Заняття"Великий зайчик та маленьке зайченя"

Про матеріал
Великий зайчик та маленьке зайченя Мета. Вчити дітей уважно слухати вихователя, відповідати на поставлені запитання; за допомогою спеціально створених різноманітних ігрових ситуа¬цій закріплювати елементарні матема¬тичні поняття: один — багато, великий — малий, вгорі — внизу; продовжувати вчити геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник; формувати у дітей знання про кольори: жовтий, синій, зелений, червоний; спонукати дітей виявляти активність, ініціативу під час дидактич¬них ігор — вправ; створити позитивний емоційний настрій; за допомогою спеці¬ально дібраних, багатофункціональних пальчикових вправ розвивати дрібну моторик, м’язи рук; розвивати мислен¬ня, мовлення, увагу; виховувати праце¬любність, цікавість до навчально-ігрової діяльності.
Перегляд файлу

Великий зайчик та маленьке зайченя

 

Мета. Вчити дітей уважно слухати вихователя, відповідати на поставлені запитання; за допомогою спеціально створених різноманітних ігрових ситуа¬цій закріплювати елементарні матема¬тичні поняття: один — багато, великий — малий, вгорі — внизу; продовжувати вчити геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник; формувати у дітей знання про кольори: жовтий, синій, зелений, червоний; спонукати дітей виявляти активність, ініціативу під час дидактич¬них ігор — вправ; створити позитивний емоційний настрій; за допомогою спеці¬ально дібраних, багатофункціональних пальчикових вправ розвивати дрібну моторик, м’язи рук; розвивати мислен¬ня, мовлення, увагу; виховувати праце¬любність, цікавість до навчально-ігрової діяльності.

Обладнання. Фланелеграф; хмарка, сонечко, ялинка — прищіпки; іграшки — великий та маленький зайченята, вели¬кий і маленький кошики, велика морква, маленька морквиця; вагони різнокольо¬рові (жовтий, зелений, синій,. черво¬ний), різнокольорові колеса (кришеч¬ки), геометричні фігури (трикутники) на кожну дитину.

Хід заняття

Вихователь пропонує дітям здійснити подорож до лісу. (Музичний супро¬від — спів пташок).

Вихователь. Діти, я чула, що в лісі бувають красиві галявини. Нам треба присісти на пеньочки. А де ж наша галя¬вина? Давайте відшукаємо, відобразимо

галявину. (Перед дітьми стоїть фла¬нелеграф).

Так хочеться, щоб було тепло на галявині, сонячно. Чого немає? Так, сонечка. Яке за формою сонечко? Якого кольору сонечко? Давайте зна¬йдемо промінчики для сонечка. Якого кольору промінчики? (Діти беруть жовті прищіпки (метод прищепкогра- фія). У сонечка з’являються промінчи¬ки). Де розташуємо сонечко — вгорі чи внизу?

Сумно сонечку, самотньо.

Поруч з сонечком живе,

Синя по небу пливе,

Дощем поливає, усі мене знають! Це — ... хмарка.

Якого кольору хмарка? Якого кольо¬ру краплинки у дощика? Де розташує¬мо хмарку?

А на галявині ще росте зелена красуня.

Голки зелені має,

У лісі виростає.

Це ялинка.

Якого кольору голочки у ялинки? (Діти беруть прищіпки відповідного кольору).

Ось, яка у нас чудова галявина. (Діти називають, де розташують ялин¬ку — внизу).

(Чути сміх).

Вихователь.

Хто це сміється,

Хто це радіє Нашому сонечку,

Нашій галявині?

(Виглядають зайці).

Вихователь.

Ось і бешкетники наші.

Зайці.

Доброго ранку, малята!

(Діти відповідають).

Вихователь. Скільки зайців? (1, 2 — всього — 2)

Якого кольору зайці? (Білого)

Якого розміру зайці? (Великі й маленькі)

Що їдять зайці? (Траву, кору, морк¬ву, капусту)

А ми в ліс прийшли не з пустими руками, а з гостинцями.

Що це? (Кошики)

Які за розміром кошики? (Великий, малий)

У великому кошику яка морква? (У великому кошику морква для вели¬кого зайця)

У маленькому кошику яка? (Умалень¬кому кошику морква для маленько¬го зайця)

Діти пригощають зайців — велика морква великому зайцю, маленька морква маленькому зайчику.

Пригостили зайченят, хай їдять, а ми з вами побавимося!

Гра «Зайчик»

Білий зайчик тут сидить І вухами тріпотить.

Ось так, ось так,

І вухами тріпотить.

(Виконання рухів).

Вихователь. Змерз зайчик, надворі вже зима. Яка пора року? Холодно, тож давайте збудуємо будиночки для наших зайченят.

Сідайте за столи. А що це за фігури? Яка це геометрична фігура? Як ви дізналися, що це трикутник?

Давайте порахуємо куточки (1, 2, 3). Порахуємо сторони (1, 2, 3).

Так, у трикутника три кути. А трикут¬ників скільки? З цих трикутників ми збудуємо будиночки для зайченят. Будиночки робимо без щілинок. Спочатку потрібно вивести стіну, а потім — дах.

(Діти самостійно виконують завдання).

Вихователь. Ось які будиночки! (Діти розселяють зайченят).

Діти, а ну ходімо знову на нашу галя¬вину, щось там знову весело!

Будиночки у зайченят є, галявина є, а у що гратися немає. Треба збудувати зайченятам веселий потяг — атракціон. (Метод кришкографії).

(Діти викладають різнокольорові квадрати).

Вихователь. Дорога є, є вагони, а колес немає. Якого кольору вагони? (Діти добирають за кольором колеса).

Вихователь. Діти, зайченята вам дякують за допомогу. Що ж ми сьогод¬ні зробили для зайченят? Зробили галя¬вину для зайченят? Де хмарка? Якого кольору ялинка? Велику моркву давали якому зайчику? А маленькому зайчику давали яку моркву? Зробили будиночки для зайченят з яких геометричних фігур? Якої форми колеса у потяга?

Діти, зайченята вам дякують за допо¬могу і дарують подарунок — морквяний сік. Нам вже збиратися теж час. Давайте зробимо великий потяг, візьмемось один за одного та поїдемо додому. До побачення!

docx
Додано
14 листопада 2023
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку