, хто хоче завітати  до нас в гості.

(Чути  гавкіт  собак.)

-Хто це?

Собачка велика і маленька.

(Діти повторюють:велика,маленька.)

Давайте за допомогою рук покажемо: велика,маленька.

2.Мотивація

Наші собачки чекають допомоги.Допоможемо?

3.Основна частина.

1 завдання. Наші собачки хочуть вийти на подвір я пог-

ратися.

А  для цього їм потрібно підібрати бантики.

Дидактична гра «Підбери бантик»

Діти підбирають великій собачці великий бант, а малій маленький.

Давайте візьмемо великий бант.

Якого він  кольору?(синього)

Причепимо великим собачкам подружкам собачок.

Якого кольору маленькі бантики?(жовтого)

Причепимо маленьким собачкам

2 завдання.

Вийшли песики на подвір я, а м ячики їхні переплута-

ся.

Давайте складемо м ячики великі  у великий  кошик, а маленькі у маленький.

Якого кольору великий м яч?(синього)

Якого кольору маленький?(жовтого).

3 завдання.

Треба повертатися додому собачкам на відпочинок.

Покажімо їм їхні домівки.

Підійдемо  до маленької будки

-Яка тут буде жити собачка?(маленька).

Підійдемо до великої будки.

-Яка тут буде жити собачка ?(велика).

Підсумок. Собачки дякую за допомогу залишаються у себе в домівках , а ми рушаємо до садочка.

E:\№1яслі\№1яслі 020.jpg 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гінжул Наталія
Додано
18 лютого
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку